nog niks!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maloeke, 10 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    hey lady's!!

begin hem nu een beetje te knijpen want ik ben nog steeds niet ongi!!! :) .had het gister overdag moeten worden en tot op heden niks!heb wel getest maar was negatief!zijn er veel meiden onder ons die pas na twee dagen of zelfs later positief getset hebben??heb wel hele lichte krampjes en normaal kan ik wel door de grond zakken van de kramp!!!heb nu toch echt een lichte hoop :) .zou het zin hebben om morgen weer te testen aangezien er nu niks geen streepje op stond?of kan ik mocht de ongi uit blijven beter pas dinsdag ofzo testen??

liefs een onzeker maloeke :(

2. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    hoi,

ik heb precies het zelfde, maar ik wacht wel even tot dinsdag.
    als ik t dan nog niet geworden ben natuurlijk.
    laten we duimen haha ! :D

3. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    ok gaan we samen duimen!word compleet gek hier want ik ben zo bang dat de ongi alsnog doorzet en ik me dus al lichtelijk verheug op niks!!!

liefs maloeke

4. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    ja idd, pff dat wachtenook he, word gek!

5. Firella

Firella Actief lid

14 aug 2006
    201
    0
    0
    Hoorn
    Wie zijn er deze maand (week?) nog in de race en wachtende....?

Volgens mij
    Tanja , Maloeke, Sandra K, ik

Wie nog meer?

6. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Yesss me to :)

k`ga alleen pas vrijdag testen mochten dan de duivels er nog niet zijn....

7. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    ik Dinsdag op mn vriend zn verjaardag! :D

8. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik ben ook nog steeds wachtende, gisteren nog getest, maar die was negatief, ik heb er dan zelf nou nog weinig vertrouwen in.

9. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Heey meiden volhouden hoor!
    Ik duim heel hard voor jullie!
    Het komt voor dat je as na een hele tijd posi test! Dus ik zou over een paar daagjes nog een keer testen ;)

10. Niet meer actief

En ik ... maar de buikpijn begint te komen dus ik ben aan de beurt morgen ben ik bang !! Ik houd jullie op de hoogte ... toi toi toi

-X-

11. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    mmm ik krijg ook steeds meer krampjes dus ben benieuwd!!duim duim duim,,,,,,,,

liefs maloeke

12. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    ik heb dr ook geen goed gevoel over.
    bang dat t vandaag op gang komt...

13. Niet meer actief

hoihoi allemaal

Hey maloeki spannendddddddd

@ firella Ik ben ook nog in de race voor deze maand, ik moet nog een week wachten. Heb allerlei verschijnselen, alleen is mijn temp een paar dagen wat lager geweest, maar die zit nu weer op de 37.0.
    Dus ik ben heel benieuwd :rolleyes:

groetjes hielkje

14. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    oh het word hier echt spannend!!!!!vanmorgen weer nega getest maar e krampen zijn weg!!kan me alleen niet zo goed voorstellen dat ik nu nog een keer posi kan testen deze maand!!pffffffff wat duurd wachten lang he!!

liefs maloeke

15. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Wachten kan heel lang duren ja, ik weet er alles van.. Mijn duimen draaien voor iedereen.

16. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mag ik mee duimen draaien? Morgen is voor mij de grote dag...had in het begin wel allemaal "verschijnselen" maar die zijn nu helaas allemaal weg, daarom heb ik niet al te veel hoop meer. Maar vind het nog steeds erg spannend, zeker omdat mijn temperatuur vanochtend hoger dan ooit was, maar dat kan ook ergens anders door komen.

Kortom meiden, draaien met die duimen!

17. sammmie

sammmie Actief lid

6 sep 2006
    154
    0
    0
    Ook mijn NOD dag is morgen. Ben benieuwd! Zou wel wat zijn zeg, gelijk de 1ste ronde.... Ik maak me geen illusies, ik voel me ook niet echt anders, paar keer wat buikkrampen gehad en wel gespannen boobies... Maarja we weten allemaal dat je dan niet gelijk zwanger hoeft te zijn! 'Gewoon' even afwachten maar... Succes meiden!

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    En Manuela79 ;)

19. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    haha wat leuk zo dat we allemaal samen wachten!!

baal mega van me negatieve test vanmorgen!!zou het vaak voorkomen dat je pas veel later na je nod posi test?heb ook helemaal niks geen verschijnselen!is natuurlijk ook al minder he!!!ga voor jullie allemaal duimen!!!

liefs maloeke

20. Firella

Firella Actief lid

14 aug 2006
    201
    0
    0
    Hoorn
    Jeetje ik word gek!
    Zeker als ik bij sommige meiden al zie dat ze al 10 dagen overtijd zijn. Hoe houd je dat vol? Zo lang kan ik niet wachten hoor! Maar ja na 2x een negatieve test durf ik niet zo goed meer te testen....
    Ik wacht nog maar tot donderdag denk ik, hoewel ik normaal toch een hele regelmatige cyclus heb..
    Nou al die berichtjes van meiden bij wie de test pas later positief gaf, geven mij hoop.

Succes allemaal!

GRoetjes Firella

Deel Deze Pagina