Ik ben mijn pil vergeten! In de derde week en drie dagen na mekaar! Ik ben dan maar gestopt en wacht nu tot ik ongesteld wordt. Het is nu toch al een 5 dagen dat ik mijn pil niet meer neem en ik heb nog niets van een bloeding gemerkt! En normaal krijg ik dat een 3 dagen na het stoppen met mijn pil. Ik heb nu ook al een aantal dagen die menstruatiepijnen in mijn onderbuik, dus ik denk al een tijdje dat ik het mag verwachten, maar het komt niet door! Kan het nu zijn dat mijn lichaam in de war is en ik toch nog ongesteld wordt? Of kan ik zwanger zijn, ik voel niets wat daar op lijkt heb juist die menstruatiepijnen
volgens mij kan het wel ff duren voordat je weer ongesteld word als je halverwege stopt met de pil. maar hoelang dat duurt weet ik ook niet
Nu wordt het nog raarder! Ik heb van gisterenavond al menstruatiepijn die soms echte steken zijn! En deze middag zie ik dat ik bloed had, dus ik neem een maandverband want ik dacht dat ik ongesteld was! Nu zijn we een paar uren later en ga ik naar toilet en wat blijkt? Ik bloed helemaal niet meer? Zo raar! Maar ik heb wel dat gevoel nog in mijn buik! Ik ga nu wachten, misschien word ik morgen nog ongesteld. En als ik niet meer bloed wat wil dit dan zeggen? Ik heb dit nog nooit meegemaakt!
Ik ben ongesteld geworden! Dus ik ben niet zwanger en het is dan toch doorgekomen! Maar door dit voorval hebben ik en mijn ventje beginnen praten en we willen voor een derde kindje gaan! Normaal moest ik dus morgen met mijn pil terug starten, maar dat ga ik nu niet doen! Ik hoop dat ik vlug ontpil en dat het zoals mijn vorige zwangerschappen is, namelijk al raak van in de tweede ronde! Bedankt voor de antwoorden en veel succes aan iedereen die klust en proficiat aan iedereen die zwanger is!
We gaan een tijdje stoppen met proberen voor een derde en dit omdat mijn man vandaag op zijn werk zijn ontslag heeft gekregen! Dus willen we pas een derde kindje als we meer zekerheid hebben financieel en als hij een andere job heeft! Want we hebben al twee kindjes en we willen onze kinderen altijd geven wat ze nodig hebben. Jammer, maar een beetje wachten kan geen kwaad hé!
Jammer, maar hopelijk zitten jullie snel weer in een stabieler bootje en kunnen jullie toch voor nummer 3 gaan! Succes!