Hoihoi, Ik heb sinds vandaag van die rare buikpijnen, geen echte ongipijnen. Het voelt een beetje weeig, richting de liezen en soms de hele buik. Gisteren een paar minuten hevige steken in mn zij gehad. Vind het een beetje eng, kent iemand dit gevoel van buikpijn? Heb ook een hele droge huid sinds 2-3 dagen, net of k ga vervellen op mn armen. xxxxxx
Goh, tja het kan echt van alles betekenen... vorige cuclus had ik het ook, en zo erg dat ik het me ook echt niet verbeelde begon stiekem al een beetje te denken dat het wel eens raak kon zijn.... dat was het dus niet... Inmiddels weet ik dat ik elke cyclus andere symptomen kan verwachten die telkens dus allebei kunnen betekenen.. Maar ik zie ook dat je twee dagen overtijd bent! dat vind ik een nog veel duidelijker symptoom! Wanneer ga je testen? Succes
Ik heb vrijdag negatief getest, toen zat ik op 33 dagen. Nu dus op 35 dagen. Ik ga s ochtends meteen plassen zodat ik niet in de verleiding kom heel snel nog eens te testen haha. Mn langste cyclus was 44 dagen, dus t kan nog wel ff duren allemaal. xxxx