Pms vraagje ivm zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Faith, 11 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faith

    Faith Lid

    1 nov 2005
    80
    0
    0
    Hallo,

    Ik ben op jonge leeftijd al aan de pil gezet omdat ik pms klachten had.
    Toen ik mijn andere 2 kinderen op de wereld had gezet bleek het even goed te gaan.
    Ben daarna weer aan de pil gegaan met tussen door stop periode,s.
    Me man en ik willen nog graag een kleine er bij.
    Ben denk ik zo,n 8 maanden aan de pil geweest na een lange pauze.
    Ben vanaf oktober pil vrij.
    Was 1 november ongi en deze was erger dan alle andere keren heb het dan ook 7 dagen gehad.
    Nu zit ik op dag 11 van mij cuclus en begin ik weer klachten te krijgen van pms in deze mate heb ik het nog niet gehad .
    Ik weet dat je last krijgt van pms als je hormonen veranderen maar vind het zo gek dat dat nu al is. :(
    Bij mij begint het altijd met buikklachten en gauw genoeg komen de andere kwaaltjes naar voren.
    Ik vraag me af of dat invloed zal hebben op het zwanger worden ???
    Ik was bij de ander 2 direct na het stoppen van de pil zwanger verwacht overigs niet dat dat nu ook zo is.
    Maar met die vragen loopt ik rond omdat me klachten zo snel en zo heftig zijn.

    Faith
     
  2. Niet meer actief

    hoi

    Ik weet wel dat als je lijdt aan PMS dat lichamelijk activiteit nog wel eens wil helpen. Ook een dieet met weinig cafeinne, vet,zout alchol en scherpe kruiden kan helpen de klachten te verminderen. Ook het minderen van roken kan helpen het zou nog beter zijn om te stoppen.

    Praten met een psycholoog wil ook wel eens helpen. En vraag aan de mensen om je heen begrip voor je situatie te hebben
     

Deel Deze Pagina