hallo dames, ik heb even een vraagje heb twee weken last van moe ,droge ogen,droge mond,witte en doorzichtige afscheiding,vagen misselijk,steken in mijn onderbuik,ongi gevoel en last van mijn onderrug. normaal als ik ongi moet worden heb ik last van ongi gevoel en rug pijn dus de rest is nu extra. we zijn in augustus gestopt en mijn cyclus is altijd 32 dagen geweest dus dat is wel netjes volgens mij goed geklust rond mijn eisprong morgen moet ik dus ongi worden maar werdt vandaag wakker en heb nu dus bijn geen klachten meer alleen een beetje voor die tijd echt veel last ben zelfs maandag naar huis gegaan vanaf mijn werk is dat niet raar heeft iemand dit vaker ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Hoi Chrisss, Helaas is het natuurlijk zo niet te zeggen of je zwanger bent.....TESTJE! Dat is de enige zekerheid op duidelijkheid. En ik zie dat je dat al mag doen.....spannend dus! Ikzelf ben nu een jaar van de pil af en heb al elke mogelijke vorm van symptomen meegemaakt in dat jaar. Helaas is dat tot nu toe nog steeds een grapje van de natuur geweest. Dus tja, eigelijnlijk kan ik je er niet bij helpen behalve dan door te zeggen om een testje te wagen....... HEEEEEEEEEEEEL veel succes ermee en ik zal voor je duimen! Knuffel Esther
he hoi,bedankt voor je reactie ik moet vandaag ongi worden normaal ben ik het sóchtends gelijk nu dus nog niet ga vanmiddag een test kopen omdat ik toen ik wakker werd het gevoel had van ja mijn ongi komt door maar nu weer niet vreemd he maar goed we halen er 1 en dan ga ik of vandaag of morgen het zou zo leuk zijn om op valentijn te zeggen tegen je partner ja ik ben zwanger. groejes
Ja dat zou heel gaaf zijn om op valentijn te zeggen ik ben zwanger.Veel succes. Ik mag maandag pas testen al heb ik nu al wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Groetjes