Flowery balen meid een hele grote knuffel voor jouw enne flower spannend hoor hoop voor jouw morg ook een posi test al is het maar een lichte streep ik probeer te testen zodra ik wakker ben moet me vriend morg vroeg oppikken dus probeer voordat ik hier weg rij een testje er tegen aan te gooien zit alleen te twijfelen welke hahahaha hier wit doorzichtig slijm verlies dus heb het idee dat het nog alle kanten op kan vindt het allemaal zo irritant spannend !! enne nooky irritant he wel willen testen maar niet durven hier nog een !
haaij goedemorgen idd dat gevoel is heel irritant...ik denk dat ik netjes tot morgen wacht....maar ergens wil ik weten of dat streepje er nog staat...nog steeds niks te bekkenen wat ongi aankondigd
geen idee durf niet maar ergens weer wel...maar heb gehoord dat je eigenlijk 2dagen moet wachten omdat je HCG meer word per 2dagen
Heb getest nog steeds wit zou er nog hoop zijn voor me is natuurlijk pas dinsdag mijn nod... Voel nog helemaal geen steekjes krampjes enz.. wat ik vorige maand wel had... Ik ga zo maar even een heerlijke wandeling maken met mijn prinsesje, als ik naar haar kijk denk ik wat zit ik nou te zeiken, heb een prachtig lief meisje van 1,5 rondlopen, wat komt dat komt wel zou ik moeten denken en lekker genieten van haar ... Maar het lukt me gewoon niet om er niet mee bezig te zijn, wil zo graag een tweede wondertje ook omdat ik weer hoe geweldig mooi het is!!
Nooky wat jij zegt klopt, hsg verdubbeld met de 2 dg. Als ik jou was zou ik ook pas lekker morgen testen en geloof me dat zit echt wel goed hoor!! Probeer er een beetje van te genieten meis.
Blike1987: nod 15 okt 1ste test op 12 okt(neg.) 13 okt ongi Luca2504: nod 16 okt 1ste test op: 18 okt NookY : nod 16 okt 1ste test op 16 okt licht posi Sunshine81 : nod 16 okt 1ste test op : ik ben bang 13 okt. Reallove : nod nod 17 okt test op 17 okt licht picht posi Flowery: nod 17 okt. 1ste test op 13 okt. Stitchy : nod 17 okt 1ste test 18 okt (is de bedoeling ) sunlight : nod 17 okt 1ste test nog geen idee Bosuiltje: nod 18 okt 1ste test op: zo laat mogelijk! Flower: nod 19 okt 1ste test op: 15 okt negatief 16 okt weer testen !!! Alice1974: nod 21 okt 1ste test op: 21 okt Doosje31: nod 8 nov eerst maar ff wachten met testuh Ik heb mijn eigen en nooky ff op roze gezet heb de lijst verder nog niet helemaal aangepast sorry hiervoor
Sunshine waaaaaaarrrrr beeeennnn jeee !!!! hoe is het met je meis heeft je ongi doorgezet ??? zo niet heb je getest ??? liefs mij
Nou meiden hier een testje van cb er tegenaan gegooid en na 2 sec kwam er een heel vaag streepje te zien !!! nog geen ongi te bekennen en ik hoop heel erg dat deze weg blijft !!!!! hoe is het met de rest allemaal knuffels van mij
nooky en reallove volgens mij mag ik jullie van harte feliciteren Dat doe ik dus ook vanuit het prachtige vianden in luxemburg. Duimen zijn versleten maar wel voor een goed doel zo te lezen hahaha.
Nou alice ik ga hier nog ff duimen draaien voor jouw !!! hoop dat jij over drie dagen ook een posi test in handen mag hebben !!!!!!!
die ga ik volgende week ook halen hihi maar ben en blijf bang dat mijn periode als nog doorgaat zetten gezien ik vorige maand een dag voor nod een kjnal posi zw had en de dag erna had ik bloed verlies Nu heb ik vandaag weer op dezelfde manier getest als vorige maand en nu is ie licht nega op nod dag dus misschien juist positief dat het nu zo met testen gaat Nou nooky ik ga mee duimen dat het plakbeebs zijn en ons buikje niet meer verlaten !!!!!!!!
HIER ben ik weer Reallove. Hey meiden, wat spannend zeg, ik hoop zoooo dat het goede plakbeebs zijn, een stiekeme gefeliciteerd alvast. Hier is het vandaag eindelijk goed doorgebroken, zat er gister de hele dag al tegenaan te hikken, gelukkig had ik veek afleiding en ik heb een hele leuke verjaardag gehad. Had alleen op een groot kado gehoopt, maar we moeten weer op naar de volgende ronde. Ben heel verdrietig en weet ook niet zo goed wat ik nu moet doen, wel ha bellen of niet?! Pfff, wat is het leven soms kut. Sorry moest er ff uit. Heb ook zo'n buikpijn, pfff.