Blike1987: nod 15 okt 1ste test op 12 okt(neg.) 13 okt ongi Luca2504: nod 16 okt 1ste test op: 18 okt NookY : nod 16 okt 1ste test op 16 okt licht posi Sunshine81 : nod 16 okt 1ste test op 13 okt. neg. Reallove : nod nod 17 okt test op 17 okt licht picht posi Flowery: nod 17 okt. 1ste test op 13 okt. Stitchy : nod 17 okt 1ste test 18 okt (is de bedoeling ) sunlight : nod 17 okt 1ste test nog geen idee Bosuiltje: nod 18 okt 1ste test op: zo laat mogelijk! Flower: nod 19 okt 1ste test op: 15 okt negatief 16 okt weer testen !!! Alice1974: nod 21 okt 1ste test op: 21 okt Doosje31: nod 8 nov eerst maar ff wachten met testuh Waarom mag het WEER niet raak zijn????
He verdorie sunshine wat klote een heeeele grote knuffel voor jouw meis En met de huisarts ik denk dat ik zelf wel gewoon even zou bellen al is het voor je eigen gevoel maar ik ken ook meiden die echt pas na een jaar zwanger werden dus geef de moed niet op meis ik blijf je volgen hoor want leef echt met je mee !! nog een xtra knuffel voor jouw
Thnx Reallove, echt super lief, ik weet het gewoon ff niet meer en weet zeker dat ik ooit zwanger wordt maar ja wanneer is wel een hele grote vraag!! Ik hoop zo dat jou streepje morgen duidelijker is en dat je een mooi kado hebt. Moet je toch echt gaan body-painten haha.
Meis als je denkt dat je er goed aan doet door de huisarts te bellen en een afspraak te maken moet je dat gewoon doen je eigen gevoel volgen en doen wat je zelf wilt enne doordat ik vanochtend getest heb heb ik mijn eigen groten deels al verraden aan vriend lief kwam nogal iets te vrolijk beneden en dat zei hem al genoeg maar we zijn beiden heel voorzichtig omdat we dat van vorige maand nog in ons achter hoofd hebben Ik blijf het zeggen ook hier kan het nog steeds alle kanten op al hoop ik heel hard dat het volgende week nog duidelijker is en dat het blijft plakken
Hihi moeilijk he om dan niks te zeggen. Kan me voorstellen dat je erg voorzichtig bent na vorige maand maar het gaat deze keer allemaal goed komen. Spannend he?! Ik blijf duimen voor je. Dikke knuffel
De twijfel komt ook een gedeelte doordat het bij manlief zijn broer ook niet vanzelf ging. Ze hebben er 4 jaar over gedaan en ik wil dat ECHT NIET, maar ja. Zal het er zo eens met manlief over hebben, die is gaan mountainbiken dus ben ff lekker alleen met al mijn gedachten enz.
Hoi dames, Ik ben nieuw....met vragen, kwaaltjes en zenuwen. Ik heb een hele regelmatige cyclus van 28 dagen....de 8 maanden dat ik nu gestopt ben met de pil....is het niets geworden. Vandaag ben ik 5 dagen overtijd en heb een aantal gekke kwaaltjes die ik niet ken zoals: Rommelige darmen. Veel boeren. Last van mijn maag Warme gloed in mijn gezicht Een opgezwollen buik met steekjes. Ik heb al wel een test gedaan maar 2dagen geleden die was negatief.....was ik er te vroeg mee? Of is het toch echt weer niet raak? 2 vriendinnen van mij moesten meerdere testen doen omdat de eerste allemaal negatief aan gaven en de laatste was positief. Ik ben op van de zenuwen..... Herkenbaar voor iemand?
Bij mij is het ook compleet doorgebroken, dus de spanning is eraf en mn lichaam hield me weer voor de gek! Dus ik ben weer zwaar aan de ibuprofen! Liefs!
