tips en trucs

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door che, 7 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. che

    che Lid

    10 aug 2005
    29
    0
    0
    Antwerpen
    Hi,

    Had graag geweten wat jullie hebben gedaan of doen om zwanger te geraken .... :) klussen natuurlijk maar hoe dikwijls, ovulatietesten, temperatuur meten, ....
    Wij zijn ondertussen 3 maanden bezig zwanger te geraken maar helaas nog niets. Ik ben zoal wat aan het panikeren, hoewel dat waarschijnlijk nog niet nodig is :x . Maar we klussen heel regelmatig de hele maand door en niets... waar kan er dan toch schelen.
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Helemaal nog niet panikeren hoor!! de meeste vrouwen worden zwanger tussen de 3 maanden en een jaar. Niks aan de hand nog dus.

    Ik ben deze maand begonnen met ovulatie testen. Heb vanmorgen daar uitleg over geven in een ander topic.

    succes!
     
  3. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Bij mij was het de derde cyclus raak. Wij hebben er niks speciaals voor gedaan, behalve rond de klusperiode een keer extra geklust. Verder geen temp bijgehouden ed
     
  4. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    En ik geloof dat je steeds 25 % kasn hebt om zwanger te raken per cyclus.
     
  5. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Wij klussen gewoon geregeld.
    Ik heb zo'n banner gemaakt hier op het forum, en begin een week voor mijn eisprong met extra te klussen
    Mocht ik over een half jaar nog niet zwanger zijn, dan ga ik die ovulatie testen proberen.
    Maar ik hoop dat het Deze maand bingo is natuurlijk, want vorige keer was het al raak in de 2e cyclus :eek: :D
     
  6. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    helemaal niks gedaan af en toe klussen meer niet
     
  7. che

    che Lid

    10 aug 2005
    29
    0
    0
    Antwerpen
    Ik ben vandaag maar ovulatietesten gaan bestellen bij de apotheek.
    Ze hadden enkel een vervallen doosje in voorraad :x
    Ik heb er dan maar besteld voor maandag.
    De apothekeres was zo vriendelijk de bijsluiter alvast mee te geven en 1 (vervallen) tester zodat ik alles wat kan bestuderen voor ik ze gebruik.
    Moet alleen wat gokken wanneer ik ermee ga beginnen. Ben van 5/9 ongesteld. Heb cyclussen van 25 dagen en de laatste was 28 dagen. Denk dat ik dinsdag ga beginnen testen.
    Duimen he!
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik moest beginnen op de 11de dag. ben van 28 dagen uitgegaan (mijn cyclus van voor de pil) Tot op gisteren nog niks, dus heb ik toch een langere cyclus dan 28 dagen waarschijnlijk. Ik ga nog meer testjes doen, omdat ik gewoon mijn cyclus wil leren kennen.

    groetjes
     

Deel Deze Pagina