honger en misselijk

Discussion in 'Eerste symptomen' started by clairette, Sep 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. clairette

clairette Lid

Jul 31, 2009
    93
    0
    0
    begeleidster gehandicaptenzorg
    dordrecht
    hi meiden

ben bijna 7 weken en voel me raar vaak een honger dat erg vervelend is word er misselijk van...echt een rot gevoel...kent iemand dit

liefs clairette

2. joycje

joycje Fanatiek lid

Aug 21, 2009
    1,079
    0
    0
    hai hai,

Ik had dat in het begin ook. Dat ik me naar voelde door de honger.
    Probeer hele kleine beetjes door de dag heen te eten. Dan verdwijnt dat gevoel misschien een beetje.

sterkte

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb dit aan het begin niet gehad maar ik heb dit de laatste maanden van mijn zwangerschap.
    Vanaf 26wkn tot nu :D
    De misselijkheid komt door je hormonen en de honger omdat je zwanger bent. Heel erg vervelend maar eigenlijk weinig aan te doen.
    Ik moest naar een diëtiste omdat ik ging afvallen, zij adviseerde om om de 2uur kleine beetje te eten en veel graan producten. Oppassen met vet eten en suiker.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en dat het snel over is :D

4. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb dat ook heel erg. Al is het nu wel een stuk minder geworden. In de 7e week lag ik zo'n beetje de hele dag plat en was ik de hele dag aan het eten.Zolang ik bleef eten viel de misselijkheid mee.
    Ik at toen kleine dingen zoals stukjes kaas en plakjes worst. ;)

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ja, hier nog eentje. Heb het nog steeds hoor, al wordt het wel wat minder.

Om het uur/twee uur iets kleins eten hielp mij. Zo'n tarwebiscuitje of wat fruit. Klein beetje vla. Dat soort dingetjes.

6. Esma

Esma Bekend lid

Ik heb dat ook, vreselijk, ik ben bang dat ik te dik word. De misselijkheid gaat bij mij over als ik eet.

7. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    3,051
    0
    36
    Erg herkenbaar allemaal! Ik word ook misselijk van maar een klein beetje trek. Ik herken nu dus ook dat ik trek heb aan dat ik misselijk ben....
    Maar ja, de hele dag eten, dan voel ik me zo'n tientonner, bovendien lust ik lang niet alles meer. Beetje vervelend. Heb het deze week het ergst tot nu toe.

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik had dat ook. Heeft nog een poosje aangehouden ook. Het belangrijkste was om goed te eten. De porties wat kleiner, maar meer verdeeld. En gewoon een boterhammetje extra moet kunnen.
    Ik at vaak 's avonds voor het slapengaan ook nog een boterham. Zodat ik 's ochtends bij het ontbijt niet zo misselijk was.

Ik ben door die honger-misselijk-niet kunnen eten- fase wel zo'n 3 kilo afgevallen voordat ik begon te groeien..

9. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

Jun 8, 2006
    2,696
    0
    0
    HR
    Hier nog zo'n dame. Ik ben als sinds drie weken flink aan het bunkeren. Probeer zo gezond mogelijk te eten (appels, worteltjes, broodjes etc.), alleen word ik van dat volle gevoel ook weer misselijk en als ik niet eet ook.. Ik word er zo moe van. Ik hoop dat dit onderdeel van het zwanger zijn erg snel afgelopen is, want ben bang dat ik super zwaar wordt! :S Ik weeg gelukkig nu nog 57kg bij een lengte van 172cm .. dus dat is prima maar goed.. wie weet wat er gaat komen.

Share This Page