Hallo iedereen. Ik hoop dat jullie me wel willen/kunnen helpen. Gisteren was mijn NOD, niet ongesteld geworden en getest, de test gaf negatief aan. Alleen nu heb ik al sinds vorige week een raar 'hangend'. Gevoel in mijn baarmoeder/onderbuik. En ben sinds vorige week ook elke dag heel erg misselijk. Heeft iemand anders dit toevallig ook gehad? En zou er een kans kunnen zijn dat ik toch zwanger ben? Groetjes AngellEyes
Hoi Angelleyes, Alles kan natuurlijk! Laten we hopen dat het raak is en dat je nog niet genoeg HCG aanmaakt. Als je menstruatie niet doorzet zou ik over 2 dagen nog eens testen. Spannend he? Groetjes, Lelie28
Kan zeker; al zou ik niet op de misselijkheid vertrouwen; die begint meestal wat later. Bovendien; het is de hcg waar je misselijk van wordt. Als die nog te laag is om een positieve test te krijgen, kan je er eigenlijk niet misselijk van zijn.
Dankjewel Lelie28 en Nephthys voor jullie reactie . Ben blij dat er hier wel normaal gereageerd word op mijn vraag. Ik zal zeker over een paar dagen weer een test doen. Ben daar erg zenuwachtig voor. Groetjes AngellEyes
Spannend! Helaas kun je idd niet meer doen als even 2 dagen wachten, maar mocht je dan zwanger zinn dan is 48 uur toch niet veel op een mensen leven dus even 2dgaen lekker veel dingen doen zodat je je gedachten even aan de kant kunt zetten en dan zal ik met je mee duimen dat ie dan wel positief is misselijk zijn licht denk ik meer aan de griep envxerkoudheid die door heel nederland heerst hoop voor je dat dat snel ove is
MvanL; nee inderdaad twee dagen is dan niet veel. En ik krijg jaarlijks een griepprik dus dan Al het eerder een verkoudheid zijn denk ik. Alleen vid nogsteeds dat zware gevoel in mijn buik zo vreemd.