heb hier nog wel een zak liggen en heb jeook ovulatie testen besteld ?? enne nog niet gedoucht dan hahahah nog een verslaafde kunnen we straks met zijn allen naar een afkickkliniek
nou het klinkt als een blaasontsteking!! had ik 2 weken geleden ook, echt afgrijselijk is dat. Gelukkig haalde ik het nog tot de dokter en daarna was het vrij snel over
het doet geen pijn bij het plassen vreemd allemaal hoor zei het laatst nog leuk dat kindjes maken en het stoppen met de pil maar ben wel blij dat ik weer wat vrolijker ben ben echt een tijd niet te genieten geweest
en toen waren er nog 3 wij vervelen ons eigen nie en wat hebben we aanstaan op tv ?? hier sonja daar zijn ze aan het shoppen ben gek op shoppen al durf ik nu niet echt veel meer te kopen ahahahah
Oh af en toe heb je van die momenten, dan wordt je echt helemaal gek van jezelf. Vooral de ongi-week!!!! Waren we maar een mannetje af en toe, is een stuk makkelijker.
Haha dat heb ik nou ook, dan denk ik ja maar dat kan ik over een paar maanden misschien niet meer aan?! Vervelen??? Hihi vermaak me prima hoor! Als je ziet wat ze eten af en toe, daar wordt je spontaan misselijk van.
en toen waren er nog 3 wij vervelen ons eigen nie en wat hebben we aanstaan op tv ?? hier sonja daar zijn ze aan het shoppen ben gek op shoppen al durf ik nu niet echt veel meer te kopen ahahahah
taart nee ook geen zin in hahaha totaal geen vreet tik hier terwijl ik me normaal helemaal vol laai Morgen mag je de hele dag taart eten hihi heb de laatste dagen juist heel erg veel zin om nieuwe kleren te kopen hahahah normaal valt dat juist reuze mee bij me maar ja wat als het raak is hahaha doosje ga nu eens douchen joh hahahah je chips is op hier is het al stiller aan het worden en jij moet nog douchen en ik ga nog een sigaretje roken snap er geen ruk van dat ik daar zo weinig behoefte aan heb
nee begin dubbel te lullen hahahaha hoop dat mijn mannetje me nog ff belt vanavond kan ik die nog even helemaal gestoord maken
Hahaha zit je aan de wijn??? Ik heb juist nooit last van vreetbuien en nu heb ik een keer overal zin in. Ik ben niet zo'n taart-eter normaal, en vanmiddag ook al aan de oliebollen gegaan, oooohhh.
Wat voor paardje heb je eigenlijk? Ik rij ook al sinds ik kan zitten maar heb helaas geen eigen paard!
nee geen wijn hier nog twee flessen staan niet aangebroken terwijl ik een wijntje best lekker vindt maar geen druppel prettig gestoord van mijn eigen ik op het moment of misschien de hormonen die me zo gek laten doen enne olliebollen vind ik normaal super lekkker maar ook daar geen zin in als ik er aan denk hahahah misschien zijn jouw vreet buien wel een heel goed teken
Mijn paardje heb ik nu alweer bijna drie jaar tijd vliegt wat dat betreft ze is draver gefokt en heeft een a twee jaar op de baan gestaan Ging toen eigenlijk voor een kwpn er kijken maar ik zag haar staan en was verkocht ze was onhandelbaar voor hun en ze kregen haar niet verkocht en op de een of andere manier waren we toen voor elkaar gemaakt ik mocht op haar rug en met haar rijden dus meteen ingeladen en meegenomen rij haar puur voor de hobby al begint het wel weer te kriebelen voor de sport zit er aan te denken haar te laten dekken volgend jaar