Ik begrijp helemaal NIETS meer van mijn lichaam en begin nu lichtelijk wanhopig en een beetje verdrietig te worden Wellicht dat jullie mijn andere berichtjes ook al hebben gelezen, maar hier nog even in het kort mijn situatie. Ik ben al ruim drie jaar van de pil af en heb een regelmatige cyclus van 29-31 dagen. Alleen in augustus '08 had ik een uitschietertje naar 34 dagen, maar toen slikte ik van die Etos zwanger worden pillen. Ook had ik toen al twee dagen bruinverlies en buikkrampen, waardoor ik wist dat ik ongesteld ging worden. Vandaag ben ik echter precies een week overtijd, uitzonderlijk voor mij. Ik heb getest op m'n nod en de vijfde dag overtijd: negatief. Vanmorgen verloor ik bij het plassen ineens een paar druppels helderrood bloed. Nou he he, ongesteld, dacht ik. Was een beetje teleurgesteld, maar ook blij omdat ik dan eindelijk zekerheid heb. Maar het is nu drie uur later en ik verlies geen bloed meer. Mijn buik rommelt wat, maar het lijkt in de verste verte niet op ongi-krampen oid. Ik begrijp er niets meer van. Herkent iemand dit? Weet dat het lastig is om hier advies in te geven Moest sowieso even mijn ei kwijt, ik word echt gek van onzekerheid. Ik heb trouwens een Clearblue klaarliggen, die eigenlijk bedoeld is voor morgenochtend. Zal ik vandaag nog maar een keer testen? Of aankijken of ik toch ongesteld word? Wat zouden jullie doen? Liefs, een onzekere Lonit
Ik zou wachten tot morgenvroeg met de test. Het kan zijn dat je pas laat positief test,sommige vrouwen testen pas na 2 weken na nod positief :S en sommige al 4 dagen voor nod,het is afwachten helaas dus...
Hai Done, dank voor je reactie. Ik wacht het vandaag inderdaad nog maar even af *zucht* Heb net nog even geplast, maar nog steeds geen druppel bloed te bekennen. Mijn onderbuik voelt wel weer wat "trekkeriger" en opgezet aan. Ik vind het allemaal zo vermoeiend dit. Als ik morgenochtend nog steeds negatief test, ga ik er maar gewoon vanuit dat ik niet zwanger ben. Liefs, Lonit
Hi Lonit, Lees net je post en wil je even veel sterkte wensen. Probeer echt nog te wachten tot morgenochtend! Rustig aan! Eefje
Wat lief van je Eefje, dank je wel. Inmiddels heb ik toch de test gedaan. Ik kon me niet beheersen Volgens mij is de test dit keer positief, hoewel het verticale lijntje nog vaag is. Het verscheen binnen een minuut. Ik hoef de test ook niet tegen het licht te houden om het plusje met het blote oog te kunnen zien, maar helaas is het ook weer niet zo scherp dat ik het op de foto kan krijgen. Blij durf ik niet te zijn. Sinds vanmiddag ben ik weer een beetje gaan bloeden. Bij het plassen verlies ik telkens van die waterige druppels bloed met een vreemde, oudrozige kleur. Mijn onderbuik voelt heel trekkerig, hoewel ik verder (nog) geen pijnlijke krampen heb. Volgens mij ben ik dus wel zwanger, maar zit het gewoon niet goed Time will tell. Als het bloeden niet doorzet, ga ik morgenochtend weer testen. Liefs, Lonit
Hi Lonit, Ik kan het me voorstellen hoor, dat je al getest hebt. Ik ben nu 2 dagen overtijd, denk ook van alles te voelen. Dan denk ik heel stoer: ik ga pas vrijdag weer testen, hoop dat ik dat volhoud (en dat t nog nodig is, haha) Sterkte! en anders morgen even de dokter bellen als ik t zo hoor? Liefs, eefje
Hai Lonit.......Meid die streep of ie wazig is of niet die zit er toch meid,dus ik hoop dat het een innesteling is en dat je zw bent en blijft ik zal voor je duimen meid.
Heey meis, Ik hoop dat alles gewoon oke is en je een mooi beebje uit deze zwangerschap mag krijgen. Anders misschien even naar de ha?
