Ik heb net even een zwangerschapstest gedaan, en tot mijn grote verbazing verscheen er zowaar een tweede streep op mijn 123 thuistest (dipstick). Of verbeeld ik me dit nou?? (moet ik zeggen dat hij op de foto meer "tuurachtig" is als in het echt) Maar... toen deed ik ditzelfde bij de midstream LifeCare (2 testen voor 1,49?) en die gaf maar 1 streep. Geldt ook voor een cassette van 123 thuistest... (Gebruik overigens altijd een bakje waarin ik urine opvang, dus daar kan het niet aan liggen betreft de hoeveelheden die ik gebruik) Voor de informatie: Ik zit nu op 12 dpo. Heb eens een LF van 16 gehad, dus mijn handtekening is gebaseerd op LF van 16 dagen. Mijn temp was op dpo 9 36.6 (voor mijn doen hoog) Dag erna ineens 36.2. Nu schommelt hij tussen 36.2 en 36.4.. Nou wil ik nuchter blijven en mezelf uiteraard niet gek maken, maar tussen de 36.6 en 36.2 heb ik wel buikpijn gehad en heb gelezen dat sommige vrouwen een innesteling dip kunnen krijgen. Nogmaals, ik blijf nuchter, maar een 2e mening zou wel prettig zijn..
Ja mamavandaan, was ik ook van plan, maandag. Heb nl. eergisteren ook een test gedaan, en die was toen nog wit. Hou het hier op de hoogte Wat ik alleen nog niet snap is, hoe het kan dat test 1 positief resultaat geeft en test 2 en 3 niet ???
Dit zijn de andere testen. 1 en 2 is de (even opgemaakte) test van de midsteam. Ik kan mij vergissen, maar er lijkt me toch een mega vaag lijntje te zien. In de cirkel wellicht beter zichtbaar (of juist niet ) ?? die van de dipstick kwam zo goed als gelijk, en daarom hield ik niet echt rekening met 'inwerktijd' van de midsteam De Cassette kreeg ik niet goed op de foto.
Ik zie ze op allebei de testen. Zo begon het bij mij ook. De ene test is gevoeliger dan de andere en waarschijnlijk zit je net op het randje met hcg hormoon. Over twee dagen is het echt duidelijker (hoop ik). Spannend........
Mijn temp is standaard laag. Weet niet waarom.. Tussen mijn periode en ei zit hij gemiddeld tussen de 35.7 en 36.0 in, met een uitschieter naar 35.6 op laatste dag van mijn menstruatie. Tijdens mijn vorige ronde had ik zelfs op dag 5 een uitschieter naar 35.2! Dus 36.2 tot .4 is dan wel een verschil.
Heb net weer een test gedaan (dipstick en midstream), maar in mijn ogen zijn de streepjes qua kleur niet heel erg verschillend. Kan dat? Als alles goed zou gaan vanbinnen zou er na 2 dagen toch iets meer te zien moeten zijn? In beide gevallen: bovenste is van eergisteren, onderste van vandaag.
Ja? Klinkt misschien idioot, maar ben zelf pas overtuigd als er een duidelijk streep staat... (of in ieder geval duidelijk er wat er nu staat) Kan mezelf (noch mijn aanmaak van HCG) uiteraard niet vergelijken met andere dames hier, maar sommige hebben op of vlak voor hun nod al zo'n duidelijk 2e streep.. dat ik dit wat onduidelijk vind... Woensdag zou 7 dagen na mijn temp verlaging zijn (en 16 dpo), mocht ik dan nog geen bloed gezien hebben, kijk ik dan weer wat hij doet.
Ik vind die van vandaag ook duidelijker! Ik testte bij mijn dochter ook pas 15 dpo positief. Iedereen maakt anders hcg aan.
Dankjewel mamalap Tja, er wordt ook gezegd/geadviseerd, dat je ongeveer een week na de innesteling een test moet doen. Dus wellicht -bij uitblijven periode- zien mijn tests er woensdag mooier uit.