helaas net wat bruinverlies.. denk dat het vandaag door komt want heb nu ook wel echte krampen dus helaas mag ik niet meer meetesten zondag
Oh nee Luca en Bosuiltje, ik hoop echt zo voor jullie dat het niet doorzet!!! @Reallove, geniet je weer van je mannetje? Ik hoop echt dat het allemaal goede voortekenen zijn. Ik heb een leuke verjaardag gehad en ben lekker verwend, vier het eigenlijk pas morgen maar een paar mensen op de echte dag i toch ook wel erg leuk. Heb van manlief een buste gekregen om mijn trouwjurk op te hangen, echt zo lief, had ie hem al klaar gezet toen ik uit mijn werk kwam op de slaapkamer. Het staat zo leuk Hier voel ik eigenlijk niet zoveel meer, nog wel gevoelige borsten en zere tepels maar heb ik ook als ik ongi moet worden. Mijn temp is al vanaf maandag 37.0 of 37.1 dus ik heb nog hoop, is normaal de dag voor NOD 36,7, du ben heel benieuwd. Heb me in kunnen houden om te testen vanmorgen. Pfff, wat duurt wachten lang he?! WE MOGEN BIJNA!!!!!
zou de tempverhoging trouwens ook te maken kunnen hebben met het winterdekbed? Ik hoop het niet hihi.
@luca ik hoop dat het alleen bij bruin verlies blijft en dat ook bij jouw die rode duivel wegblijft @ flower spannend hoor en indd na 10 minuten niet meer kijken naar die test Hier verder niet getest en denk dat ik braaf wacht want wil niet weer een teleurstelling hebben als vorige maand @ sunshine wat lief van je man Lijkt me indd ook heel mooi staan op je slaap kamer Ik zoek hier nog iemand die die van mij op zijn knieen schupt hahahah Enne indd de zondag komt steeds dichter bij en ik hoop zo op veel roze hier !!!! tempraturen heb ik niet veel verstand van helaas ( ik was wanhopig op zoek naar een temp meter vanochtend ) maar kon hem nergens vinden Wel had ik het weer verschrikkelijk warm na het rondje lopen met de honden wat ik anders nooit heb Ik denk dat ik maar es een kaarsje ga branden iedere aaf voor ons allen !!!!!!! vriend lief vindt het nu ook spannend worden hihi knuffels van mij
Wat goed van je dat je niet hebt getest Heeft je mannetje je tegengehouden of was je zelf zo sterk Ik hoop ook zo dat je niet hetzelfde hebt als vorige maand maar dat het nu gewoon goed is. Waar is je mannetje? Bij deze een hele harde schop onder zijn kont haha.
heb nog niet getest...durf niet straks is die omo wit.....dan wacht ik liever tot dat ik overtijd ben dus zondag ga ik testen of later weet nog niet maar zondag met zijn alle testen toch?
Hahaha hebt het hem gezegd hahahah en zijn antwoord ow lekker hahahah pipo enne nee vriend lief heeft me niet tegengehouden die had haast zelfs liever dat ik juis zou testen maar probeer het niet te doen ivm teleurstelling zit eigenlijk te twijfelen of ik niet bij de kruidvat even die goedkopen testen zal gaan halen hahahah erg he Mijn mannetje zit nu met ons neefje samen op de bank die krijg ik vanavond weer op logee dan kan die lekker weer mee in bad met me vriend lief moet vanaaf weer gaan werken en is hopelijk zaterdag weer terug thuis en om half een komt het overbuurmeisje ff mee een boterbam pakken hier moet nog gaan bedenken wat ik te eten zal maken voor vanaaf knuffels
Hahaha wie weet gaat ie er nog anders over denken Het is echt irritant als je ze in huis hebt. Ik denk toch dat ik ongi word, waarom weet ik niet maar zie het nu ineens ff niet meer zitten. Ik ga lekker douchen en ff bij mijn nichtje een bakkie doen, met 2 beebjes, pfff. Ik eet vanaaf pannenkoeken, misschien een idee!!! Fijne dag allemaal en ik denk tot morgen.
Hhahaah ij hij zegt altijd heel mooi dat ik op mijn knieen mag hahaha nou forget it lol !!! Enne vriend lief is zondag pas weer terug moet misschien op tijd weer weg dus wordt iets van stamp of dergelijke en denk dat ik probeer een soepje in elkaar te flansen voor hem om mee te nemen en dan misschien nog een stampje om mee te nemen Enne sunshine waarom denk je dat je periode er aan komt ?? ik ben weer misselijk maar hoef niet over te geven het is net of ik maagzuur heb en het is indd irritant om die testen in huis te hebben pfffff erg verlijdelijk allemaal iedereen een fijne dag ik ben er vanaaf nog ff als die kleine op zijn bedje ligt knuffels van mij
Enne nooky ja is indd gezellig weet niet beter kom zelf uit een groot gezin en die hebben met zijn allen veel kindertjes altijd wel heel leuk maar ook heel erg druk als heel de famillie samen is
Ik heb echt geen idee Reallove, hou nog hoop vast aan mijn temp. Ik heb nog geen tekenen wat op een komende ongi wijst wat ik normaal wel heb, pfff vrouwen!!!!! Haha nou dan moet je toch echt zelf op je knieen Fijne dag en ik ben er morgen pas weer! Dikke knuffel allemaal en op naar zondag.
Ik ga nog nie testen.. Vandaag is eigenlijk mn NOD.. maar ik w8 liever even.. voor hetzelfde geld word ik vanmiddag ongi.. Dus als ik vandaag niet ongi word ga ik morgen testen!
ik duim mee het is hier ook nog niet zo ver...morgen pas ongie worden denk ik...of als ik het zondag niet ben een test doen we ging testen met zijn alle toch?
@reallove: ik heb last van waanideeën hahaha. Opgeblazen gevoel, ietswat gevoelige borsten zoals 1 dag voor ongi zeg maar en veel plassen maar geen blaasontsteking vlgs HA. Tja het is de eerste ronde en het zou super zijn natuurlijk, ook omdat ik al 36 ben... Maar ja, soms als een mens iets zo graag wenst dan kan je jezelf goed in de maling nemen met zgn symptomen. Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik gewoon ongi word. En eerlijk gezegd zou ik het wel jammer vinden maar nadat ik hier op het forum veel gelezen heb, mag ik ook in mijn handjes knijpen dat ik een regelmatige cyclus heb. Want ik heb heel veel bewondering en respect voor de meiden die al een poos bezig zijn voor een wondertje op wat voor manier dan ook. Mijn duimen draaien dan ook overuren voor jullie allemaal en voor mezelf die net komt kijken
Ik duim voor jullie allemaal Ben erg benieuwd zondag........Hoop dat we als jullie op de test kijken, en dan een dikke Ik nog steeds rood, dus maar ff wachten weer :x
Alice en yvonne ik duim met jullie mee !!! pff hoop echt op veel roze hier !!!!!!! Hier net een heerlijke jankbui gehad zomaar ineens werd het me allemaal even heel erg te veel bah vanaaf gelukkig wat afleiding met die kleine tot vanaaf meiden
meiden ik had een reken fuitje gemaakt vandaag is mijn nod...nog geen ongie te bekenen en geen krampen etc...helemaal niks behalve blaasontsteking gevoel....