Week van de Waarheid!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bosuiltje, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Haha ik proost ook met een wijntje op al onze roze testen voor het weekend vanavond! Denken we toch nog aan elkaar haha.

Enne.... niet stiekum morgen doen he, Realove?:p

Ben blij dat ik veel afleiding heb want ben zo nieuwsgierig, kan bijna niet wachten om weer te testen maar ja kan nu gewoon nog ff een wijntje drinken, is ook wel lekker.

Nou ik ga maar even wat dingen klaar zetten.

Tot morgen, ben er alleen 's ochtends, druk, druk, druk

2. haha zie net dat ik vanavond morgen heb getypt ipv vanAF morgen :p

3. ohh word ook echt helemaal gek van die irritante ijzersmaak!!

ik wil mijn mannetje :( Hij komt pas laat thuis ben ik bang

4. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    :D nou euhmm sunshine denk dat je me al aardig doorhebt hihi maar dat is het nadeel van genoeg testen in huis hebben hihi dan pak je het makkelijker vriend lief ken me niet op de vingers tikken dus .... ;) nee ik ga proberen tot zondag te wachten hahahah

Voor jouw in ieder geval een hele fijne avond gewenst enne ik drink gezellig een wijntje met je mee ;)

luca geen krampjes meer ?? en ook niet meer echt het gevoel dat je in je periode gaat komen ??

Hier smaakte het eten me niet vanavond gadver zodadelijk boven ff aan de schoonmaak :)

5. ja ik heb nog steeds krampjes en steekjes af en aan, af en toe voel ik wat lopen en dan ren ik meteen naar de wc maar nog steeds niets. Ik weet het nu echt niet meer hoor, pff wou dat het zondag was!

6. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Ja dat is indd irritant

voel hier me buik ook wel werken maar nog steeds niet zo erg als anders als ik in mijn periode moet komen ( vorige maand voelde ik helemaal niks ) en was het er spontaan in een keer

nu voel ik me buik drukken
    even een vraagje trouwens he

Ken het zijn dat ik het innestelen ook kan voelen ?? dinsdag 05-10 posi ovu test en maandag 11-10 had ik ineens heftige krampen de rest van de week zijn de heftige krampen weg gebleven en voel ik het nu alleen wat rekken

7. jahoor kan heel goed dat je het gevoeld hebt!

Ik ga er denk ik toch maar weer meer vanuit dat ik morgen of overmorgen ongi ga worden hoor, kan het me bijna niet voorstellen logischerwijs dat ik zwanger zou zijn..

8. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Dat zou wel heel apart zijn als ik het echt gevoeld heb het was behoorlijk heftig eigenlijk hahaha

maar jij hebt ook best een lange cyclus of niet ?? heb je al eerder getest ??

9. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    het is maar stil hier vanavond ... ik ga ff boven aan de shoonmaak en dan onder de wol denk ik ik zie jullie morgen weer

fijne avond allemaal
    liefs

10. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Waaah! :$ Een licht streepje? Heb je een foto misschien reallove? Ben echt supernieuwsgierig nu!!! Echt knap dat je nu dan gaat wachten tot zondag :) ik zou meteen morgenochtend nog een keer checken om te zien of ie donkerder wordt :D

Hier trouwens geen verstrooide dingen.. hoewel ik om jullie verhalen wel moest lachten :) Ja, ik ben een keer mijn telefoon vergeten, maar dat gebeurt wel vaker :)

Had vanavond trouwens wel echt enorme honger! Ben normaal helemaal niet zo van mijn bord helemaal leeg eten... maar vanavond, wow! Wist echt niet waar het vandaan kwam... was vanmiddag weer even gaan dutten, want echt té moe, en ik werd gewoon wakker van de honger. Weird!

Zo, ga maar weer slapen. Volgens mij kan ik de hele dag wel slapen.. maar moet morgen weer vroeg op :(
    Trusten allemaal!

