Hoii een vraagje ,(2e ronde) ik heb zelf het idee dat ik afgelope zaterdag mijn eisprong had. dmv ovulatietesten en pijn die ik bij een eerdere eisprong gehad heb. eigenlijk zou ik de eisprong afgelope maandag pas hebben dus dit kan natuurlijk ook het geval nog zijn.maargoed in elk geval rond deze klagen regelmatig gemeenschap gehad z als mijn eisprong afgelope zaterdag was zit ik op 5 dpo. had k hem maandag gehad zit ik op 3dpo. toch ervaar ik al klachten. deze begonnen met een zeurende onderbuikpijn met vlagen, krampen/steken/zeurend. met vlagen lage rugpijn.meer hoofdpijn gehad als normaal, witte /crèmige afscheiding (nog niet veel maar het is er ) en vanmorgen viel mij op dat de aderen over mijn borsten vrij opvallend waren en liepen over de tepels heen. gister had ik een voor mij onbekende pijn vanuit mijn baarmoeder of in elk geval vanuit dat punt. alsof er aan spieren getrokken wordt. een trekkende/zeurdende pijn. dit hield een klein uurtje aan en het was weg. nu af en toe nog wat steekjes in linkerlies, of wat gerommeld in mijn onderbuik. wat zeggen jullie? aangezien ik toch nog een ruime week moet wachten tot mijn menstruatie. en kennen jullie deze (baarmoederpijn van gisteravond))
Hoi VOlgoedmoed, het is echt wel heel vroeg om nu al zwangerschapsklachten te hebben, dus ik betwijfel of het daarvan is. Het kan natuurlijk heel goed dat je zwanger bent, maar deze symptomen kunnen ook nog op zichzelf staand zijn. De pijn die je beschrijft in deze fase van de cyclus kan ik niet goed verklaren. Even spannend nog dus! Groeten Brigitte