hallo Debby25, ik hoop echt voor je dat je volgende keer een streepje ziet. ik moet nog 5 dagen wachten met testen.ik heb heel erg lage rugpijn en gevoelige borsten ,je kan echt die adertjes zien op me borsten, jammer genoeg weet ik niks meer van me eerste zwangerschap 5 jaar geleden, hoe het toen ging!! haha ik had volgens mij helemaal niks. ik was niet eens misselijk dat weet ik zeker. maar ik vind het zoals jou heel erg spannend. succes allemaal
hallo Sunshine, ik hoop dat je cadeautje een maand later wel krijgt, beter laat dan nooit toch? gefelliciteerd met je verjaardag trouwens. hou je taai
Hey Sarahay, Ow en die 5 dagen duren dan wel zo lang he. Naar adertjes heb ik nog niet gekeken hahaha wel zijn ze gevoelig/pijnlijk. Dat was dan een perfecte zwangerschap de eerste Ik hoop morgen echt meer te weten....als de test weer negatief is en nog geen ongi ga ik even langs de huisarts. Jij ook succes met de komende 5 dagen
@debby weet je ong wanneer je je ei hebt gehad deze ronde ?? enne de kwaaltjes komen mij ook wel bekend voor heb nu op het moment last van pijnlijke borsten en koppijn en het gevoel als of ik last heb van maagzuur en vaak in de avonden misselijk Drink al sinds een week geen cola meer en heb minder behoefte aan een sigaret Sunshine meis overleg het met je vriend en praat er over en als je het zeker voor het onzekere wil nemen even naar de huisarts gaan samen Hier nog steeds geen ongi geen bruin verlies helemaal niks dinsdag of woensdag wil ik er weer eeen test tegen aan gooien Hoop zo dat het deze ronde zo mag zijn en dat al die pendels uit gaan komen !
Hey reallove, Mijn ei was optijd en heb het ook allemaal gemerkt...plus we zijn elke week gewoon flink ook aan het klussen gegaan. Ik rook ook, normaal ong 20 per dag. Ik heb geprobeert te stoppen nu we bezig zijn voor een kindje, alleen iedere maand rond me NOD ga ik stressen en pak ik ze weer. Ik steek er nu wel steeds sneller weer een op maar maak die ook op de helft weer uit omdat het echt niet smaakt. Ach ja morgen ga ik toch maar weer eens testen...
ik rook ook en dit is zo herkenbaar alleen vandaag ging het roken niet echt lekker. eerst een klimtocht naar een kasteel en hierna koffie gedronken maar deze kwam er binnen 5 minuten uit. weet ik gelijk wel merk wc pot ze hier hebben in luxemburg Tja en een sigaretje... had ik dus ook geen zin in. Dat ik misselijk was, komt niet door evt zwanger zijn ofzo hoor denk ik. Dat komt omdat ik een stevige roker ben met overgewicht en geen conditie. Die traptreden waren net iets teveel Maar goed, woensdag testen en áls ie positief is, dan stop ik gelijk. Rook nu nog maar 4 sigaretten per dag terwijl ik er zekers 20/dag rookte. Waar een wil is.....
Ik hoop dat ik straks een positieve test heb...want dan ben ik dol gelukkig en gestopt met roken hahaha 2 vliegen in een klap....ik weet zeker dat als er een klein wondertje in me zit dat de beste steun in me rug is om te stoppen nog een uurtje en dan hop naar de KV
Blike1987: nod 15 okt 1ste test op 12 okt(neg.) 13 okt ongi Luca2504: nod 16 okt 1ste test op: 18 okt NookY : nod 16 okt 1ste test op 16 okt licht posi Sunshine81 : nod 16 okt 1ste test op 13 okt. neg. Reallove : nod nod 17 okt test op 17 okt licht picht posi Flowery: nod 17 okt. 1ste test op 13 okt. neg 16 okt. ongi Stitchy : nod 17 okt 1ste test 18 okt (is de bedoeling ) sunlight : nod 17 okt 1ste test nog geen idee Bosuiltje: nod 18 okt 1ste test op: zo laat mogelijk! Flower: nod 19 okt 1ste test op: 15 okt negatief 16 okt weer testen !!! Alice1974: nod 21 okt 1ste test op: 21 okt Doosje31: nod 8 nov eerst maar ff wachten met testuh
Ik race zo naar de kv meiden , heb wel onwijs last van de zijkanten van mijn borsten.. Spannend debby!!!! reallove en nooky alweer getest?
En weer negatief Zitten de kwaaltjes nou tussen me oren of...... Ik heb er nu wel 2 gehaald dus als ik over 2 dagen nog niet ongi ben heb ik er alvast een in huis. En anders ga ik toch echt even langs de huisarts, want ik heb het nu in een glas opgevangen en die kleine witte vlokjes drijven. Hoop niet dat het een blaas ontsteking is :S flower 27....ook al getest?