11. ik kom net uit de douche en zat dat mijn borsten echt gegroeid zijn en mijn tepels opgezwollen! Ik weet niet of het bij jullie een teken van komende ongi is, maar bij mij zit er iig nooit verandering in, heb ze ook nog nooit zo gezien! als dat nu wel een ongi teken is vind ik het niet erg hoor :D en als het zwanger betekent helemaaaaal niet natuurlijk!

Net rookte mijn vriend een sigaret en dat zag ik niet, had ik weer die rare beleving van he wat ruik ik nou!? Maar toen wist ik al dat ik moest zoeken naar een sigaret en indd later zag ik hem ermee staan. Bizar he! Het lijkt wel of het iets zoeter ruikt ofzo nu, heel gek!

Net ging ik douchen stond ik op iets glibberigs en koud ik denk huh wat is dat nou!? Bleek het een kikker te zijn!!

Heb zin in zondag, ga denk ik ook lekker vroeg slapen zodat de laatste dagen van de week snel voorbij zijn :D
    tot morgen!

12. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Net ging ik douchen stond ik op iets glibberigs en koud ik denk huh wat is dat nou!? Bleek het een kikker te zijn!!

een kikker in je douche ??? nog nooit mee gemaakt hahaha lijkt me wel heel bizar om mee te maken
    enne ik hoop dat alle voortekenen voor jouw duiden op harstikke zwanger ;)

bosuiltje heb geprobeerd een foto te maken maar krijg m er niet op enne ik ga het proberen om het tot zondag vol te houden
    hihi

Hier voel ik van alles en nog wat alleen durf ik er nog steeds niet op te hopen vraag me niet waarom hoe meer ik zondag begin te naderen hoe meer ik begin te denken dat mijn periode door gaat zetten

ook ik duik me bed in morg is mijn mannetje weer thuis en die ga ik ff plat knuffelen hihi

slaap lekker allemaal enne tot morgen

13. yvonne9888

24 jun 2010
    52
    0
    0
    Moeder zijn!
    Drenthe
    Morgen is als het goed is mijn NOD! Heb ongi kwaaltjes + een paar andere erbij.. die ik ook had bij mn vorige zwangerschap.. zoals veel plassen, hoofdpijn, kuitkramp, zere borsten en tepels maaar wat als ik dit mezelf weer allemaal aanpraat??:S:S:(:(
    We w88 morgen wel af.. en als ik niet ongi word gooi ik er zaterdag een testje tegenaan..

Liefs,

14. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Hee allemaal,

Even snel een bericht want ik moet echt ontzettend haasten om naar mijn werk te gaan...

Volgens mij word ik hartstikke ongi vandaag, had gisteravond namelijk vlak voor ik naar bed ging een beetje bruinig/rozig verlies :( Dus maar vast alle voorzorgsmaatregelen genomen.
    Ik heb nog niet echt krampen, dus ik hoop dat die deze maand dan lekker een keertje uitblijven... dat is dan tenminste iets ;)

Nou, ik hoop dat ik de enige ben, en dat jullie allemaal fijn kunnen gaan testen zondag!

15. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Goedemorgen dames,

Ik lees met spanning deze topic. Er komen hopelijk hele leuke dagen aan voor jullie. Ik zal duimen voor bergen HCG en dat de roze vlag maar mag gaan wapperen:D

16. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Hey bosuiltje ow meissie ik ga heel hard mee duimen dat die rode duivel weg blijft bij je wanneer zou je in je periode moeten komen ???

Sunshine hoe is het met jouw ?? fijne verjaardag gehad gister ?? goed verwend door iedereen ? en hoe voel je je eigen

@Yvonne vandaag staat in je banner dat je mag testen ik hoop voor jouw op een posi test !!!!
    @alice welkom hier ! enne klets maar gezellig mee hoor zie dat jij nog 5 dagen te gaan hebt tot nod spannend al ergens last van misschien bepaalde kwaaltjes ??

