Week van de Waarheid!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bosuiltje, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Hey meiden,

Mag ik met jullie meewachten?
    Als het goed is is zaterdag mijn NOD, dat is dag 29. Het kan dus ook eerder maar ik hoop natuurlijk helemaal niet. Mag ook wel eens vind ik. Hoop dat ik kan wachten met testen, pfff. Ben donderdag jarig dus zou wel een heeeel leuk kado zijn.

@Reallove ; spannend he?! En wat kunnen we het onszelf toch moeilijk maken, poeh poeh. Ik hoop echt dat je vriendin het goed heeft.

@Bosuiltje ; die testen lijken me een heel goed idee, misschien kunnen we het ergens voorstellen. Scheelt een hoop ergernis. Als er nou meteen staat wanneer je ei komt hoeven we niet zo veel testen aan te schaffen haha.

Ik heb hier erg last van pijnlijke borsten en zere tepels. Vorige maand had ik nergens last van maar vaak ook wel. Had gisteravond in een keer een steek links onder in mijn buik, daarna rommelende darmen. Innesteling? Ik hoop dan wel een hele goede haha.

2. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    @sunshine wat dat betreft maak ik het mijn eigen ook echt moeilijk indd maar ja dat heb je als je graag iets wilt hahah me vriend roept nu ook al steeds van het is zo ver en ik roep maar steeds ik durf niks te zeggen gezien het de vorige maand zo raar is gelopen

Die steek ken het indd zat er ook al aan te denken maar aan de andere kant denk ik dan weer misschien mijn periode die eraan zit te komen ?? je lichaam doet zo raar af en toe

ik kan de mijne in ieder geval al niet volgen hahahah en zoals ik me vandaag voelde pfff riep tegen mijn vriend al als dat zo maar niet de hele zwangerschap zal zijn zou dr gek van worden

testen en test drang hahahah dat heb ik lol .............
    maar ikhoop voor iedereen hier op super mooie posi testen !!!

3. sunshine81

Soms denk ik wel eens, was ik maar een man hihi. Stuk makkelijker denk ik. Je hebt dan wel een goede reden als je zwanger bent, nu zitten we er al zo lang op te wachten, dan kunnen die 9 maanden er ook wel bij.

Je hebt trouwens wel goede pendels:D

Wanneer ga je testen? Kunnen we samen testen haha, zou wel grappig zijn. En dan wel roze natuurlijk.

4. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Ik wacht ook mee, ik moet nog wel even wachten zit nu op dag 16 dus nog 9 dagen want mijn cyclus is altijd maar 25 dagen.

5. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    bosuiltje@ ja het was gister nog gezellig haha.
    ik had vandaag last van ongi krampjes. dus misschien komt mijn ongi er ook we aan. ik heb nog steeds last van een opgezette buik en een vol gevoel de hele dag. en mijn darmen zijn ook nog niet rustig geworden. de hele dag rommelig en winderig. ik wil weten wat het is aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

ik word een beetje gek van me lichaam. ik wil gewoon weten wat er van binnen gebeurd. nou ja nog even wachten dan weten we het. hoe is het verder hier

heb jij last van kwaaltjes of helemaal niks?

6. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    \

hahahaha ik zei het vandaag nog tegen me vriend hahahah als jij nu mijn buik neemt pak ik de jouwe hahahah lol

Ik wil woensdag weer een test doen en als die nega is na drie dagen weer dus dan zaterdag weer ;)

en indd zou wel leuk zijn hoop voor beide op roze
    enne die pendels ow hooooopp zo dat ze uit komen

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    jep... hier ook week van de waarheid... spannend!!

8. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Zo is druk hier zeg, ben even niet geweest en we hebben er een hoop de wachtbank zitten, wanneer zijn de eerste testers?

Ik test zaterdag en bosuiltje ik test idd altijd zo vroeg, ik weet dat het niet slim is,maar kan gewoon niet wachten pffff ...

zoooooooo spannend weer .

Misschien kunnen we een lijstje maken.

liefs flower

9. sunshine81

hahahaha ik zei het vandaag nog tegen me vriend hahahah als jij nu mijn buik neemt pak ik de jouwe hahahah lol

Hihi super grappig.
    Ik hoop dat ik tot zaterdag/zondag kan wachten. Kan ik tenminste nog een wijntje op mijn verjaardag drinken hihi:D

@Sunlight ; Arrrghhh ik heb precies hetzelfde, irritant he?! Hopelijk is het voor allebei een positief teken.

Spannend allemaal meiden.
    Ik ga mijn bedje opzoeken, ben zoooooo moe. Slaap lekker.

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    uhm ik heb vanmorgen al getest... negatief natuurlijk :( maar mijn temp blijft hoog dus ik blijf nog (een beetje) hoop houden...

11. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Hier helemaal geen last van kwaaltjes, maar is ook wel heel vroeg nog ..

