Hallo! Zoals de titel al zegt, wie kan ik blij maken met 2 zwangerschapstesten van de kruidvat, de early variant. Houdbaar tot 10-2017. Ik kwam ze met mijn nesteldrang tegen achter in de kast . Zitten nog in originele dichte verpakking. Ik stuur ze gratis naar je op. Zal ik bij veel reacties loten oid?
Haha ik wil ze wel. Aangezien ik na 5 jaar eindelijk een keer een positieve test in handen heb, zal ik aankomende weken nog wel heeeel veeel gaan testen 😁😇 Dus ik vrees dat ik ze wel kan gebruiken!
Jaaaaa ik zit in de wachtweken Ronde 10 dit is de 1 na laatste ronde Dan houdt het voor ons op Dus ze komen zeker van pas
Aaahhh das aardig van jou!! Ik doe ook heel graag mee. Wie weet brengt het geluk en zijn dit de testjes waar dubbele streepjes op verschijnen!! 😊 Groetjes Sascha
Loot ook graag mee na me eerste iui nu in afwachting dus graag hou ik me aanbevolen wacht met smacht op een positieve test
Zie foto van loting Sascha81 stuur je me een PB? Voor de andere dames hoop ik van harte op positieve testen voor jullie!!