Week van de Waarheid!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bosuiltje, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dan nu maar alvast.....

VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!!!
    Geniet van je verjaardag !
    En zet dat zwanger worden ff opzij, pluk de dag!
    Komt helemaal goed met je, heb goed gevoel !!!

2. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    ze is terug van jurkie halen !!!

REALLOVe in tha house'

3. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Haha thnx, komt helemaal goed hoor, kan het goed op zij zetten, alleen ja je hebt he momenten he?!

Tot snel!!

4. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    lees zo verder
    eerst douche
    kan niet wegkomen achter die stomme laptop

5. sunshine81

haha hoezo verslavend!!1

6. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    en daaaarrr ben ik weer

Sunshine de moed niet opgeven hoor meis vriendin van me is net zwanger na een jaar en die was ook echt een jaar fanatiek bezig wilde net de huisarts gaan inschakelen en die maand was het kassa dus het kan nog alle kanten op
    er zijn er meerdere die langer de tijd nodig hebben

mijn jurk is weer ingekort vriend lief nog aan de foon gehad en die zat al heb je het weer te pakken ??

7. sunshine81

hahaha die van mij is naar bed, lekker rustig :D
    Past je jurk weer helemaal?

Ja daarom, ik wacht nog ff af, tot zondag:p

8. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Ik zit hier eigenlijk iedere avond alleen twee weken en dan een week samen ;) en de zondagen zijn we samen dus het is hier vaak heel rustig in huis

enne ik wacht met je mee krijg nu ineens kleine krampjes aan me rechter kant hoop dat mijn ongi weg gaat blijven pfffff

9. sunshine81

wonen jullie niet samen dan?

Oh ik hoop het zo voor je!!! Heb je dat normaal ook dan als je ongi moet worden?

10. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    ja we wonen wel samen maar hij is veel van huis voor het werk dus zit vaak alleen

maar heb 4 honden in huis die me gezelschap houden en een forum wat tussentijds heel erg verlsavend werkt

krampjes nee niet echt normaal zijn het heftige steken en stik sjaggi en vreetbuien van heb ik jouw daar maar dat is geen van alle te spraken

( vorige maand had ik ook geen steken in mijn buik ) dus ik durf echt totaal niks meer te zeggen

11. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    doosje ook al weer klaar met douchen ??

12. sunshine81

Oh aha vandaar, best vervelend soms!

Verslavend, ach nee, valt best mee toch?:p

Vreemd he, al die dingen die je voelt terwijl je er normaal nooit bij stilstaat. We blijven hoop houden totdat de rode duivels komen.

13. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Sorry had jouw berichtje over het hoofd gezien maar we hebben indd veel dingen hetzelfde hopen dat het op een ding duid en dat is het zwanger zijn !!

14. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    nou die rode duivels mogen verdwijnen hoor Ik wil roze engeltje zien hahahahaha of blauwe voor de jongetjes ;)

vaak hoor je mensen die per ongeluk zwanger worden en als je dan bv hier op het forum ziet die het graag willen waarbij het tijd nodig heeft snap ik vaak echt niks van moedertje natuur

15. sunshine81

Ik denk dat doosje heel hard moet boenen haha

16. sunshine81

Oh nee het is soms zo moeilijk om dat te begrijpen, zal nooit gebeuren denk ik. Of de opmerkingen dan die je krijgt, pfff. Wordt het niet eens tijd? Willen jullie geen kinderen ofzo? Wanneer nemen jullie een kindje? Arghh een kindje neem je niet, die krijg je! Kan er een boek over schrijven.

17. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    ha nee was er nog steeds
    heb bij sensitest ff zw testen besteld, je weet maar nooit, net zo makkelijk om ze in huus te hebben toch....

jaja ga douche, moet keihard schrobben ja, gadver, ongi.....

Chips is ook op :x

18. hahahahaha! ik kan echt niet meer lig heel de tijd dubbel van de opmerkingen die iedereen steeds maakt :p

gisteren zat ik op een ander topic te kletsen en hadden we het over de 9 maanden beurs.. schreef iemand per ongeluk 9 maanden beurd..

toen kwam meteen de opmerking: 9 maanden beurd? Ja zo word je nooit zwanger natuurlijk :D
    kwam niet meer bij

19. sunshine81

Hahaha dat is ook een goeie ja, het is gewoon gezellig ondanks de serieuze onderwerpen af en toe!

@Doosje, ben je nou nog niet klaar?

20. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland

Ja mensen die denken zich te moeten bemoeien met jouw leven grrrrr nou die lust ik rauw hoor
    alwhoewel beetje zout en peper erbij vooruit

ik weet niet wat ik voel het brand het zeurt en het is net of ik moet plassen ra ra wat is het

Deel Deze Pagina