Ik reageer eigenlijk nooit meer, maar mens je praat echt onzin. Met 4 weken is er nog niks te zien hooguit verdikt baarmoederslijmvlies. Extreme pijn bij een BBZ met 4 weken heb je niet. Geloof er dus ook niets van dat je direct een echo hebt gekregen aangezien er sowieso nog niks te zien KAN zijn, is onmogelijk bij 4 weken. Spot niet met zulke dingen, dat is echt heel laag. Je hebt gewoon en negatieve test gehad voor nu, zo simpel als wat. Ik hoop voor je dat je of alsnog zwanger bent of wordt.
Goh wat zijn we weer aardig! Hier ook een spoedecho gehad bij verdenking bbz dit was tussen de 4 en 6 weken, en ik lag krom van de pijn! Ts ik hoop dat je van de week alsnog positief nieuws krijgt! Je verhaal klinkt voor velen blijkbaar niet aannemelijk maar he niet elk lichaam is hetzelfde jij weet hoe het zit!
Maar dan klopt je eigen berekening toch niet meer en ben je toch inderdaad 5 weken zwanger? En heb je een foto van de echo? Ben wel benieuwd.
Maar dan heeft Boommm wel gelijk en ben je inderdaad rond de 5 weken zwanger. Dat maakt het zien van een vruchtzakje op de echo ook wel iets aannemelijker, volgens mij. Het kan best dat het vruchtje nog heel klein is en nog niet te zien op de echo en dat de verloskundige daarom denkt dat het een leeg vruchtzakje is. Dat de vruchtzak zelf te klein zou zijn daar zou ik mij nu nog niet zoveel van aantrekken. Je bent als je zwanger bent nog zo pril dat je best een paar dagen korter zwanger kunt zijn. Hopelijk bij de aankomende echo is er een vruchtje te zien met kloppend hartje. Ik blijf het dan overigens wel gek vinden dat je testen zo licht zijn. Ik zie op de testen namelijk geen streepje behalve op die van 5 dagen voor je NOD. Heb je bij je vorige zwangerschappen wel altijd duidelijk positief getest?
Wat een aardige mensen hier zeg, jeetje. Als je je ergens aan stoort of iets niet gelooft, maak je niet dik en volg dit bericht dan ook gewoon niet.
Jeetje wat een raar verhaal!! Ik zou het hcg in je bloed laten testen. Dat is het enige wat nu aangeeft of je zwanger bent ja of nee. Je verhaal rammelt. Ik heb ook ern lege vruchtzak gehad. Echo met 6.4 na knallende testen. Zelfs toen nog twijfel of het echt om een lege vruchtzak ging echo gemaakt door de gyn. Met 4-5 weken kunnen ze dit NIET zien. Zeker wanneer je geen duidelijk positieve test hebt. Vanaf 1000 hcg is er op de echo echt iets te zien en vanaf 20-25 hcg test je positief. Iets klopt er niet in je verhaal... Daarbij gaat een verloskundige altijd uit van je laatste menstruatie al heb je cyclussen van 40 dagen.. Dus dit klopt niet, je telt vanaf eisprong. Bij eisprong ben je 2 weken 'zwanger'. 2 weken na eisprong dus 4 weken. Ookal is je eisprong pas op dag 25 of al op dag 12..
mijn echo met 6 weken had ook alleen lege vruchtzak, een week later ineens een vrucht met kloppend hartje, dus alles kan nog