Van het weekend heb ik mijn eerste test gedaan. Ik had echt zoiets van het is deze maand raak. Ik ben vaker misselijk, zuurbranden en echt op tijd eten anders wordt ik weer misselijk, als ik dan eet is het weg. Maar helaas: negatief. Nu vanmiddag had ik de test van het forum binnen en ik was nog steeds niet ongi, ik dacht nog eens testen. weer negatief Ik ben al een paar dagen echt heel emotioneel, er hoeft maar iets anders te gaan en mijn tranen stromen over mijn wangen. Zo was ik gisteren de dvd van Marco Borsato aan het kijken en bij sommige liedjes liepen de tranen weer over mijn wangen. Mijn man vond het ook erg jammer dat de test negatief was. En nu ik zo huil vraagt hij steeds wat is er. Maar ik weet het zelf ook niet, waarschijnlijk de hormonen. Ik wacht nog tot zaterdag en dan test ik smorgens (dat is toch beter?). En als het weer negatief is en ik ben nog niet ongi ga ik maandag maar eens na de huisarts. Want ik dacht dat mijn cyclus nu toch op de rails zat. Groetjes Ine p.s sorry voor het uitgebreide verhaal.
Hai, Ik kan me wel een beetje indenken hoe je je voelt... Ik was vorige week ook 2 dagen over tijd (anders noooooooit), dus ik vond het allemaal al superspannend. Wel wat vage klachtjes, maar niet echt duidelijke symptomen. Na die 2 dagen uiteindelijk toch ongi geworden; ik baalde best wel. Dacht dat ik er aan ene kant zo overheen zou stappen (want we zijn nog niet zo lang bezig), maar oooh, wat was ik gisteren depri! Precies wat jij omschreef; ik hoefde maar wat te zien op de tv of te horen op de radio, en dan had ik de tranen in mijn ogen staan... Vandaag ging het wel weer, totdat we de eerste kerstkaarten binnenkregen; op eentje ervan stond: "... en een vruchtbaar 2007"... Maar ik denk dat het bij jou nog alle kanten opgaat. Ik kan je geen hoop geven, maar ik zal het ook niet de grond in boren; ons lichaam doet de gekste dingen! Heb al zoveel berichtjes gelezen over aanvankleijk negatieve testen (zelfs bij de huisarts!) en dan toch zwanger wezen. Dus ik zou zeggen: hou nog effetjes vol en hou ons op de hoogte! En als je lekker een potje wilt janken, geef dan even een seintje, dan doe ik gezellig mee!
Weet wat je voel. Ik was 8 dagen overtijd, normaal niet, verschillende testen gedaan en allemaal negatief. Uiteindelijk ben ik wel ongi geworden, maar zonder buikpijn wat ik normaal altijd heb. Is wel balen he, die onzekerheid. groetjes Marijke
He meis, ben je misschien nog niet zo lang van de pil af? Had het zelf ook de eerste 2 maanden, kwam dus van het "ontpillen". Wordt nu gelukkig al een stuk minder! Maare, kan natuurlijk ook raak zijn. Hoe dan ook, hoop het beste voor je en suc6 nog even met je gevoelens Dikke knuf daantje
Hé Marijke, dat had ik dus ook! Nergens last van, voor mijn ongi! Normaal krampen van hier tot Tokio, maar niks, noppes, nada! Tja, en nu heb ik dat dus weer wel, 2 dagen NA mijn ongi.... Iemand die van lichaam wil ruilen, misschien?
Hé Ine, Ik zit met hetzelfde... Had afgelopen zaterdag ongi moeten worden... Ben normaal nooit over tijd! Heb niet superveel kwaaltjes, alleen een zwaar gevoel in mn maag, beetje misselijk maar misschien dat ik me dat alleen maar verbeeld... Heb zelf wel het idee zwanger te zijn, maar goed... Twee testen gedaan inmiddels, maar negatief... Hou me een beetje op de hoogte, ben benieuwd hoe het met jou gaat! Groetjes, Linda
Hier nog een, ben nog niet eens overtijd hoor maar toch. Heb heel veel kwaaltjes, voel me erg misselijk bij vlagen. En dat al 3 weken af en toe. Dat kan dus van het ontpillen komen? Vind er even niks aan zo. Heb dan liever duidelijkheid. Was jullie cyclus erg onregelmatig in het begin? groetjes NIkkie
Ik ben eigenlijk altijd regelmatig geweest. 26 dagen... Ben een 5 maanden geleden gestopt met de pil.
Hallo dames. Bedankt voor jullie berichtjes. Maar helaas ik ben gisteren ongesteld geworden en nu heb ik ook nog de griep erbij. echt balen. Nou maar weer verder klussen. Grtz. Ine
Ik had in mijn eerste cyclus na stoppen met de pil echt allerlei kwaaltjes in de laatste week... misselijk, heel erg moe, dikkere buik, grotere borsten, weinig zin in eten... kortom allemaal kwaaltjes die ook tijdens een zwangerschap voorkomen... maar helaas ik werd gewoon ongi.... toch last van het ontpillen denk ik
Ine, wat balen zeg. Hoeveel dagen was je overtijd geweest? En Linda, nog steeds niet ongesteld? Spannend hoor! Ik duim voor je. Zelf ben ik 11 dagen overtijd en 2 testen gedaan (beide negatief). Snap d'r niets van.
Ik heb de eerste maand bijna overgeslagen. Duurde bij mij 7wkn voor ik ongi werd de eerste "maand". De de 3mnd daarna netjes rond de 28/30 dgn. En nu de 5e ronde, nou ja, kijk maar naar m'n banner Hoop dat het bij jullie ook snel raak is. Dikke knuf daantje
Ik ben helaas toch ongesteld geworden... Jammer! Ben echt nog nooit over tijd geweest, altijd keurig op tijd ongesteld... Maar goed, kan altijd een keer natuurlijk. Maar vond het wel raar omdat ik de eerste maanden na het stoppen met de pil juist heel regelmatig was en nu ineens niet... Hou je ons op de hoogte hou het bij jou gaat Annelie? En Daan, wat leuk dat het bij jou toch nog snel gelukt is! Proficiat en geniet er lekker van!