Als ik reken vanaf mijn laatste menstruatie (14 augustus) en mocht ik zwanger zijn zou dat nu 4 weken zijn. Ik ben dus nu dan een week overtijd. Ik heb een korte cyclus van 21 dagen en Max 23 dagen. Ik ben alrijd stipt optijd. En nu dus een week overtijd. Kwaaltjes? Rond NOD -buikkrampen -erg lage rugpijn -trekkend gevoel in liezen en onderbuik -veel witte afscheiding -veel puisten! -misselijk bij vlagen -jeukende en gevoelige borsten/ tepels -lage rugpijn -erg moe Ik heb dus al een aantal testen gedan van kruidvat 2 voor 5. Gister dan een heel vaag streepje... Ik ben bang dat mijn lichaam mij voor de gek houd! Weer testen over een paar dagen?
Ik probeer goed te turen.... Maar kan helaas nog niks zien. Wellicht te vroeg getest ? Zou het over paar dagen nog een keer proberen🍀 Succes
Ik zie nog niet echt iets, maar het zou best kunnen dat je eisprong later is geweest en dat hij daarom nu nog maar heel licht is. Overmorgen weer een testje doen! Dan moet je verschil zien!
Zie echt helemaal niets. Als je echt een week overtijd bent zou je al een duidelijke test moeten hebben.
Wellicht krijg je M beter erop door de test open te maken? Ben benieuwd naar je test over paar dagen ! Duimen draaien voor je
Als de kwaaltjes komen van hcg dan moet je dat op een test duidelijk kunnen zien. De kwaaltjes die je hebt passen helaas ook bij een naderende eisprong en opbouwende progesteron. Inderdaad over 2 dagen nogmaals testen dus. Hoelang ben je al van de ac af?
Ik heb de test aan 2 vriendinnen laten zien. Die zien hem dus heel goed. Bij uploaden verslechterd de kwaliteit hier. Zo jammer
Wist je dat een positieve ovulatietest niet betekent dat je dan wel automatisch een eisprong moet hebben? Helaas geeft het alleen een LH-PIEK weer welke mogelijk een eisprong in gang zet, maar dat is geen vaststaand feit! Wellicht heb je dus wel een piek gehad, maar is je ei niet gesprongen! Want als je van die eisprong zwanger zou zijn, had je nu onderhand een knallende test in handen moeten hebben. Mede gezien die kwaaltjes die je al een week hebt. Dan zou je dus al minimaal een week HCG aan moeten maken en dat zou je dan duidelijk moeten zien op een test. Ik vrees een beetje dat je een langere cyclus hebt of een cyclus overslaat. Maar zou in elk geval over een paar dagen weer testen. Dan moet er ook een duidelijk tweede streepje op een foto te zien zijn. AC is anticonceptie. Het is inmiddels al lang geleden dat je de pil hebt geslikt?
Wacht even...... Rond 30 augustus postte je ook al foto's van tuurstreepjes? Het is nu 12 september.....TWEE weken later! Je test moet dus nu echt knallen! Sorry!