Week van de Waarheid!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bosuiltje, Oct 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hoi dames!

bosuiltje ik ben vandaag ook ongi geworden maar bij mij is het bijna altijd veel bruinverlies en nauwelijks echt bloedverlies. Kan natuurlijk niet voor een ander spreken, maar aan je berichtjes te zien denk ik ook dat het gewoon de ongi is die gaat komen :)

Hier wel al bloed verloren ook zag ik, drie drupjes maar maargoed bij mij is het wel echt begonnen want heb heel de middag liggen creperen van de ongipijn op mijn bed. Nu met ibuprofen is het helemaal weg,dus de komende dagen ga ik lekker veel pillen eten :p

Reallove, ik had gister ook opeens fikse ruzie met mijn vriend! Ging echt helemaal nergens over maar ik kon het gewoon niet meer hebben en hebben echt uren in bed ruzie liggen maken en daarna in janken uitgebarsten en toen was het weer goed :p

Vandaag smste ik hem dat ik ongi was geworden, en dat ik heel veel buikpijn had, belde die me op heel lief. Volgens mij heeft ie ook een beetje spijt van onze ruzie gister dus heel misschien komt ie vanavond met een verrassing aanzetten (een kitten, die had ie gister gezien bij iemand en ik wilde er een maar hij zei je moet eerst maar kijken waar je hem wilt laten.. maar hij belde net op om te vragen waar ik een kitten zou laten als ik er een zou hebben, omdat ik niet op 1 plek woon. dus was nogal doorzichtig maar wel lief :p)

ik zal heel hard voor iedereen duimen dat er geen ongi komt en wel heel veel positieve testen de aankomende dagen!!

2. reallove

reallove Actief lid

Aug 11, 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Hoi luca ruzie hadden we niet ;) ik vloog uit me vel tegen hem en ben toen gaan lopen hahah dus hij heeft hier geen schuld aan
    maar ja het is geweest en we zien wel of mijn periode gaat komen wel of niet

veel plezier met je nieuwe katje

ik ga lekker door de regen lopen ;)

3. ach arm kind!

neem je wel je plu mee en je regenlaarzen ;)

4. NookY

NookY Fanatiek lid

May 12, 2010
    2,263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    heb een afspraak om half 8 bij de huisartsenpost....ik krijg als het goed is gelijk een zwangerschapstest en anders test ik zelf...maar ze zeide je kan het zelf kopen toch?ik zeg ja net pas klaar met werken en ik wil daarnabest kopen maar stel dat ik dus medicijnen krijg is dat niet schadelijk zegt ze ja daar zit wat in dus denk dat hun gaan testen

5. reallove

reallove Actief lid

Aug 11, 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Nooky spannend !!!!!!! ik ga mee duimen meid voor een posi uitslag !! hoop het echt voor je

net twee rondes gelopen door de regen was wel ff lekker moet ik zeggen terug binnen bij de warme kachel en zo komt het kleine pretlettertje hierheen !!

Ik denk dat ik dit weekend gewoon mijn periode ga krijgen net bij de tweede ronde begon het te steken en dan net of ze er met een mes van onder insteken en dat heb ik de andere rondes ook gehad dus denk dat ik het zondag al niet ga halen

6. alice1974

alice1974 Actief lid

Oct 11, 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    Nooky, spannend!!!!! Ik moet nu ff naar de winkels maar hoop, als ik straks terug ben, dat jij gepost hebt;)
    Succes meid!!!

7. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

Jul 15, 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    NookY spannend!!!!! Laat je ons meteen weten wat er uit de test komt? Ben echt heul erg nieuwsgierig... duim voor je hoor!! :)

@ Luca.. ja denk dat je gelijk hebt hoor... koester hier geen enkele hoop meer voor deze maand! Maar hoop wel dat het nu echt dan snel op gang komt.. is het tenminste snel weer voorbij en kunnen we op naar het volgende ei :)

8. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    bosuiltje@ jammer dat je ongi bent geworden.
    maar hopen dat het dna snel goed door zet dan op naar de volgende ronde idd.
    ik denk dat ik ook ongi ga worden ik heb ook steeds last van ongi pijn. dus nog even wachten ik denk dat ik zondag morgen ga testen!

nooky@ laat je het wel even weten hoe het gegaan is bij de ha post. ik ga voor je duimen dat je een positieve test hebt!
    wat spannend zeg.

9. sarahay

sarahay Lid

Oct 14, 2010
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo ik ben sarahay. moet volgende week zaterdag ongesteld worden, heb nu al vereselijke rugpijn en gevoelige borsten. ik vind het heel spannend. wachten tot 23ste met de test.

10. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoi sarahay

spannend. ik hoop voor je dat je positieve test hebt volgende week zaterdag.
    welke ronde zit je?

11. NookY

NookY Fanatiek lid

May 12, 2010
    2,263
    1
    36
    haaij de doktwer weigerde om een test te doen dat moest ik dus zelf gaan doen morgen ochtend volgens de dokter:S heb wel blaasontsteking heel lichtelijk

12. yvonne9888

Jun 24, 2010
    52
    0
    0
    Moeder zijn!
    Drenthe
    Hoi hoi..
    Nou kheb alleen een btje bruinverlies en het is alweer gestopt.. miss toch nog niet de hoop opgeven?

13. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

Jul 15, 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Hee NookY... wat vervelend van je blaasontsteking... en wat jammer dat de dokter geen test wilde doen! Nou kun je het morgenochtend met ochtendurine doen, is misschien wel beter.... of ga je wachten tot zondag?

@Yvonne: zolang je niet ongesteld wordt, is het in principe goed nieuws denk ik... hoewel bruin verlies bij mij wel altijd de ongi aankondigd.. helaas! Ik hoop voor jou op beter nieuws :)

14. reallove

reallove Actief lid

Aug 11, 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Tjee wou de huisarts geen test doen wat een konijn dat was een goeie voor mij geweest in principe moeten ze daar toch niet zo moeilijk over doen

@yvonne ik hoop dat het voor jouw toch posi uit gaat pakken

Ik heb net weer een pendel binnen gehad enne die zegt dat ik nu zwanger ben van een jongetje de 4de pendel voor oktober schiet mij maar lek want ik weet het echt niet meer

15. reallove

reallove Actief lid

Aug 11, 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    @sarahay

Welkom hier enne ik hoop ook voor jouw op roze !!!

De kleine ligt hier al even op bed heerlijk samen in bad gezeten wat kan zon kind je toch weer heerlijk opfleuren !!!
    morg nog ff genieten van het mannetje en dan een drukke dag te gaan !!! lekker ff naar de paarden hoop alleen dat het wat droger is

Mijn koppijn is alleen niet weg heb anders nooit geen koppijn maar ik blijf er bij dat ik dit weekend in mijn periode ga komen
    als het niet is moet ik gaan proberen mijn mond te houden tegen vriend lief als verassing voor zijn verjaardag !!!

knuffels

16. reallove

reallove Actief lid

Aug 11, 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Goede morgen allemaal Bijna is het zover en weten we allemaal wat meer

Hoe is het met iedereen hier ??? Ik ben al weer vroeg op die kleine ligt nog te slapen prins heerlijk die ga ik zo maar eens wakker maken ...

liefs mij

17. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Hallo allemaal, jeetje wat zijn jullie druk aan het schrijven geweest.

Als ik het zo hier en daar een beetje lees, ben ik bang dat er nog maar weinig testers over zijn voor morgen:X

Ook hier voelde ik gisteravond mijn ongi aankomen, ben super verdrietig en heb eigenlijk geen zin om mijn verjaardag te vieren vandaag, maar ja, dat wordt een beetje lastig. Begin nu ook erge buikpijn te krijgen. Wat een kl**e situatie.
    Sorry voor mijn ego-bericht.

Ik ga nog even boodschappen in huis halen en weet niet of ik vandaag nog kom kijken. Heel veel succes allemaal en ik hoop toch op nog een paar roze meiden.

18. NookY

NookY Fanatiek lid

May 12, 2010
    2,263
    1
    36
    oke meiden ik heb getest binnen 4minuten stond er een heeel licht 2e streepje....ik heb geprobeert op foto te zetten maar volgens mij is de streep nog net niet zichtbaar op foto....maar hij zit er wel want vriendlief zag hem ook

19. reallove

reallove Actief lid

Aug 11, 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Nooky helemaal super !!! ik hoop dat het lekker blijft plakken en dat je over een paar dagen nog een dikkere streep te zien krijgt

Sunshine meis een hele grote knuffel voor jouw en ik hoop echt dat die rode duivel weg blijft !!!!!

Ik heb me eigen niet kunnen bedwingen vandaag en heb getest ! sorry meiden en ik denk dat ik een tweede streep zie !!!
    maar ik juig nog niet te vroeg want het kan maar zo zijn dat ik morgen als nog in mijn periode ga komen dat is de vorige ronde ook gebeurd maar hoop het echt heel erg van niet !!

liefs van mij

20. NookY

NookY Fanatiek lid

May 12, 2010
    2,263
    1
    36
    Reallove zou cool zijn als het bij jou ook blijf plakken:)

Share This Page