Hoi hoi Tijdje geleden poste ik super enthousiast. Ronde 1 en nu al raak... dat werd een ma met 6 weken. Nu ben ik 8 dpo en ik ben me toch strontmisselijk. Afgelopen week gevoelige borsten gehad nu niet meer. Heel veel hoofdpijn. Bij de 1e zwangerschap niet echt kwaaltjes. Heb voorgenomen pas op nod te testen maar ik denk niet dat ik kan wachten. Vorige keer 4 dagen voor nod positief met clearblue. Iemand 6 dagen voor nod positief getest? Spannend Liefs Ps ik heb tijdens normale menstruatie nooit deze klachten.
Je zou een predictor early kunnen gebruiken. Op 8dpo zou het kunnen, ik testte op 10 dpo steeds al een licht streepje.
Vorige keer teste ik met predictor niks en met clear blue wel positief. Ik heb wel het idee dat mijn innesteling nu eerder is geweest dan vorige zwangerschap. Die heb ik gevoeld.
Ik zou proberen te wachten om eventuele teleurstelling te voorkomen. Of in ieder geval tot 12dpo. Ben je zeker van de dag van je eisprong?
Het kan 2 kanten op. Je symptomen komen door of progesteron of van hcg. Je kan een testje doen als je twijfelt. Ik had bij mijn laatste zwangerschap een knaller op 8dpo en was ook kotsmisselijk.
Toch niet kunnen wachten en een predictor gehaald. Stom eigenlijk want daar teste ik vorige keer ook negatief op terwijl de clear blue positief was.. Ik heb nu een digitale besteld en die komt maandag pas binnen en dan probeer ik te wachten tot woensdag ochtend.
Hmm spannend. Ik ben alleen van mening dat als je er eenmaal voor gaat dat je van alles kan voelen wat je nooit eerder voelde en dat elke ronde weer opnieuw met andere symptomen. Daarnaast.. de predictor is wel echt een hele goede test en als je symptomen door hcg komen zou de test dat moeten aantonen. Het kan namelijk helaas ook van progesteron zijn.