haij ik werk nu al 2jaar ongeveer als dierenarts assistente en ook deels nog bij de dierenambulance....echt super leuk werk
Nooky klote zeg dat je nog langer moeten wachten op de uitslag ... enne dieren arts assistente lijkt me indd ook zuper leuk om te doen heb hier vier honden en een paard die er zo af en toe eens komen maar gelukkig niet te vaak
haha idd en naja geef niet wachten is zo voorbij... ik ga dez maand gewoon weer vol der tegen aan en zien wel wat het brengt
helemaal eens hahaha gaan we hier ok doen en denk dat ik eens ga proberen mijn eigen er deze maand niet zo mee bezig te houden tegen het einde ..... maar daar heb ik gelukkig niet al te veel de tijd voor want we krijgen het de komende weken behoorlijk druk
hahaha ik ken hetDeze maand gewoon het liefst zo min mogelijk der mee bezig houde iddGewoon lol hebben in alles en vriendlief zal der maar mee moeten leven vind die vast niet erg
@ mona.... ik voel me best prima eigenlijk... Zo nu en dan wel wat misselijk, veel plassen, een warm gezicht en zere borsten, maar alleen waar me beugels lopen...beetje vreemd maar goed.Ow en gister avond had ik weer trekkingen links onder in me buik/lies. Ik ga als ik er aan denk en wakker genoeg ben, morgen ochtend weer testen....toch miss het beste tijdstip. Ik hou jullie bij en op de hoogte (ga nu snel weer aan het werk hahahaha) @ flower Jah ik duim ook voor jou mee !!!!! Is mijn test morgen ochtend weer negatief maak ik een afspraak bij de HA voor maandag (onder voorbehoud) hahaha Moet deze week 6 dagen werken dus gaat er niet inzitten om eerder te gaan helaas.
Jeetje wat lees ik toch allemaal.... pfff wat een ellende Hoop dat er allemaal duidelijkheid bij de huisarts komt. Snap er zelf ook niks van als ik dit allemaal lees. Ik ben goed aan de klus, nog paar dagen voor ei, als het goed is dan. Ga proberen de ei te voelen..... X en dikke knuf voor jullie allen !!
Stil hiero, geen chips meer zekerssss Baal wel hoor dames, op naar posi testen heb net ovu testen besteld, toch maar voor de zekerheid, weet niet wanneer ik ei heb, alleen volgens calculator op deze site XX denk wel aan jullie
kwam toevallig hier even langs en wil jullie eventjes succes wensen met jullie kinderwens en dat hij maar snel in vervulling mag gaan
Vannacht erg onrustig geslapen...veel plassen. Baal de er behoorlijk van ! Om 5 uur weer wakker....plassen....NEEEE Na 9 dagen overtijd ben ik toch ongi geworden Deze maand dus een cyclus gehad van 37 dagen.... 8 maanden super regelmatig en nu dit....Denk dat me lichaam nu pas tegen het einde van ontpillen is... Nou laat ik het z'n beloop gaan.....
Hoi Debby, Balen zeg, maar je hebt nu wel wat meer duidelijkheid, en kan je weer door naar de volgende ronde .. Hier nog niks geen pos test en geen ongi heel vermoeiend dat wachten ... Ik heb besloten volgende maand echt weat minder er mee bezig te zijn hoor pffffff maak mezelf helemaal gek...
Goede morgen allemaal Hier nog een dag wachten en dan even langs de huisarts ben blij als het zover is @debby balen meid een grote knuffel voor jouw @flower ik duim mee dat je een deze dagen een knal posi test in handen mag hebben !!!!
dames dames, ik kon niet wachten dus heb ik vandaag 2 dagen voór NOD getest, en ja ik geloof het maar niet maar toch had ik twee streepjes, maar licht posi. moet ik het geloven? liefs Sarahay
twee streepjes zijn twee streepjes meid! Over twee dagen moeten ze wat donkerder zijn! Alvast gefeliciteerd
een streep is een streep, hoe licht ook Misschien over 2 a 3 dgn weer testen zodat ie misschien duidelijker is? van mij een voorzichtige felicitatie
streep is indd een streep ik ga mee duimen dat het blijft plakken ook vanuit hier een voorzichtige felicitatie
haaij me hcg in me bloed was 12 normaal is dat 3 dat was dus al toen ik net ongie was nu moet ik over 3 a 4 weken een test doen maar zou het niet handigere zijn als ik weer bloed zou laten prikken?
Ik zou er zelf wel voor kiezen denk ik ( maar dit omdat ik al twee rondes posi test en naderhand toch bloed verlies heb ) Heb de vorige ronde naderhand ook nog een aantal x getest en deze waren allemaal negatief Nu heb ik niet meer getest omdat ik morg de huisarts af wil wachten wat hij zegt succes met alles zal voor jouw ook allemaal wel behoorlijk dubbel zijn dus nog een knuffel erbij voor jouw