Hallo allemaal, Mijn vriend en ik proberen sinds 2 maanden zwanger te worden. 1e ronde is mislukt en nu gaan we voor de 2e ronde. Vorige maand wist ik duidelijk wanneer ik mijn eisprong had aan de hand van de symptomen nl cervix slijm, gevoelige borsten, meer zin in sex enz.. Nu dacht ik dat ik afgelopen zondag mijn eisprong had vanwege het duidelijke cervix slijm ondanks dat de ovulatie test al 2 dagen negatief was. Dit was de 12e dag van mijn cyclus (totale cyclus 29 dagen). Wij hebben Vrijdag, zaterdag, zondag 2x en dinsdag (gisteren) gemeenschap gehad. Ik vond het zo gek dat de ovulatietest steeds negatief aangaf ondanks dat ik ervan overtuigd was dat ik zondag dus al geovuleerd had. Nu heb ik gisteren weer een ovulatietest gedaan en deze was positief. Vandaag zit ik op de 15e dag van mijn cyclus en heb ik enorme krampen in mijn buik alsof ik zwaar ongesteld ben en mijn buik is helemaal opgeblazen. Hebben jullie enig idee wat het kan zijn? Ben ik dan toch vandaag aan het ovuleren, ondanks dat ik niet vandaag maar zondag cervix slijm had of kan het al een innesteling zijn? Ik hoop dat iemand mij kan helpen!! Iedereen heel veel succes met zwanger worden! Groetjes Mellie
Ik heb alrijd 3-4 dagen slijm voor mn eisprong dus denk dat je nu je eisprong hebt. een ovulatie test reageert niet op een innesteling
Oh echt waar? Ik dacht dat als je dat slijm hebt je zo snel mogelijk de slaapkamer in moet omdat je dán het meest vruchtbaar bent. Haha we moeten dus weer aan de bak! Bedankt voor je reactie!
Nou vanaf dir dag ben je wel vruchtbaar hoor, zaad overleeft een paar dagen namelijk dus afgelopen dagen waren niet voor niks maar vandaag nog even aan de gang en morgen zou ik ook vor de zekerheid doen!