Hai Niena, Ik ben benieuwd of je een stapje verder komt bij de dokter. haha nee ik hou het niet meer maar het was gelukkig lekker druk vandaag dus dan heb je afleiding he Dat had jij ook zo te lezen, goed zo!
Net terug van de dokter en ik heb nu een verwijzing om verder te gaan onder begeleiding van het ziekenhuis. Morgen kan ik de brief ophalen en dan woensdag bellen voor een afspraak. Voelt als weer een stapje in de goede richting. Jij bent nu al twee weken overtijd toch? Heb je dat wel vaker gehad? Heb je een regelmatige cyclus. Ik lees namelijk verschillende verhalen. De ene schrijft dat een zwangerschapstest bij de ene sneller positief is al bij een andere zwangerschap, maar dat als het pas laat positief is je ook meer kans hebt dat het mis gaat. :S Groetjes
Ik heb normaal gesproken een zeer regelmatige cyclus, hooguit 28 dagen soms 1 meer soms 1 minder. Ik ben benieuwd wat ze allemaal gaan doen bij je. Er zijn inderdaad verschillende verhalen. De ene vrouw is al vrij snel 'zichtbaar zwanger' op de test en bij de ander duurt het een lange tijd. Ik hoop dat het bij mij toch wel zichtbaar wordt anders maak ik deze week nog een afspraak bij de dokter om zeker te weten wat het nou is.
Ik blijf voor je duimen dat je zwanger bent. Het kan bijna niet anders, ook omdat je altijd regelmatig bent. Zijn jullie al lang bezig? Net had ik rood bloedverlies..het lijkt erop dat ik dus alsnog ongesteld ben geworden en dat het door gaat brengen. Op naar de volgende ronde en dan met hulp moet het vast beter gaan. Ik ben ook benieuws wat ik van die begeleiding kan verwachten. Wel laten weten als je weer gaat testen, he!? Groetjes!
Hoi Corina, Dat kan ik me heel goed voorstellen. Wat ellendig, he!? Ik zei al tegen mijn vriend, ik ben liever gewoon ongesteld iedere maand op hetzelfde moment dan geen structuur en steeds niet weten waar je aan toe bent. Lastig! Nou, meid wie weet duurt het nog even voor genoeg hcg is aangemaakt. Moet je vandaag weer werken? Ik werk woendag, donderdag en vrijdag en ga zo even naar een vriendin met m'n dochter. Succes met werken en we houden contact! Liefs Niena