Hier nog steeds misselijk met vlagen en mijn borsten zijn erg gevoelig ( wordt met de dag erger ) owwww ik hoop zo dat het allemaal goede voortekenen zijn en dat mijn periode uit blijft

Heb nog geen pijn in mijn onderrug bespeurt dat heb ik tot nu toe al mijn periodes gehad voordat ik in mijn periode wam !!!

nou mijn mannetje is weer thuis dus ga ff genieten van mijn ventje !!! ik ben er vanavond weer ergens

17. goedemorgen meiden!

@bosuiltje, wat balen zeg :( Hopelijk is het niet de ongi!

Hier denk ik ook steeds meer dat de ongi er gewoon aan zit te komen. Vanochtend weer veel steken, vooral rechts en trekt door naar mijn rug. Verder beginnen mijn pukkels nu godzijdanks wel weg te trekken dus dat is al wat :)
    Maar voel me niet zwanger ofzo, eerder ongesteld :p

Heb vanmorgen voor het eerst mijn temp. opgenomen en was 36.3.. Dat is wel heel laag vond ik dus een ongi zal waarschijnlijker zijn dan een zwangerschap maarja we wachten het maar af! Nog 2 daagjes tot zondag, hoop zo dat ik morgen niet ongi word dat ik in ieder geval nog de kans krijg om te testen :p

18. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    hey meiden,

balen zeg bosuiltje, op naar de volgende ronde!

Ik kon niet wachten dussssssss vanmorgen getest 5 dagen voor nod , in eerste instantie niks minuut of 10 later vage lijn , denk een indrooglijn ofzo moet vortaan die test ook gewoon weggooien. ik heb de testen van zwanger en kids.

Morgen weer testen vind het zooooooooooo spannend!!

Meiden het gaat nu wel echt heel dichtbij komen he , ik hoop zo op veel roze deze maand!!!!

Zit nu lekker een witte boterham met file te eten hihi ik hoop echt dat dit de laaste is!!!!

19. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Blike1987: nod 15 okt 1ste test op 12 okt(neg.) 13 okt ongi :(
    Luca2504: nod 16 okt 1ste test op: 18 okt
    NookY : nod 16 okt 1ste test op :zo laat mogelijk als het lukt
    Sunshine81 : nod 16 okt 1ste test op : ik ben bang 13 okt.
    Reallove : nod nod 17 okt 1ste test op : 15 okt
    Flowery: nod 17 okt. 1ste test op 13 okt.
    Stitchy : nod 17 okt 1ste test 18 okt (is de bedoeling ;) )
    sunlight : nod 17 okt 1ste test nog geen idee :D
    Bosuiltje: nod 18 okt 1ste test op: zo laat mogelijk! :D
    Flower: nod 19 okt 1ste test op: 15 okt negatief 16 okt weer testen !!!
    Alice1974: nod 21 okt 1ste test op: 21 okt

Doosje31: nod 8 nov eerst maar ff wachten met testuh :p

20. Blike1987: nod 15 okt 1ste test op 12 okt(neg.) 13 okt ongi :(
    Luca2504: nod 16 okt 1ste test op: 18 okt 15 okt ongi :(
    NookY : nod 16 okt 1ste test op :zo laat mogelijk als het lukt
    Sunshine81 : nod 16 okt 1ste test op : ik ben bang 13 okt.
    Reallove : nod nod 17 okt 1ste test op : 15 okt
    Flowery: nod 17 okt. 1ste test op 13 okt.
    Stitchy : nod 17 okt 1ste test 18 okt (is de bedoeling ;) )
    sunlight : nod 17 okt 1ste test nog geen idee :D
    Bosuiltje: nod 18 okt 1ste test op: zo laat mogelijk! :D
    Flower: nod 19 okt 1ste test op: 15 okt negatief 16 okt weer testen !!!
    Alice1974: nod 21 okt 1ste test op: 21 okt

Doosje31: nod 8 nov eerst maar ff wachten met testuh :p

Deel Deze Pagina