Week van de waarheid deel 2

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Doosje31, 2 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zou het lukken

1 nov 2010
    19
    0
    0
    @Laurie: zou goed kunnen dat het bloed dat ik tussentijds gehad heb kwam omdat ik net twee weken gestopt was met de pil. Was dit bij jou ook oud bloed? Bij mij wel, heel minimaal en duurde ongeveer 1,5 dag. Het ging gepaard met buikpijn en een slecht humeur (zoals tijdens mij ongi... hi hi).

Afgelopen vrijdag was mijn NOD. Omdat ik niet kon wachten heb ik woensdag getest negatief. Ben nu dus twee dagen na mijn NOD en wil eigenlijk nog even wachten met nog een keer testen. Misschien te bang voor een negatieve uitslag.

Maar blijf die bloeding raar vinden, vooral omdat ik echt hele duidelijke klachten had en ook de tijd daarna me misselijk gevoeld heb (knorrende maag, honger gevoel maar totaal geen trek). Ik moet zeggen dat is nu wel weer wat minder maar nog steeds geen zin in zoetigheid (alleen maar zin in fruit enz.)

@ iedereen; heeft er iemand nog getest of klachten die wijze op een zwangerschap? Wat zit je lichaam toch raar en complex in elkaar eigenlijk he!

2. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Groen, pfff wat duurt het al lang dan he?! En met zulke lange cyclussen weet je het dan ook niet meer. Sterkte.

@Doosje, ik duim heeeeeeeeeel hard voor je en hoop dat je alsnog een positieve test in handen krijgt. Dikke knuffel.

@Luca, om gek van te worden he, je eigen lichaam. Elke keer zijn er wel weer andere dingen die je voelt. Hier net zo, pfff. Ik hoop dat het goede tekenen voor je zijn.

@Me, poeh wat duurt dat wachten lang zeg. Moet nog eeen week en voel me heel anders dan normaal. Normaal altijd last van mijn borsten, nu niet. Ben heel emotioneel, normaal niet. Heb last van mijn onderrug, normaal niet en ga zo maar door. Ik durf ook gewoon niet meer te hopen, maar ja we wachten maar af.

Slaap lekker alvast, ik ga mijn bedje opzoeken, ben zooooooooo moe.

3. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL

4. hoi doosje, ja het kan nog veranderen hoor, als je nog voor je NOD zit is er nog hoop want hcg verdubbelt elke 2 a 3 dagen ;) Maar aan de andere kant niet te veel hoop daarop vestigen en gewoon uitgaan van een ongi, ik zou in ieder geval wachten tot na de NOD voor je weer test, gewoon om niet teveel geld te verspillen en om niet jezelf onnodig zenuwachtig/onzeker te maken :)
    Hopelijk slaat ie na je NOD wel positief uit natuurlijk!

5. Zou het lukken

1 nov 2010
    19
    0
    0
    Hey iedereen,

Spannend zeg!!!
    Ik zit in mijn eerste ronde..... Uitgaande van een cyclus van 28 dgn was afgelopen vrijdag mijn NOD. Ik ben nu dus 3 dgn overtijd. Op zich niet gek omdat het mijn eerste natuurlijke cyclus is. Heb wel op dag 20 buikpijn en bruinbloed verlies gehad wat ik wel een beetje verdacht vond en de dagen erna een wat misselijk gevoel en geen eetlust. Moet zeggen dat ik me nu weer goed voel, af en toe een rommelige buik maar verder niks. Omdat het mijn eerste ronde is wacht ik nog even af......maar vind het eigenlijk toch best spannend. (ik heb 3 dagen voor NOD getest en deze was negatief)

6. Zou het lukken; moet wel zeggen dat de eerste ronde voor mij het spannendst was! Daarna lukt het me al meer om los te laten maar nu in die laatste paar dagen ben ik toch wel weer zenuwachtig, ik heb alleen de vorige ronde voor geloof ik 70 euro aan testen gedaan en dat wil ik niet elke maand zo gaan doen! Aanrader is om na je nod pas te testen! Als je nu op dag 20 eens een ongi hebt gehad, of wellcht een ei? Ik zou gewoon nog even afwachten want vooral in de eerste ronde kan je lichaam vreemd reageren! Mocht je op dag 36 bijv nog geen ongi zien dan weer testje doen etc.

7. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Doosje31: NOD 8 nov, testen 5 november
    Flowery: NOD 13 november, testen 14 november
    MBongers: NOD ong. 13 nov, v.a. maandag 15 nov (proberen...)
    Sunshine81: NOD 15 nov, testen hopelijk na NOD
    Luca2504: NOD 12 nov, testen 15 november
    Groen 29: NOD 30 nov, testen 5 december
    Tanya: NOD 8 nov, testen 5 november

Tanya en Doosje jullie nod was gisteren, ben zo benieuwd en hoop op goed nieuws!
    Luca voor jou heel spannend de komende dagen!!

Ik ben in afwachting van mijn ei, hopelijk duurt het nog een paar dagen want manlief is tot zondat niet thuis

8. Dag dames!

Hoe gaat het hier met de zenuwen?? Ik kom even een update brengen van mijn kant. Vandaag 2 dagen voor NOD en ik had gisteren besloten vanmiddag te testen als mijn temperatuur aan de hoge kant bleef, omdat het anders pas zondag kan en dat vond ik te lang duren!. Hij is mooi gelijk gebleven vanochtend dus vanaf 1 uur smiddags niets meer gedronken en uiteindelijk om een uur of 5 een test gedaan.
    Dit was het resultaat:

Het wordt nu even spannend of ik niet alsnog ongi ga worden, maar heb er in principe een goed gevoel over :)
    En we zijn natuurlijk hartstikke blij!!! :D

9. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Wauwww wat mooi super gefeliciteerd Luca!

Ik zit ook in de wvdw :D cd23 heb ik mijn ei gehad en 9 dagen daarvoor elke dag geklust (helaas niet nog een keer daarna) en zit nu op cd31 dus nog 6 dagen in spanning, al hoewel ik er geen goed gevoel bij heb.

10. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Wow Luca, gefeliciteerd!!!!
    En dat al in ronde 2!

Geniet ervan!!!!:D

11. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Sow gefeliciteerd joh...!!!!

Wij zitten nu in ronde 10 :(
    Vorige maand was ik 9 dagen overtijd en werd toen een heel klein beetje ongi. Maar dat duurde maar 2 dagen.

Ook had een week van te voren al een opgeblazen buik en die is niet meer weg gegaan. Dus ben ik gister naar de dokter gegaan om er even naar te laten kijken. Ook de ha vond het geen "gewone" buik. Dus na het voelen (wat niet fijn was) meteen bloed moeten laten prikken en urine af moeten geven.

Ik heb dus een andere week van de waarheid want de uitslag krijg ik pas begin volgende week. Wij zijn zo zenuwachtig.......

12. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Debby, super spannend hoop voor je op een goede uitslag!

Luca, aan het genieten?:D

13. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    oehhh super spannend meis!!!

Ik ga morgen waarschijnlijk met een vroege test testen :)

14. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Jah het is zeker spannend :(
    Ben blij dat ik letterlijk iedere dag moet werken nu...want ik ben echt een denker.

Het enige wat door me hoofd gaat is : jah maar als ik toch niet zwanger blijk te zijn....waar komt die opgeblazen buik dan vandaan????

Pffff

Deel Deze Pagina