week overtijd negatieve testen

Discussion in 'Zwanger worden' started by mht, Jan 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mht

mht Lid

Jan 7, 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik zou de 16 januari ongesteld moeten worden, dat is morgen een week geleden, maar er is nog niks gekomen behalve wat slijmvlies. Ik heb de 9de wel een paar druppels bloedverlies gehad 3 dagen. Maar dit leek mij te kort en te weinig voor een menstruatie. Heb al 4 zwangerschap testen gedaan en allemaal negatief, de laatste heb ik maandag gedaan.
    Denken jullie dat ik de 9de toch me menstruatie heb gehad?
    Iemand ervaring?

2. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

Jan 8, 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Ik zit in hetzelfde schuitje. Had de 15e ongesteld moeten worden, tot op heden nog niets. Had geen bloedverlies, wel dun slijmverlies op 7 DPO. Heb geen advies, maar wel medeleven :). Hopelijk snel duidelijkheid!

3. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

ik heb het ook 2 cyclussen gehad zomaar een paar druppel een paar dagen. bleek toch mijn ongie te zijn..
    heb je normaal altijd een vaste cyclus en altijd hetzelfde?

ben je toevallig op vakantie geweest naar warm land?
    anders gegeten?

dit kan ook allemaal een rol spelen op de cyclus..

4. Baasje

Baasje Bekend lid

Dec 10, 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Hoi dames ik heb precies hetzelfde, alleen helemaal geen bloedverlies gehad.
    Nu een week over tijd en negatieve testen.... heb ook niet echt klachten, af en toe wat steekjes in mijn onderbuik. Zaterdag maar weer testen....

5. mht

mht Lid

Jan 7, 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooo moeilijk dat wachten, haha. Ik heb naar mijn idee niks anders gedaan/gehad. En ook geen last van stress.
    Duimen voor het beste!

6. mht

mht Lid

Jan 7, 2014
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog even bijvulling, nu ik er zo over na denk heb nog wel een blaasontsteking met antibiotica gehad, dat kan daar toch niks mee te maken hebben? Had toen ik bloedverlies ontdekte al wat op Internet gekeken maar kon er niks over vinden.
    Misschien wil ik het te graag...:(

7. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

Jan 8, 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Nee niks van dat alles. Duurde na de pil lang voordat ik ongesteld werd maar daarna regelmatig, maar wel een lange cyclus helaas.

Share This Page