Hallo meiden, Mijn vriend en ik zijn bezig voor een tweede kindje. In februari dit jaar ben ik zwanger geweest, maar bij twaalf weken is dat mis gegaan. In april heb ik onder narcose en curretage ondergaan. Ik heb een cyclus van maximaal 4 weken en 4 dagen en nu is het alweer 5 weken en 5 dagen geleden dat ik ongesteld ben geweest. Eigenlijk voel ik aan alles dat ik bijna wel zwanger moet zijn, maar testen durf ik nog niet. Bij mijn laatste zwangerschap had ik namelijk pas met zes weken (na mijn menstruatie) een positieve test. Dan zou betekenen dat ik woensdag positief kan testen. Ik vind het wel heel spannend hoor. Ik moet toch bijna wel zwanger zijn??? Groetjes Niena
Oooh, dat is inderdaad spannend zeg! Goed dat je zo lang kunt wachten, ik ben echt ongeduldig... Maar al ruim een week overtijd, dat is wel erg lang ja!
Hoi Cossy, het kost me wel moeite om zolang te wachten hoor. Misschien ren ik straks toch maar naar de winkel om te kijken of het nu wel zo is. Alleen heb ik veel thee gedronken en dan kan het zijn dat het hcg hormoon wat minder geconcentreerd is..tja.. stel ik me zelf straks weer teleur.. haha Wat leuk trouwens dat jij je kinderen zo dicht op elkaar hebt. Groetjes
hey ik zou toch een testje halen !!!! ik zou zolang niet kunnen wachten . ik heb toen ik zwanger was savond's getest en er kwm meteen posi uit dus dat was ook niet echt geconcentreerde urine . wel knap van je dat je zolang wacht ! en aders test je morgen vroeg even . succes en hoop voor je dat je zwanger bent
Hoi Lisa, Inmiddels ben ik helaas ongesteld geworden. Op naar de volgende maand en in november kan ik in het ziekenhuis terecht voor begeleiding. Komst hopelijk utieindelijk goed! Liefs
He bah wat een rottegenvaller zeg! Succes en ik hoop dat je snel een positieve test in handen zal hebben!