Week van de Waarheid!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bosuiltje, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    spaannuuunddd dames!! Ik zit ff mee te lezen en iedereen is dus aan het wachten??? Ik sluit me aan.....met overigens het vermoeden dat het gewoon weer mis is, want ik voel niks,noppes, nada.........

net ook zoiets: ik ga naar huisarts voor uitstrijkje (vanaf je 30e krijg je oproep) en had de afspraak al 2 keer verzet. Nou, ik dus met de ass. ff wat doorgenomen en ik vertel spontaan dat ik niet zeker weet of ik zwanger kan zijn. Wat denk je? Zegt ass. na overleg met ha.: ga maar weer naar huis; uitstrijkje is nu te risicovol. Hmmm.........handig he!??!? Ik vind het vooral suf dat in de uitgebreide folder over uitstrijkje maken er niets staat over kinderwens enzo.........ik kan dus weer terugkomen zodra ik weer ongi ben geweest (en voor eisprong)....

suc6!

oh ja: probeer geduld op te brengen. Ik ben zelf al in ronde 8 (bijna 9); hou er rekening mee dat het niet in 2 of 3 rondes lukt.....:(

2. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Spannend nooky wou dat ik een reken foutje gemaakt had hihi
    al getest trouwens ???? ik hing denk ik meteen op de wc met een zw test hahahah

ik weet het niet meer hier hoe meer de dagen naderen hoe onzekerder dat ik wordt erg he
    en wat ik toestraks had weet het niet had het ineens op mijn heupen gaf vriend lief ff flink de wind van voren heb de honden gepakt ben gaan lopen en toen ik terug kwam zat ik te janken als een klein kind en hij snapte er geen kloot van maar was wel heel lief voor me even praten en een knuffel en het was weer goed

was het maar volgende week en dan ergens in het midden van de week dan wisten we allemaal wat meer !

Zo vreemd he zo ben je drie dagen overdreven vrolijk en zo ineens slaat het om

3. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    nana1980 wat een bullshit die huisartsen.....
    en terug komen als je ongie ben geweest gelukkig weet je dan meer over 3dagen....ik ga vanaaf gewoon naar huisartsenpost om te kijken of ik blaasontsteking heb.(zal wel der bij zeggen dat ik 1dag overtijd ben....)zodat ze dat gelijk ff kunnen kijken stel dat ik zwanger ben en een blaasonsteking heb...dat ze der rekening mee kunnen houde kwa medicijnen

4. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Hee allemaal!

Weekend! Jeuj :)

reallove, wat jij beschrijft klinkt echt zooooo zwanger! Ben echt superbenieuwd! En dat je het volhoudt om niet te testen... gewoon doen! Al is het maar voor de nieuwsgierigheid van ons op het forum ;)

En jij ook NookY! Ben echt heel benieuwd :)

Fijn trouwens ook dat je mannetje weer thuis is vandaag, reallove!

Hier zet de ongi nog niet echt door... had eigenlijk de grote rode golf vandaag wel verwacht, maar heb net mijn voorzorgsmaatregel gecheckt, zal ik maar zeggen, en meer dan wat bruin verlies is er niet... op zich goed nieuws natuurlijk, maar eigenlijk zou ik willen dat het gewoon goed op gang komt, dan is dat tenminste duidelijk!
    Maar goed, misschien vanavond...

I'll let you know :p

5. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    uhu dat gevoel had ik dus ook gister aaf eerst vrolijk en opeen jankbui en waarom geen idee vriendlief keek me gek aan....

6. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    @nana Welkom hier nog drie dagen te gaan spannend hoor en je hoeft niet altijd bepaalde dingen te voelen van te voren
    ik zou indd ook wachten of je periode wel of niet komt mocht deze wel komen een nieuwe afspraak maken bij de huisarts ( al duim ik mee dat je periode wegblijft )

Ik weet ook dat het vaak niet meteen de eerste ronde raak is en ik zie hier indd heel veel meiden die al heel lang bezig zijn en ik heb er alle respect voor dat ze er in blijven geloven !
    Maar bij sommige gaat het allemaal wel wat sneller

zelf zit ik nu in onze 4de ronde en al zou het niet raak zijn dan klussen we gewoon verder
    liefs

7. stitchy

stitchy Actief lid

8 okt 2010
    161
    0
    0
    thuis
    ik ken t ja, out of the blue ineens stemmingswisselingen.... Maar ik probeer me maar voor te houden dat t de panningen zijn, dan praat ik mezelf niet iets aan wat er misschien niet is ;)

Maandagochtend kom ik eerst ff hier kijken naar al die dubbele streepjes!!!!

8. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    hahahaha mischien heb ik vanaaf al duidelijkheid;)
    ligt er aan of ze op de huisartsenpost een test doen

9. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    hey bosuiltje jij weet het ook spannend te houden ;)

enne ik hoop het stiekem wel hoor dat het raak is en blijft maar durf het echt niet meer te zeggen
    heb een down momentje vandaag bah kruip het liefste in mijn bed onder de wol en kom er niet meer uit maar dat ken niet mag vanavond baby sitten erg leuk natuurlijk ;)

Vriend lief is al weer weg en komt zondag pas weer thuis dus ben weer alleen en terwijl ik dit zit te typen zit ik weer te janken maf hoor maar kan ook zo maar zijn dat ik in mijn periode moet komen het zijn de hormonen die bezig zijn ;) !!!! testen doe ik niet omdat ik niet weer dezelfde teleurstelling wil hebben als de vorige keer toen had ik de ene dag positief en de dag erna had ik bloed verlies

maar zoals ik me nu voel jakkie
    pijn in me nek
    brandend gevoel aan me fluit ( om het zo maar ff te zeggen )
    voel me ellendig
    en ga zo maar weer eens ff plassen voor de zoveelste keer vandaag
    en koppijn begint ook op te zetten

liefs

10. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

27 aug 2010
    1.044
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nooky en Reallove, thanx voor jullie reactie!!

ik probeer me niet te verheugen op zw.schap dus als ik niets voel, denk ik meteen: het zal wel niet......ik hoop stiekem dat het tegendeel waar is!!

ff een vraagje: mijn banner staat inderdaad op ''nog 3 dagen te gaan'' maar dan ga ik uit van mijn gemiddelde cylcusduur van 30 dg. Ik ben ook wel 's 34 dagen geweest....moet ik het aanpassen naar 34 vinden jullie??

11. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    poehee reallove... das echt niet fijn... ik hoop maar dat het voor een goed doel is, dan is deze ellende tenminste ergens goed voor!

Leuk he trouwens oppassen... wij mogen morgenavond op het babietje van vrienden passen, heb ik echt superveel zin in!

En ja... t blijft hier maar spannend... hoewel dat bruinverlies eigenlijk altijd duidt op ongi.. dus jullie zullen het testen zondagochtend zonder mij moeten doen.. ;)

12. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    @nana Weet niet of je getest heb met ovulatie en of je je ei hebt kunnen vinden vele tellen er dan 14 dagen bij vanaf posi ovulatie test

( zelf zat ik vorige ronde 13 dagen na posi ovulatie test ) en dat heb ik deze ronde ook weer aangehouden dus het zou zondag of maandag zijn dat ik in mijn periode zou moeten komen

13. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    hallo dames,

even mijn ei kwijt hierzo....

Ik ben pas in mijn 1ste ronde en ik vind het nu al spannend allemaal. Maar ik heb wel moeite om mijn gevoelens hierover te uiten. Op de eerste plaats omdat ik niet weet of ik mezelf in de maling neem (hoop en wens op zwangerschap en of mijn gevoelens c.q. "symptomen" echt zijn). Ten tweede, ik heb nu een aantal dagen op het forum gelezen en sta versteld van de meiden die al een hele poos bezig zijn om wat voor reden dan ook. Ik had er werkelijk waar geen idee van dat er zoveel vrouwen zijn die niet 1-2-3 zwanger mogen/kunnen worden. Uiteraard zie ik ook dat het anders kan, zowel hier op het forum als in mijn eigen omgeving. @ de meiden waarbij het niet 1-2-3 lukt, bewondering en respect voor jullie kracht en doorzettingsvermogen!!!! Ik hoop dan ook met heel mijn hart dat het snel raak is voor jullie en ergens weet ik dat dat ook zal gebeuren!!!
    Neemt niet weg dat ik het moeilijk zou vinden om te klagen of te juichen omtrent mezelf. Als ik juich dan vind ik dat rot en als ik klaag dan vind ik mezelf een zeikw*f omdat het erger kan. pffff, wat een gedachten en gevoelens allemaal. Maar snappen jullie mij een beetje?

14. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    bosuiltje ze zeggen toch ook vaak dat bruin verlies te maken kan hebben met innesteling ??

enne oppassen ja erg leuk het mannetje is nu 6 maanden oud dus dat wordt vanaaf lekker in bad met het mannetje vindt ie helemaal geweldig

en ik hoop indd dat het allemaal voor een goed doel is
    Die koppijn snap ik niet heb net gegeten een vol bord nog wel ( heel knap voor mijn doen ) en net nog twee koeken naar binnen zitten proppen
    ik ga heel ff liggen en dan zijn de honden weer aan de beurt om uitgelaten te worden en dan komen ze die kleine pretletter brengen ;)

15. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Alice ook welkom hier

enne je mag hier zeker van je afpraten ik ben blij dat ik hier juist ff lekker mijn ei kwijt kan
    Je ziet hier indd vele die lang bezig zijn en ook zie je hier dat het zo maar raak kan zijn het kan alle kanten op
    het punt is dat we het elkaar allemaal gunnen en dat staat voorop

Iedere maand blijft het spannend en dan vooral die laatste week de een voelt heel veel en de ander heeft helemaal geen sypmtonen

Het forum is er gelukkig om dit met elkaar te kunnen delen
    ook voor verschillende vragen kun je hier overal terecht en iedereen wil je helpen en proberen advies te geven

Ik ben er in ieder geval blij mee

16. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    @alice: ik snap echt helemaal precies wat je bedoelt! ik zit pas in ronde 2.. dus voor ons is het ook allemaal net nieuw! En superspannend natuurlijk. En ik herken ook wat je zegt over dat je het moeilijk vind om te juichen of te klagen... maar dit forum is er ook voor jou! Jij hebt toch net zo veel recht om je hart te luchten en wat je maar wil van je af te schrijven en met mede-forummers te delen! En er zijn volgens mij ook superveel meiden hier die ook nog maar net begonnen zijn.. dus maak je geen zorgen :)

@reallove: klopt... ik heb ook wel gehoord dat bruinverlies bij innesteling kan horen.. maar had ik die niet eigenlijk al gehad moeten hebben dan? Nope.. denk dat het de ongi voortekenen zijn!

Heel veel plezier met de hondjes en de kleine vanavond!

17. yvonne9888

24 jun 2010
    52
    0
    0
    Moeder zijn!
    Drenthe
    Mijn ongi komt eraan!
    Op naar de volgende ronde dan maar weer.. wat kan je lichaam je ook voor de gek houden he.. bah!

18. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL

Balen, sluit je maar aan bij mij dan....

ff niet gekeken en weer tig pagina's verder ;)
    Moest weer stuk bijlezen.......

@iedereen die nieuw is (ik ook nog een bietje) WELKOM !!
    Tis weer gezelli hier
    Al bijna tijd voor chips :p

Reallove, je bent zwanger, geloof me nou maar !!
    Heb een neus voor dat soort dingen !!

19. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh ja heb zw testen binnen van zwanger en kids.
    Dan heb ik ze lavast, je weet maar nooit !!

20. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    hey doosje
    hoe ist met jouw dan
    krijg hier ook last van lekkere trek ;)
    enne die testen kun je maar op vooraat hebben he ;)
    Ik hoop dat jouw neus het bij het rechte eind heeft

gek genoeg heb ik niet eens zin om te testen maf he het regent hier gadver de gadver en ik mag nog twee rondes lopen met de honden die er totaal niet van houden

Deel Deze Pagina