Week van de Waarheid!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bosuiltje, 10 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    dank je wel voor de website....
    het maakt het nog niet helemaal duidelijk of ik zwanger ben of niet, maar zou kunnen. helaas was de test afgelopen zaterdag negatief, maar wacht nog even af. misschien is het wel niks en komt mijn menstruatie deze week gewoon...

2. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Das een handige site hahahah

tering dan heb ik er best veel ( sorry voor mijn taalgebruik )

Vermoeidheid en je 'anders' voelen,Pijnlijke borsten,Duizeligheid,Afscheiding ( deze is nu wel wat meer afgenomen ),Maagzuur,Geen zin in seks(geen zin is een groot woord maar eerst besrpong ik me vriend iedere dag wel en nu laat ik hem met rust ;) ) en dan nog de irritante koppijn

Nou ga dr haast echt aan geloven dat het echt zo is ....

3. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Hoi meiden

Nou zit met tranen achter de com ben weer te voorbarig geweest

net naar de wc en ineens weer bloed verlies dus denk weer veel te vroeg gejuigd terwijl ik het toch echt dacht
    geen bruin verlies vooraf helemaal niks ineens bloed en niet zon beetje ook gadver ik baal als een stekker

vriend lief hoopt dat het te maken heeft met een soort van innesteling maar ik geloof er niet in

4. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland

Jeetje meis wat vervelend voor je!!!
    Is het helder rood bloed of gewoon een beetje oud bloed, kan hoor, had ik ook met mijn vorige zwangerschap...
    Morgen anders even de dokter bellen??

sterte meis probeer je niet te druk te maken, misschien is het minder erg als je denkt..

5. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Flower nog bedankt voor de lieve woorden van gister....rest van de dag was me hoofd leeg en heb verder nergens meer te diep over na gedacht..

Maar na 2 negatieve testen mag me ongi toch wel komen :(
    Ik had gister steekjes in me baarmoederstreek en net boven me linker lies maar, echt lichte steekjes kon het geen pijn noemen.
    Dus de kwaaltjes gaan maar door.....me vriend zegt "wacht het nog maar even een paar dagen af" denk dat dat het beste is nu.

Reallove....dat is echt balen zeg.
    6 maanden geleden had ik ook een licht posi....en dan zegt die bijsluiter : hoe licht hij ook is, een streep is een streep....
    Ik hele maal blij maar jah dezelfde dag nog ongi.

nou meiden...allemaal heel veel succes
    Ik ga even een paar dagen afwachten maar hahaha

6. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Goedemorgen meiden,

Nooky@ hoe gaat het met je, heb je nog Boedverlies, nog een beetje kunnen slapen??

Reallove@ voor jou hetzelfde schrok van je berichtje , heb je nog bloedverlies?? meiden ik gun jullie het zo ik duim voor jullie hoor!!!

Debbie@ bedankt voor je berichtje en graag gedaan hoor, en idd ik zou nu gewoon even wachten en dan over een paar dg weer testen.

Nou en ik nog steeds negatief!! Maar wel kwaaltjes, last van mijn borsten veel wit verlies en vanmorgen zelfs misselijk.....

Morgen is mijn nod, dus er is nog hoop, maar begin nu wel steeds meer te geloven dat het deze maand niet raak is hellaas ..... vorige maand een cyclus van 35 en heel weinig bloedverlies, dus hoop wel als ik nu ongi ga worden dat het met 28 dg is en wat meer bloedverlies..

Nou meiden ik hoop straks op een beetje goed nieuws van jullie!!

liefs flower

7. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    @ reallove Jeetje meid dat is toch ff schrikken.. Hoe is het nu met je?

@ Debby ik heb bij mijn dochter toen ook negatief getest en een week later testen ik positief.. Dus wie weet..

@ nooky hoe is het met jou?

@ flower spannend voor jou hoor en dan van allerlei kwaaltjes erbij erg spannend..

8. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meis, das balen! :x
    Wacht nog even af, kan inderdaad innesteling zijn !

@Nooky ik duim nog steeds !

9. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    Haaij lieverds hier gaat alles wel weer..bloed nog wel inmiddels is het helder rood bloed dus ga me banner verandere naar het feit dat ik gewoon ongie ben geworden...morgen of over morgen dokter bellen voor de bloed uitslag...maar voor mijn gevoel is het gewoon een nieuwe ronde geworden

Reallove jij een hele dikke knuffel bloed jij ook nog steeds?

10. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Hoi meiden

Ben gister de hele aaf over de zeik geweest wat een klote zooi
    laat op de aaf ineens bloed verlies wat ik anders echt nooit heb begint altijd netjes in de ochtend !

vanochtend leek het wel of ik leeg liep dus ook hier mijn onig gewoon weer door bah
    heb wel een afspraak gemaakt bij de huisarts en daar kan ik vrijdag terecht
    Dit puur omdat ik vorige maand een knal posi test in handen had en deze maand weer een licht posi dus wil er meer van weten

de teleurstelling is weer groot en hoopte echt dat het nu eens zover zou zijn en dat het zou plakken
    Het voelt nog steeds niet als ongesteld zijn al bloed ik als een rund dus scchiet mij maar lek want ik snap er echt helemaal niks meer van van mijn lichaam

sorry voor mijn ego berichtje
    liefs mij

11. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Lieve Reallove het is absoluut geen ego bericht ik snap je precies....Ik herken dat gevoel dus ook vooral op dit moment heb gister een enorme huilbui gehad en dat luchte wel enorm op daarom heb ik gewoon besloten dit als een ongie te zien vandaar me banner...en idd ff naar de dokter voor die licht posi test en vorige maand die dikke positieve test...Een hele dikke knuffel van mij want ik begrijp precies hoe jij je voelt

12. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    thx meis
    ben dan ook heel benieuwd wat de dokter gaat zeggen en om eerlijk te zijn zie ik nu al tegen de volgende ronde op
    het punt is alleen dat mijn buik wel opgezet is en dit niet weg gaat terwijl normaal mijn buik echt niet zo rond is
    maar ja moet geduld hebben tot vrijdag en hopelijk wordt ik dan wat meer op me gemak gesteld

Heb wel besloten de volgende ronde mijn ov testen te halen van cb weer
    en niet te testen tot ik echt zwaar over tijd ben want ik wil dit niet nog een ronde meemaken ook niet voor vriend lief want die baalt ook hevig maar is wel super lief voor me

Het leven zit maar raar in elkaar wat dat betreft ik snap gewoon niet waarom het niet blijft plakken
    twee rondes nu een posi test de vorige ronde een dag voor nod en nu op nod en dan toch die bloeding
    Op de een of andere manier stoot mijn lichaam het toch af denk ik de vraag is alleen waarom ..... mijn vorige periode was ook zo raar drie dagen maar weinig gebloed de vierde dag over dag niks te zien in de avond ineens bloed de vijfde dag over dag niks te zien en ook in de avond weer bloed en de zesde dag was alles weg

enne nooky meis ook voor jouw een heeeelle grote knuffel van mij ik ben heel benieuwd naar jouw bloed uitslag

13. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    ow enne mijn banner moet ik ook nog aanpassen moet alleen ff kijken hoe het nu zit met mijn lf en de rest en ben daar zo niet in thuis .....

14. alice1974

alice1974 Actief lid

11 okt 2010
    385
    0
    0
    bijna advocaat, nu samen met man 2 bedrijven; 1 in
    Barendrecht
    nooky en reallove, wat een vervelende berichten:(
    Had toch graag iets héééél wat anders gelezen....
    Sterkte meiden en een dikke knuf van mij, denk aan jullie.

15. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Gelukkig heb je snel hopelijk idd antwoord op je vraag van de dokter en weet die alles te verklaren...en niet te testen tot je ver over tijd ben denk dat dat een goede tip is;)ik ga dat ook voortaan doen aan gezien idd mijn vriend er ook wel het balen van in heeft....hij zegt maakt niet uit maar zie het in zijn ogen....achja wat is je lf eigenlijk waar ken je dat aan merken?en denk idd dat ik toch ook ovu testen ga aanschaffen

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    oh wat rot voor jullie dames :(
    Dikke knuffel van mij!

17. Adore

Adore Niet meer actief

Nooky en Reallove sterkte..

Reallove goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de huisarts.

18. reallove

reallove Actief lid

11 aug 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Weet ook niet hoe het zit met die lf ( lutale fase ) ik heb hier iemand op het forum die me daar mee helpt
    enne ik ga deze ronde weer braaf de ov testen halen van cb want die vertrouw ik het meeste
    en wil iedere ronde ong wel weten wanneer mijn ei komt en hoe alles ong zit ook makkelijker om dit eventueel door te kunnen geven aan de huisarts

liefs

19. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Voor mij is het ook een beetje de week van de waarheid.
    Wij zijn nog niet echt begonnen voor een kleine, maar wij wilden het liefst eind november beginnen. We hebben afgelopen periode voorzichting gedaan en dmv temp methode de 7 dagen voor de eisprong en 3 dagen na de eisprong vermeden.
    Maar nu voel ik zoveel rare dingen. Ben veel misselijk, enorm veel plassen, buikkrampen... dit al een week ongeveer.
    Vind het wel raar, want het kan eigenlijk niet.....

Wij hebben ervoor gekozen om tot nov te wachten ivm mijn afstuderen. Mocht ik nu wel zwanger zijn geworden, ben ik uitgerekend op de dag van mijn diploma-uitreiking. Niet erg handig...
    Maar goed, toch zou ik er stiekum ook wel weer heel blij mee zijn, maar het gaat dan wel lastig worden...
    Pff.. spannend, want mijn NOD is de 21e!

Deel Deze Pagina