Ik heb even met jullie meegelezen in dit spannende topic Nooky de clear blue heeft meer hcg nodig dan een andere test (alleen de indicator van cleare blue met weekaanduiding, daar kun je iets vroeger mee testen) ik duim voor een goed bericht straks bij je huisarts Reallove ik had bij mijn zwangerschap pas met 5 weken een 2e streepje dat nog iets lichter was dan de controllelijn met 6 weken was het wel gelijk, dus dat kan nog wel even duren... maar lichte streepjes betekend zwanger
hoi puella thx voor je bericht en moet zeggen het steld me toch wel gerust heb getest met cb en die van kv en beiden een licht streepje te zien denk dat ik dan ga wachten tot volgende week en dat ik dan op maandag pas weer ga testen hoop echt zo erg dat het blijft plakken ......
@ NOOKY wat lees ik nou op het andere forum????? Heb je bloedverlies? Is nog geen reden om meteen het ergste denken hoor ik had toen ik 5 weken zwanger was ook bloedverlies. Probeer een beetje relax te blijven gestres is niet goed voor jou en het vruchtje.. liefs
is het echt niet erg een beetje bloed verlies?het is rozzig met af en toe velletjes der in...ga nog wel bloed laten prikken dat is het beste toch?
Nee ik had het ook bij mij was het wel oud bloed. Idd gewoon even bloedprikken, en even in de gaten houden meis..
Hee dames! Ik heb echt totaal geen verstand van positieve testen (helaas...) maar ik duim in ieder geval heel erg hard hier voor jullie hoor!!! Dat het maar fijne plakbeebjes mogen zijn.. en voor ontzettend duidelijke knaltesten Maar elke dag verdubbeld je hcg toch? (ofzoiets?) dus misschien is het alleen een kwestie van nog een paar daagjes geduld
Ik ook niet helaas, maar een streep is een streep, hoe vaag ie ook is. hcg verhoogd elke 2 dagen volgens mij.... Dacht ik tenminste
Een streep is zeker een streep!!! En strepen zijn goed! (zover reikt mijn verstand over zwagerschapstesten dan nog net ) En klopt trouwens... heb het even gegoogled... elke twee dagen verdubbeld het ongeveer... dus nou ja... misschien over een paar daagjes knaltesten?
nou lieve dames ik ben net terug van bloed prikken over 2dagen kan ik bellen voor de uitslag....ik hou jullie op de hoogte over hoe het gaat hier etc...ik ga eten en ff filmpje kijken met vriend lief die sinds vanmiddag heel lief voor me is omdat ik nu rust nodig heb in me hoofd doet hij alles
Nooky spannend allemaal zeg !!! lekker je rust nemen hoor !!! en goed aan je eigen denken ... ik duim mee voor een goede uitslag van de huisarts !! Ik ben hier niet vooruit te branden op het moment wil rust !! ben niet te genieten .. en heb krampjes in mijn buik ben zo bang dat mijn periode weer door gaat zetten heb er zo geen vertrouwen in he owwww en die verdomde koppijn wordt er echt stapel van zo nergens last van en zo weer van die irritante rot koppijn wat ik echt nooit heb zie nog geen bruin verlies en ook geen bloed verlies dus ik houdt moed maar zou niet raar staan te kijken als het morgen weer anders is al hoop ik het niet want dan ben ik echt ff niet te genieten
eeej reallove ik moet nu 2daagjes wachtend voor bloed uitslag..dus spannend bloed nog steeds en heb inmiddels geen goed gevoel over dat ik bloed...eerst ff de uitslag afwachten maar denk dat ik gewoon ongie ben
Hoofdpijn, is een zwangerschapskwaaltje, vooral in het begin kun je er veel last van hebben neem gerust een paracetamol, dat mag je (ik heb bij al mijn zwangerschappen veel last gehad van hoofdpijn.. terwijl ik dat normaal nooit had). Krampjes, krijg je door het groeien van je baarmoeder (er gebeurd veel de eerste 10 weken en ook je darmen moeten schuiven) Heb vertrouwen en geniet meid, er groeit een klein Wondertje in je
Ik ga echt heel erg hard duimen voor je meissie tot mijn duimen eraf vallen probeer wat afleiding te zoeken de komende dagen tot de uitslag en als je je ei kwijt wil dan weet je dat je dat hier kunt he ! een hele grote knuffel voor jouw
Puella bedankt voor je lieve woorden geeft mij weer een beetje hoop moet ook zeggen dat de krampen komen en gaan zo uren geen last en zo voel ik het ineens ( net als de koppijn ) Maar mijn ongi zie ik er nog niet aankomen en de laatste twee keer was ik stipt op tijd en had op dag 15 mijn ei Dinsdag 5 okt posi ovulatie test + 14 dagen is vandaag ( vorige twee rondes had ik na 13 dagen bloed verlies na posi ovu test ) dus zou mijn nod gister geweest zijn en dan natuurlijk twee licht posi testen van cb en kv de kv is duidelijker zichtbaar als cb en nu ga ik liggen want me kop staat op springen ( neem geen paracetamol te eigenwijs wil het niet ) erg he weet dat het geen kwaad kan maar toch liever het zekere voor het onzekere veel liefs van mij
ik ben nu ook een paar dagen over tijd en heb ook wat last van krampen die komen en gaan. maar ook last van mijn onderrug....zal dit toch vanwege een komende ongesteldheid zijn of kan dat ook te maken hebben met zwanger zijn?