Bedankt voor jullie lieve reacties. Helaas geen beebje voor mij. Gisteravond begon het bloeden door te zetten tot normale ongesteldheidsproporties. Vanmorgen heb ik evengoed nog een keertje getest en toen verscheen er wel weer een plusje op de clearblue test, maar heel vaag. Vager dan de eerste test die ik gistermiddag heb gedaan. Inmiddels ben ik gewoon ongesteld, of wat het dan ook is. Heb nog even een verloskundigenpraktijk gebeld voor advies en op basis van mijn verhaal luidde het voorzichtige oordeel: "waarschijnlijk een vroege miskraam." Ik moet het allemaal nog even in de gaten houden. Als ik nu bijvoorbeeld maar twee dagen vloei, ipv de voor mij normale 4 tot 5 dagen, moet ik volgende week weer een testje doen. Als ik een volledig normale menstruatie heb, moet ik er vanuit gaan dat mijn lichaam z'n werk goed heeft gedaan en de boel goed heeft schoongemaakt. Overigens vind ik een miskraam best heftig klinken hoor. Zo voel ik het zelf niet echt. Blijkbaar was ik dus wel zwanger, maar ik heb niet eens met zekerheid aan dat idee kunnen wennen. Voor m'n gevoel was het anders geweest als ik direct al positief had getest, vervuld was geweest met blijdschap en vervolgens dit had gekregen. Gisteravond voelde ik me ontzettend lamlendig en murw geslagen. Maar nu gaat het wel. Eigenlijk ben ik wel opgelucht dat ik nu gewoon weer de draad kan oppakken na 7 dagen in onzekerheid te hebben gezeten. Jeetje...zwanger worden gaat niet over rozen helaas. Maar we gaan gewoon door! Misschien ben ik nu wel extra vruchtbaar! Ik hoop het! Liefs, Lonit
oh en eefje, heb jij al getest? Voor jou wordt het nu ook heel spannend zie ik! Ik ga voor je duimen. Liefs
Goedemorgen Lonit, wat naar nu! Heel vervelend om te lezen... hier eigenlijk ook niet zo goed. het zet nu echt door. Gister was een hele nare dag, ik voelde me echt misselijk. Maar sinds vanochtend zet t door met meer roze bloed... Ik ga mn banner even aanpassen. Sterkte ook voor jou!
he verdorie Eefje, wat vervelend voor je Je bent inmiddels dus echt ongesteld geworden...? Wat een teleurstelling weer he? Het is enerzijds heel leuk en spannend, zwanger worden, maar anderzijds ook stressvol en zooooo onzeker. Ik hoop dat we hier over een maandje weer terug kunnen komen met goed en zeker nieuws. Niet dat twijfelachtige gedoe met overtijd zijn, negatieve testen, vaag positief testen enzovoort. Gewoon zwanger! Liefs, Lonit
Hai meid ik vind het erg rot o te lezen dat je waarschijnlijk toch zw bent egweest en dat het mis is een dikke knuf meid
Dank je Lonit, lief van je. Wie weet. Ik neem me bij deze ook voor dat ik me er nu niet zo mee bezig ga houden. ben benieuwd of dat lukt als de NOD nadert... haha Ik had dit keer ook echt een lange cyclus vond ik: 34 dagen pfff. Naja. We houden elkaar op de hoogte. Fijn dagje! (en nu: aan het werk!)
ik heb precies het zelfde! ben nu 5 dagen overtijd. altijd cyslus van 32 dagen. gisteren opeens heel btje bloed bij afvegen helder licht rood. kwam niks in maandverbandje toen was t over. en vanochtend dik slijm met bloed erin dacht nu ben ik dus echt ongesteld. ga weer plassen weg is het. niks meer met afvegen ook niks in maandverbandje. wordt hier zo onzeker van want de testen zeggen negatief. zou het innestelingsbloed kunnen zijn? en normale menstruatie duurt bij mij altijd 5 dagen en dan drie dagen heftig bloeden. groetjes
Hai Keni, Een innesteling vindt zo'n 5 tot 10 dagen na je eisprong plaats. Als je al zoveel overtijd bent, kan het geen innesteling meer zijn denk ik... Het is echt ontzettend frustrerend inderdaad, zo lang overtijd zijn en maar negatief blijven testen Wellicht dat het bloeden ineens toch doorzet strakjes. Dat gebeurde bij mij ook: 's ochtends had ik licht bloedverlies, toen ineens niets meer en vanaf een uurtje of vier begon het echt door te zetten. Mocht het bij jou niet doorzetten vandaag, dan zou ik over twee daagjes nog een keer testen. Liefs, Lonit
Schijnt vaker te gebeuren dat een innestelbloeding zelfs nog plaats vind in de 5e/6e week! Lees je hier op het forum heel veel over ook! En ja die onzekerheid om gek van te worden, ken het gevoel. Ook negatieve testen, ook hier lees je over dat soms wel eens pas na 3 weken over tijd positief kan zijn! Hoe bedoel je zwanger worden is leuk!