Week overtijd licht streepje?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 2wonders, 12 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik zie niks op je testen helaas. Hopelijk heb je van de week meer duidelijkheid!

2. 2wonders

2wonders Lid

3 sep 2015
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net een spoed echo gehad wegens hele erge krampen. Buitenbaarmoederlijke zwangerschap dacht de verloskundige.

Ik ben/was dus wel zwanger maar het vruchtzakje is leeg.

Kan heel pril zijn wat volgens mijn berekeningen ook klopt maar ik moet vanwege de testen er rekening mee houden dat het mis gaat.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.006
    15.624
    113
    Nabij Utrecht
    Wanneer was je posi ovu test dan?? En waren de strepen wel even donker??
    Een posi ovu is geen garantie tot een eisprong ;)dus de kans is er wel dat hij nog niet gesprongen is.

Ac = anticonceptie

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.006
    15.624
    113
    Nabij Utrecht
    Dan had je test echt wel duidelijker moeten zijn hoor (helemaal zeker als er al een vruchtzakje zit). Er staat nog niet eens een zichtbare streep op de test (voor ons).

En waar zat dat vruchtzakje dan??

5. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Helemaal mee eens...

6. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Hoe kan de arts nu al zien dat het vruchtzakje leeg is? Toen ik 4 weken zwanger was kreeg ik ook een echo, er was helemaal niets te zien afgezien van verdikt baarmoederslijmvlies. Toen ik twee weken later weer een echo kreeg was een vruchtzakje te zien met daarin een een klein vruchtje.

Ik acht de kans dat je pril zwanger bent groter dan dat het mis is gegaan/gaat. Je hebt toch nog geen enkele echt overduidelijke positieve test gehad?

Misschien kun je bloed laten prikken en dan over een paar dagen nog eens om te zien of het HCG stijgt.

7. 2wonders

2wonders Lid

3 sep 2015
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Streepjes blijven licht. Ik heb hem zelfs aan de verloskundige laten zien. Hij zou idd duidelijker moeten zijn nu. Dat is me ook verteld vanmiddag.
    Ik begrijp niet dat er mensen zo reageren als nu.
    Mijn man heeft traag zaad dus de kans om zwanger te worden is al zo klein. En nu lijkt het er sterk op dat het nog mis gaat ook!

Het is geen bbz. Het zit gewoon in mijn baarmoeder.
    Er was nog weinig te zien zei ze. Dus pril of het gaat mis waar ik nu echt rekening mee houd.
    Anders waren de testen idd nu al donkerder geweest!

Nu blij?

8. 2wonders

2wonders Lid

3 sep 2015
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al 2 kinderen. Ik weet hoe alles werkt.
    Voor nod had ik de duidelijkste test. En nu blijven ze licht.
    De verloskundige zag duidelijke een vruchtzakje zitten. Ik heb het zelf ook gezien namelijk. Precies hetzelfde als bij mijn dochter. Eerste echo was toen ook heel vroeg. Maar ik had toen ook een duidelijke positieve test. Deze die ik nu gedaan heb zijn heel licht.

9. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Ik weet niet of je ook op mijn reactie doelt aangezien je het over 'mensen' hebt maar ik bedoel het niet verkeerd.

Ik vind het gewoon nogal apart dat er een vruchtzak te zien is (wat heel vroeg is met 4 weken) en dat de verloskundige dan een scenario geeft waarin je rekening er mee moet houden dat het mis gaat.

Toen ik met 4 weken een echo kreeg was er niets te zien, de waarde van mijn HCG was toen 80 en ik had een duidelijke positieve zwangerschapstest. De gynaecoloog gaf toen aan dat vanaf een waarde van 1000 er iets te zien moet zijn in de baarmoeder. Nou weet ik dat niet iedereen een knaller van een zwangerschapstest krijgt maar het lijkt mij dat bij het zien van een vruchtzak in de baarmoeder er al wel een duidelijke positieve zwangerschapstest moet zijn.

Ik denk/hoop dan ook voor je dat het gewoon nog een hele prille zwangerschap is en dat het gewoon nog te vroeg is. Heb je een vervolgafspraak staan bij de verloskundige?

10. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Nou, excuses hoor;). Probeer je alleen duidelijk te maken dat het nog alle kanten op kan.

Maar succes ermee en ik hoop van harte dat het goed is/blijft gaan.

11. 2wonders

2wonders Lid

3 sep 2015
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik bedoelde jou er niet mee meid.
    Ik heb volgende week vrijdag een vervolgafspraak staan

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.006
    15.624
    113
    Nabij Utrecht
    Dat was niet wat je hiervoor zei.

Plus dat je test echt duidelijk positief moet zijn als er zelfs al een vruchtzak zit. En jouw testen die je hier laat zien zijn negatief.

En blij?? Waarom zou ik blij moeten zijn??
    Het verhaal klopt gewoon niet geheel.

13. 2wonders

2wonders Lid

3 sep 2015
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat zou er niet moeten kloppen??!

14. 2wonders

2wonders Lid

3 sep 2015
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    De testen zijn niet negatief. Alleen bij uploaden hier krijg ik ze er niet op. Komt door de kwaliteit die verslechterd na het uploaden!
    Ik heb de test aan meerdere mensen laten zien en zelfs de verloskundige. Die zien de streep duidelijk.
    Kheb er weer 1 bijgevoegd. Dit is een eerdere test.

Bijgevoegde bestanden:

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.006
    15.624
    113
    Nabij Utrecht
    Dat was niet wat je hiervoor zei.

Plus dat je test echt duidelijk positief moet zijn als er zelfs al een vruchtzak zit. En jouw testen die je hier laat zien zijn negatief.

En blij?? Waarom zou ik blij moeten zijn??
    Het verhaal klopt gewoon niet geheel.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent en je gaat bewijzen dat je met een vruchtzak geen (lichte/donkere) positieve testen hoeft te hebben.

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.006
    15.624
    113
    Nabij Utrecht
    Bij een vruchtzak is het hcg zo hoog dat je echt een duidelijk positieve test moet hebben.

Plus dat je eerst zegt dat het een bbz is en daarna is het ineens geen bbz meer.

17. 2wonders

2wonders Lid

3 sep 2015
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daarom zei de verloskundige ook dat ik er rekening mee moet houden dat het mis kan gaan.en ik zelf denk ook dat het mis is gegaan.
    Dat de testen daarom zo licht zijn!

18. 2wonders

2wonders Lid

3 sep 2015
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan heb je niet goed gelezen. Doordat ik erge pijn had dacht de verloskundige aan een bbz in combinatie met de lichte testen!
    Bij de inwendige echo bleek gelukkig dat het NIET ging om een bbz!

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.006
    15.624
    113
    Nabij Utrecht
    Maar dan nog moet er bij een vruchtzak veel hcg zijn.
    Als het nu zo pril is dat je nog niet duidelijk positief test, dan kan je onmogelijk een vruchtzak hebben.
    En als het nu mis gaat kan je nog steeds geen vruchtzak hebben zonder duidelijke test.
    Een lichtere test krijg je dan pas als de vruchzak is afgestoten.

Je hebt zeker geen echofoto meegekregen?

20. DB87

DB87 Lid

8 mrt 2016
    92
    0
    6
    Ik zie bij de laatste foto wel een streepje.

Deel Deze Pagina