Meisje oveleden door verwaarlozing

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Lilly, 23 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Verontwaardiging over verwaarloosd Duits meisje
    Uitgegeven: 22 november 2007 20:29
    Laatst gewijzigd: 22 november 2007 20:33

SCHWERIN - In Duitsland is grote maatschappelijke verontwaardiging ontstaan over de dood van de vijfjarige Lea-Sophie uit Schwerin. Uit een autopsie is donderdag gebleken dat het meisje maandenlang door haar ouders is verwaarloosd en uiteindelijk stierf door honger en dorst.

Ze woog aan het einde van haar leven iets meer dan zeven kilo en ze bestond volgens Duitse media alleen nog uit "botten en huid".

Ik snap dat niet. Een meisje van 5 gaat toch ook al naar school?
    Dan moet het toch gaan opvallen of zo?

Onbegrijpelijk.

2. Wat een akelige berichten toch allemaal.....en ze hadden ook nog een kindje van 2mnd, hoorde ik op het nieuws dat is nu uit huis geplaatst!

Is er dan helemaal niemand die zoiets ziet gebeuren :-#

Was Jaren geleden toch eem alleen staande moeder(aan de zuip) die soms weken wegbleef en dan moest haar moeder het overnemen, was een keer vergeten om te vertellen dat ze wegging, de moeder(oma dus) vond de kinderen (3 of 4)ook levenloos, gestorven van de honger en dorst, ze konden niet bij het voedsel dat wel in huis bleek te zijn.
    Er is zoveel verborgen leed daar heb je gewoon geen weet van.....

3. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0

:confused: Dan moet ze toch zeker 1 tot 2 weken weg gebleven zijn!? Als de moeder van haar weet dat ze aan de zuip is en zo lang niks van dr hoort.. dan gaat ze toch een kijkje nemen of niet :(

4. sofaan

sofaan Actief lid

11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    IK wordt hier echt misselijk van hoe kun je zo iets met je kind doen of wie ze kind dan ook echt als ik al die idiooten straf kon geven dan wist ik het wel :evil: :evil:

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
  6. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik las het vanmorgen op nu.nl. Ik word echt misselijk van al die nare berichten! Net goed dat ze hun zoontje hebben afgenomen en hem in een pleeggezing hebben geplaatst. Ik snap niet dat zulke mensen aan kinderen beginnen. :(

7. sim

sim Niet meer actief

diep triest :cry:

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Het ergste aan dit verhaal is dat de buurt geklaagd had bij de kinderbescherming en dat de kinderbescherming langsgeweest is! Alleen hebben ze toen gekeken naar het 2 maanden oude baby'tje en niet naar hun 5 jarig dochtertje! Dit was 2 weken voordat het meisje overleed!

Ik heb het gevolgd op de duitse tv... Echt diep triest! En daarbij hadden ze ook honden in huis die de trap op en af gedragen moesten worden omdat die zo vet gemest waren! Dan vraag je je toch af waar ze mee bezig waren! :confused:

Deel Deze Pagina