Baby liggend in de auto

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Freddel, 26 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Wij gaan volgende maand naar Frankrijk met de auto, met onze dochter die dan 4 maanden is. Ik zag iets voorbij komen wat lijkt op een liggende maxicosi.. de jané transporter.
    Heeft iemand hiervan gehoord en ervaring mee?
    We overwegen deze te huren omdat lang zitten in de maxicosi slecht schijnt te zijn.
    We moeten twee dagen rijden, in totaal ongeveer 13 uur rijden..

2. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.702
    3.153
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh wauw, dat ziet er echt ideaal uit! :p

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Jup, ideaal!
    Je kunt ook onderstel huren en dan hoef je je eigen kinderwagen geeneens mee te nemen.
    Reiswieghuren.nl

Prijzen zijn niet hoog!

4. Fridadepida

Fridadepida Actief lid

3 jan 2016
    387
    90
    28
    Zou ik zeker doen, neemt wel 2 plekken in op de achterbank dus voor ons met 3 kids is t niet mogelijk.
    Lijkt me voor jezelf en het kindje wel ideaal. Lekker liggend slapen, dan kun je ook wat relaxter rijden omdat je niet elke 2 uur moet stoppen, ook als ze net slapen moeten ze dan uit de maxicosi om even te strekken.

5. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.818
    2.678
    113
    De Jané Transporter 2 is echt heel fijn! Hij is inderdaad wel groot, een groep 1 autostoeltje voor een ander kindje past er bij de meeste auto's niet meer naast.

6. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Deze hebben wij 5 jaar geleden ook gehuurd! Echt ideaal!
    Onze dochter huilde altijd in de auto, sliep alleen maar op haar buik en we gingen naar Italie! Deze reiswieg gehuurd en ze heeft heerlijk geslapen en gespeeld in de auto. Geen kromme rug en veilig in een tuigje.
    Op lokatie ook ideaal, even een stadje bezoeken, geen problemen met slapend overzetten gewoon hoppa op het onderstel, wat we erbij hadden gehuurd en lekker verder slapen!
    Echt een aanrader.

Deel Deze Pagina