Week van de Waarheid!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bosuiltje, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meiden

van harte gefeliciteerd ik hoop dat jullie plakbabys hebben haha.
    ik vanmorgen rare ongi pijn. en voel een beetje rare buikpijn onderin mijn buik. ik weet niet zo goed wat het is. maar ik denk dat mijn ongi gaat komen helaas.
    maar ja ik las hier iets van geen bloed is altijd goed ofzo iets haha. nou ja we moeten maar zien. volgende maand begin ik weer met tempen en dan hopen dat er iets te zien is. de ovu testen kunnen bij mij helaas ook nega positief zijn dus ja.

ik hoop voor jullie dat jullie morgen een dikkere positieve test hebben. en dat ik morgen ook kan testen en dat mijn ongi weg blijft.

hebben er meer meiden last van ongi pijn en bleken zwanger?

2. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    nou ik dacht eerst dat het ongie pijn was tijdens plassen steken net boven me lies en dan weer in het midden en dan weer lies maar nog steeds niet ongie en een posi test

3. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    hey meiden

Aan de ene kant ben ik helemaal blij met mijn test aan de andere kant ben ik super bang dat mijn periode het toch doorzet en dat mijn lichaam het misschien weer afstoot

Had gister wel krampen en dacht echt dat het door ging zetten maar die krampen waren van korte duur en heb er verder geen last meer van gehad het is allemaal zo dubbel !!!
    Vorige maand had ik helemaal geen krampen dus dacht ik dat het raak was ......

Sinds vandaag geen witte afscheiding meer het is doorzichtig geworden en plakkerig iets wat ik nog niet voor mijn nod heb gehad dus misschien dat ie toch blijft plakken

vindt het allemaal zo verdomd spannend
    nu ff een pan met soep gaan maken vanaaf rustig avondje lekker plat op de bank met de honden morgen is mijn mannetje weer thuis !!!!!!

4. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    ahh ik ken het...ik heb dat dus ook dat gevoel...
    heel dubbbel idd...heb wel alvast een cb test gehaald die ook zegt hoelang had op een wedstrijd uit gerekend hoelang ik zwange rkan zijn dat is 2weken ofzo...

5. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Ik heb ook de cb in huis gehaald eerst de normale testen en als het dan volgende week echt weg blijft ga ik die ook nog een halen weet iemand eigenlijk of die tekst blijft staan of verdwijnt dat ook na een paar min ?? net als die andere digitale ??

6. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    uhm geen idee

7. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

15 jul 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Poehee, nou t is officieel hoor.. ben echt super ongi :) Kan ik eindelijk weer gaan aftellen voor de volgende maand :)

Maar eerst vanavond lekker oppassen bij een klein hummeltje van vrienden! Heb ik zin in :)

Ennuh, laten alle zondagochtend testers wel even weten wat het geworden is?
    Groetjes!

8. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    hhahaha jaa ik wel hoor mischien zondag maar maandag wel zekers te weten

9. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meid
    Nog niet ongi
    Oh ik duim voor je, maar goed zoals ik al eerder zei, je bent hartstike ZWANGER !!
    Geloof me nu maar :)

Morgen gaan jullie testen toch, of weer testen
    oh spannend

10. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Hey doosje

Nou ik hoop echt dat je het bij het rechte eind hebt Hier nog niks te bespeuren indd en moet ook zeggen het voelt op het moment ook niet zo dat het gaat komen maar ik ben nog steeds o zo voorzichtig

Ik denk dat ik morg mee test al durf ik het haast niet en ik moet het zo doen dat vriend lief het nog niet ziet dit omdat ik het dan stil wil houden tot zijn verjaardag en hij is morg vroeg thuis dus ga mijn best doen hahahah

hoe is het met jouw doosje je hevt wel twee mooie regelmatige cycli gehad zie ik !! ik hoop dat het deze keer raak zal zijn voor jullie !!!

Aan de ene kant ben ik bang dat me periode gaat komen aan de andere kant heb ik er heel veel vrede mee en zegt mijn gevoel dat het goed zit

11. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Ik ga mee duimen dat het bij jullie de volgende ronde harstikke raak mag zijn ;) enne leuk he oppassen op zijn klein hummeltje hier kwamen ze die kleine pretletter om drie uur vanmiddag weer halen en nu ist zo stil in huis ....

enne als ik de mogelijkheid krijg om te testen laat ik het zeker nog weten !!!!!!

12. yvonne9888

24 jun 2010
    52
    0
    0
    Moeder zijn!
    Drenthe
    Hier alleen vandaag nog een beetje bruinverlies gehad.. had gister ongi moeten worden.. vind het een btje vreemd.. normaal wel de dag van te voren bruinverlies maar dan toch echt de volgende dag behoorlijk ongi.. maar nog geen ''vers'' bloed te bekennen.. ik weet het niet hoor.. aardig onzeker op het moment..

Pff..
    En damesss gefeliciteerd met jullie posi testen!!

13. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    di tekst verdwijnt. er zit volgens mij een batt in die ong een uur werkt en dan gaat ie uit!

14. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    nou hier nog steeds geen ongi te bekennen. ik ga me zwanger voelen ik heb ook last van mijn borsten. maar dat wil ik niet want ik word gewoon ongi morgen en mijn lichaam houd mij gewoon weer voor de gek.
    want ik heb pcos en ik dan spontaan zwanger worden.
    als je een ei sprong hebt hoe lang duurd het dat je een innesteling hebt? en hoe lang duurd het daarna nog voor je een posi test hebt? kan iemand die vragen beantwoorden?

liefs

15. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    hee reallove,ik ben ook bang om morgen te testen warom geen idee.....ik wacht met die cb tot overmorgen

16. Flowery

Flowery Lid

8 okt 2010
    19
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey Meiden,

Jammer genoeg vandaag ongi geworden. Kan dus morgen niet met jullie meetesten. Wens jullie veel roze toe!
    Ik ga weer aan de slag voor de volgende ronde...

Welterusten,

Flowery

17. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Jammer flowery

18. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    was nog niet klaar hihihi

Jammer balen dan he , maar idd positief weer door naar de volgende ronde!!!!

Ik ga morgenochtend weer testen!!

Tot morgen slaap lekker lady,s

19. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oh jammer flowery idd op naar de volgende ronde. hopen op dan een betere finish!

20. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Bij de caclulator hier op deze site kun je berekenen wanneer je je ong je eisprong hebt en wanneer ong je innesteling is

14 dagen ong na eisprong moet ongeveer je periode komen

Deel Deze Pagina