Week overtijd of klopt ovutest niet!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Kapedi, Sep 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    Hallo allemaal,

Ik ben sinds mei gestopt met de pil en zit in mijn 4e cyclus. Ik gebruik ovulatietesten. Op 08 en 09 september teste ik positief dus flink geklust. Dus ongeveer op 24 september had ik het moeten worden toch? Ik had zelf in mijn agenda de 26 ongeveer. Nu is het de 30e en ben het nog steeds niet. Ben wel met vlagen misselijk en beetje steekjes...Vanmorgen gestest, negatief....Zit nu op dag 35 van mij cyclus. Normaal merk ik het altijd wel aan mijn baarmoeder mond , die is dan zachter als anders en staat meer naar voren, maar nu helemaal niet.
    Volgens de ovulatietest zou ik nu een week overtijd zijn of heb ik dat nu mis.
    Test ik te vroeg? Of heb ik nu gewoon weer een belachelijke lange cyclus, wat eigenlijk volgens de ovulatietesten niet kan!

Wat denken jullie.

2. jelisa

jelisa Actief lid

Apr 28, 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi,

hier ongeveer hetzelfde verhaal.
    Heb geen ovulatietesten gebruikt maar dacht wel ongeveer te weten wanneer mijn ei is.
    Ik dacht ongeveer na 30 dagen ongesteld te worden... maar niks tot nu toe.
    Heb ook steeds steekjes in mijn buik en zeurderig gevoel.
    Heb nog niet getest. Wacht even het weekend af.
    snap er niks van hoor, zo vervelend he!

Je zou wel zeggen als je ovutesten gebruikt dat je dan op tijd ongi word, dus misschien ben je dan toch zwanger maar heb je te weinig HCG?

Liefs J

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Je Luteale Fase kan iets langer zijn, maar niet iedereen maakt even snel hCG aan, dus het kan nog gewoon te vroeg zijn om een posi test te hebben.

Voor zover ik weet zijn ovutesten wel betrouwbaar, dus dan zou het inderdaad vreemd zijn als je ineens een lange cyclus hebt.

Misschien nog even een paar daagjes afwachten (hoe moeilijk het ook is) en dan nog een testje doen als je nog niet ongi bent?

Succes!

4. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    Houd je wel bezig zo hoor. Ik laat het in ieder geval weten als ik wel of niet zwanger ben. Succes Jelisa

5. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hier helaas hetzelfde verhaal ! Ovu testen waren positief rond CD 12 en CD 13... dus al 4 dagen overtijd nu.. En nog steeds geen ongi en geen mooie test !

6. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    Hoi butterfly,

Vervelend he, wordt er wel een beetje onzeker van. Heb vanmorgen nog getest. Volgens mijn ovulatietest had ik het de 22e al moeten worden dus nu al een dag of 10 overtijd. Heb sinds gister wel een trekkerig gevoel in mijn onderbuik, wat ik normaal voel als ik ongesteld ben, verder nog niets. ik ga het zondag nog een keer wagen...Heb nog 4 testen op voorraad.

Succes...Laat even weten als je zwanger bent of niet!

7. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Succes, en jij ook laten weten ;)

8. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,483
    94
    48
    Hoi allemaal,

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Moet zeggen dat ik nog nooit zo blij ben geweest dat ik het ben , kan ik eindelijk verder. Vind het wel vreemd dat ik na een positieve ovulatietest bijna een maand later pas ongesteld wordt. Normaal gesproken zou ik in mijn nieuwe cyclus gister zijn begonnen met nieuwe ovulatietesten en ik dacht gister, misschien heb ik wel een ongesteldheid overgeslagen en gestest en ja gister was mijn ovulatietest positief. Wat heb ik toch een vreemd lichaam. Ik ga er vanuit dat mijn lichaam een beetje van slag was en ga nu met volle moed naar de volgende maand waar ik het mijn hele cyclus lang gewoon om de dag ga doen ipv de eerste 3 weken om de dag....

Liefs

9. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    @ Kapedi, mazzelaar ;) Ik wil ook een ongi of een mooie test !!
    Ben dat wachten ook een beetje zat aan het worden. Hier is de temp nog steeds hoog. Morgen ga ik nog een testje wagen.

Share This Page