Vorige maand heel veel last gehad echt bijna alle kwalen die je op kan noemen, dacht echt dat ik zwanger was, maar mijn lichaam had me lekker ik de maling genomen...:(

Deze maand ovu testen gebruikt , om de dag geklust tot zaterdag, kreeg gister een schimmelinfectie blehhhh , misschien dat dan een kwaal hihihihi hoop dat het snel over is, echt heel vervelend:(

Zijn er ook meiden die wel al last hebben van kwaaltjes ??

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    nee hier oook niet echt.
    heb wel last van andere kwaaltjes maar heb geen idee waar het kwaaltjes voor zijn haha.
    opgeblazen gevoel last van rommelige darmen en een opgezette buik.

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    schimmelinfectie, ooh dat lijkt me naar.. :(
    Nee, hier eigenlijk helemaal geen last van kwaaltjes.

14. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    goedemorgen allemaal

schimmel infectie lijkt me indd ook niet fijn

verder merk ik wel dat mijn lichaam aan het werken is maar ben zo bang dat het me weer voor de gek aan het houden is dat ik er niet aan durf te geloven

soms heb ik last van mijn borsten
    mijn buik is opgezet
    last van maagzuur en boeren
    mijn eetlust is niet echt alles op het moment
    misselijk met tijden
    moe

maar zoals ik al zeg durf echt niks meer te zeggen me lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden ....

@ sunshine wanneer ben je jarig ??

liefs mij

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Schimmel infectie is wel heel vervelend idd.. maar euh.. bij zwangerschap komt dat wel vaker voor..Ik heb t meerdere malen gehad, maar alleen als ik zwnager was.. dus je zou het wel een kwaal kunnen noemen...spannend..

Als je er medicijnen voor haalt, moet je wel doorgeven dat je misschien zwanger bent.. dan krijg je er vaginale medicatie voor (klinkt vervelender dan t is en werkt goed).. De gewone tabletjes mag je niet slikken tijdens een zwangerschap!

16. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Goedemorgen meiden,

@reallove vervelend he die onzekerheid, je weet gewoon niet meer wat je moet voelen, mijn lichaam heeft mij vorige maand ook echt in de maling genomen hoor, was er zo van overtuigd.

Nu juist helemaal geen last van kwaaltjes , alleen die schimmelinfectie, gelukkig is het vandaag al een stuk minder.

heb gister weer 15 zwanger en kids testen besteld dus kan er vanaf zaterdag flink tegenaan met testen hihihih...

Wanneer kunnen we de eeste tester verwachten ?? gaan we allemaal heeeeeeeeeeeel hard meeduimen , hopen op heel veel roze deze maand!!!

17. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Thanks ichtus, heb het aan de dokter doorgegeven heb nu die vieze zalf gekregen.
    Ik had idd al van een paar meiden gehoord dat het ook een kwaal is wie weet he!!!
    Gelukkig is de jeuk al ieis minder vandaag, ik werd echt helemaal gek:xervan zit nu met een opgezwollen doos van het krabben :(

18. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    @flower Indd wordt af en toe echt gek van mijn lichaam en al helemaal na vorige maand ben ik heel erg gaan twijfelen toen had ik een positieve zw test in handen en een dag erna begin ik te bloeden en heel die periode waarbij ik normaal standaard mijn dagen had klopte voor geen meter heb naderhand nog getest maar alleen maar negatief ( en we waren zo blij van te voren ) na contact met de huisarts vertelde hij me dat ik vermoedelijk een vroege mk heb gehad ( wel heel vroeg )
    vorige maand had ik dan ook geen kwaaltjes ook de steken die ik krijg voor mijn maandelijkse periode waren er niet en ook geen bruin verlies van te voren ik verloor van de een op de andere dag ineens bloed

Ik heb hier nog 6 zwangerschaps testen liggen van sensi test en kan eigenlijk al haast niet meer wachten met testen hahahah ik zou dit weekend ong in mijn periode moeten komen vraag me niet waarom maar ik heb zelf het idee dat het weg blijft en hoop dat mijn gevoel gelijk gaat krijgen dit keer

In ieder geval al fijn om te lezen dat je infectie al weer minder is ;)

Wanneer ik weer ga testen denk weer veel te vroeg en ook ik hoop deze maand veel roze te zien dat we met zijn alle mooi zwanger mogen zijn ;)

19. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Meiden is het misschien leuk als jullie allemaal dit lijstje invullen???

Zodra we de test dan hebben gedaan zetten we erbij of hij positief of negatief is en dan weer de eerst volgende testdag, zo kunnen we elkaar een beetje steunen en natuurlijk flink duimen voor elkaar!!!

Flower: nod 19 okt 1ste test op: 16 okt

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Nou idd.. je kunt er vreselijk veel last van hebben.. hier kreeg ik altijd een soort capsules..(vrij groot..iets groter dan een knikker).. die moest ik inbrengen savonds en dan even blijven liggen.. ze werken erg goed.. 2 dagen later is t over...

maar t kan echt heeeeeeeeeel erg vervelend zijn idd...

Deel Deze Pagina