Zo ontzettend anders?!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door femkes, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    In theorie weet ik dat geen enkele zwangerschap hetzelfde is, zelfs bij dezelfde vrouw is elke zwangerschap anders. Maar ik ben toch zo zenuwachtig omdat ik me zo anders voel.

Bij de eerste was ik ruim 20 weken misselijk. Een deel van die tijd zo vreselijk dat ik mijn avondmaaltijd in 3 fases at. Ik moest elke hap naar binnen werken. Nu voel ik me afhankelijk van wat ik eet, eigenlijk best prima. Wat vermoeider dan normaal, ik slaap tegelijkertijd heel slecht. Verder lust ik geen koffie meer en moet ik oppassen met zoetigheid. Daar word ik wel misselijk van. En als laatste moet ik veel boeren. Wat ik uitermate ongemakkelijk vind.

Ik weet wel dat het alle kanten op kan, maar dit kind is echt een wonder. We zaten al in het ziekenhuis en hadden te horen gekregen dat we waarschijnlijk meteen naar ICSI zouden gaan. We moesten nog wat extra onderzoeken doen, maar de kans dat het mee zou vallen was niet erg groot. En dan ben je opeens weer zwanger. Het mag dus niet misgaan want dan moeten we alsnog het hele circus in. Hoe vaak kun je een wonder meemaken?

Eigenlijk wil ik wat geruststelling dat ook andere vrouwen 2 heel verschillende zwangerschappen hadden. Misschien slaap ik dan ook weer :)

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    nou hier een geruststelling dit is mijn 6e zwangerschap en ze waren alle 6 anders sommige dingen kwamen wel overeen maar echt toch alle 6 anders

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Hier bij de eerste nergens last van en deze allemaal kwaaltjes, eerst misselijk nu bi enz enz enz

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hier ook heel anders met zwangerschap 2.
    Bij mijn dochter liep ik met 4 weken al te spugen als een malle en bij deze kwam dit pas na weekje 8/9 ofzo.
    Ik heb ook hele andere eetgewoontes dan bij mijn dochter.
    Bij mijn dochter bleef mijn eetpatroon vrijwel hetzelfde.
    En nu heb ik allerlei rare dingen die ik inneens graag eet.
    Ook heb ik gigantische borsten groei deze keer iets wat ik ook bij mijn dochter totaal niet had.
    Alles gaat super goed met de beeb hier, dus hopelijk steld ook mijn berichtje je een beetje gerust! :)

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ja, dank je wel allemaal.

6. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3