Na buitenbaarmoederlijke zwangerschap eileider verwijderd, nu niet ongesteld.Zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cakeje34, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cakeje34

cakeje34 Actief lid

7 nov 2012
    237
    0
    0
    ff mn verhaal kwijt, ik zou gister zaterdag, ongi moeten worden maar het is er dus nog steeds niet, gelukkig, want wij willen echt heel graag een kindje, afgelopen november heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad waarbij ze mn linker eileider hebben weggehaald, nu heb ik dus de kwaaltjes dat ik soms veel buikkramp heb , soms opstipatie en dan weer diaree, heel erg moe, echt van die prik ogen, mn smaak is veranderd, alles heeft weinig smaak, gister had ik ineens een beetje bloedneus wat ik normaal ook nooit heb,
    mn gezicht ziet er zachter uit,
    normaal kan ik de klok gelijk zetten wanneer ik ongi moet worden maar nu ben ik het dus nog steeds niet, en ik heb ook echt het gevoel dat ik dat niet ga worden deze keer maar ik heb vanmorgen getest met een test van de kruidvat 2 voor 5 euro maar die was negatief...
    maar wat denken jullie?
    at is dit frustrerend zeg echt waar.....
    hopelijk kan ik met jullie erover kletsen

groetjes anke

2. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Hoi Anke,

Ik zit in een soortgelijke situatie. Ik had al 2 weken geleden ongi moeten worden maar nog steeds niks in zicht en ook geen positieve test.

Ik zou het nog even afwachten en als je donderdag bijvoorbeeld nog niet ongi bent nog is testen.

Is je cyclus altijd hetzelfde? Of weer veranderd? Lijkt me wel heftig een buitenbaarmoederlijke zwangerschap:(!

Nou ik heb je niet veel geholpen maar je heb hierbij wel m'n steun en support!

Ik hoop op een positieve test voor je binnenkort!!

3. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Hopelijk heb je snel een positieve test!!!

4. cakeje34

cakeje34 Actief lid

7 nov 2012
    237
    0
    0
    ik heb normaal altijd een cyclus van 28 dagen, zelfs na de operatie met de buitenbaarmoederlijke zwangerschap kwam het gewoon op de dag dat ik het verwachte, pfff wat is dit spannend zeg.

die buitenbaarmoederlijke zwangerschap was idd heel heftig omdat ik 3.5 liter bloed ben verloren en op het randje heb gelegen, werd wakker met 4 infusen voor vocht en bloedtransfusie, dus na al die narigheid zou het heel mooi zijn als we nu is positief nieuws krijgen...

groetjes anke

bedankt voor jullie support!

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ook ik heb echt voor je dat je een positieve test zult hebben. Zeker na je operatie ellende zeg! Helaas kan je lichaam je soms ook zo voor de gek houden. Ik ben ook heel regelmatig maar ook wel eens een uitzondering op de regel en dan zit je jezelf zo op te vreten. Wanneer ga je weer testen? Ga ik voor je duimen dat het een knalpositieve test zal zijn! :D

6. Madizon

Madizon Lid

31 jan 2010
    61
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook een erg onregelmatige cyclus gekregen. Het kon de ene maand prachtig 28 dagen zijn, maar 50 dagen was helaas ook geen uitzondering.

Érg frustrerend als je graag zwanger wil worden... Geef de hoop niet op hoor, proberen nog even geduld te hebben!

7. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Heb je de andere test ook al uitgevoerd?
    Of je moet nog een dagje wachten..
    succes!

8. cakeje34

cakeje34 Actief lid

7 nov 2012
    237
    0
    0
    helaas, vanmorgen ongi geworden, baaaalen maar goe dnu op naar de volgende ronde...
    bedankt voor jullie reacties!

groetjes anke

Deel Deze Pagina