Flower: nod 19 okt 1ste test op: 16 okt Reallove : nod nod 17 okt 1ste test op : 15 okt Heb mijn eigen er ook bijgezet
Ik ga ff hier in huis wat doen en met de honden lopen tussendoor kom ik hier nog ff spieken liefs mij
Ik ook, moet morgen ongi worden, hopelijk niet.... Voel nog niks van onderrug ?! Wel veel plassen, opgezette buik, rommelde darmen, oh wat spannend Ga pas testen als ik niet ongi wordt
Flower: nod 19 okt 1ste test op: 16 okt Reallove : nod nod 17 okt 1ste test op : 15 okt Luca2504: nod 16 okt 1ste test op: 18 okt Zo ik sta er ook bij Ik ben even vergeten wie het was met de schimmelinfectie, maar het is inderdaad een teken van zwangerschap, bij mijn vorige zwangerschap (vmk) had ik het ook opeens! Zelf doe ik niet echt meer aan het voelen van symptomen want ja ik had deze maand echt overal last van en bleek niet zwanger. Nu heb ik nog steeds wel sommige dingen (vaker plassen, veel dorst, opgezette buik en last van verstopping, veel puistjes etc), maar ik ga nergens meer vanuit.. De tijd gaat wel een stukje sneller heb ik gemerkt als je er niet de hele dag door mee bezig bent
Hoi Meiden, Ik wacht graag met jullie mee in de 'week van de waarheid'. Als het goed is is zondag mijn NOD, dag 28. Maar ik denk dat ik morgen al een test ga doen.
Doosje31: nod 12 okt geen teste, eerst afwachten Flower: nod 19 okt 1ste test op: 16 okt Reallove : nod nod 17 okt 1ste test op : 15 okt Luca2504: nod 16 okt 1ste test op: 18 okt
Nou net ff met de honden gelopen en het zweet breekt me weer uit zou haast denken dat ik in de overgang zit hahahah net ff nog naar de wc en ik zag wat licht bruin verlies zou haast denken dat ik in mijn periode moet gaan komen al snap ik er geen drol van gezien ik dat aankomend weekeind op zijn vroegst moet krijgen normaal pas 1 a 2 dagen bruin verlies voor mijn periode en nu zit ik op 5 dagen voor mijn periode op bruin verlies ?? ik hou het vandaag in ieder geval nog even in de gaten knuffels van mij
Flower: nod 19 okt 1ste test op: 16 okt Reallove : nod nod 17 okt 1ste test op : 15 okt Luca2504: nod 16 okt 1ste test op: 18 okt Alice1974: nod 21 okt 1ste test op: 21 okt Blike1987: nod 15 okt 1ste test op 12 okt(negatief)
Blike1987: nod 15 okt 1ste test op 12 okt(negatief) Luca2504: nod 16 okt 1ste test op: 18 okt Reallove : nod nod 17 okt 1ste test op : 15 okt Flower: nod 19 okt 1ste test op: 16 okt Alice1974: nod 21 okt 1ste test op: 21 okt heb ze ff op datum gezet en negatief op blauw Positief welke kleur ?? roze ?? @blike1987 ik ga mee duimen voor een posi test wanneer ga je weer testen ?? liefs mij
ik voel altijd een week van te voor dat ik sago word en di word alleen maar erger tegen de tijd dat ik dus ongie moet worden...heb nu nog steeds nergens last van maar wel beetje van rommelende darmen en voel steekjes in lies/rechter kant onderbuik also iemand met naaldjes prikt echt vaag normaal geen last van dus afwachten maar...en jij bosuitlje nog nergens last van of wel?
ken het als het aan mij ligt test ik nu iedere dag hahahah maar heb besloten dit niet eerder te doen als vrijdag of zaterdag hou ons op de hoogte
Spannend meiden !! het lijstje is alweer aardig aangevuld .. Ik hoop zo op heel veel roze !! Dat van dat sago een week voor ongi ken ik hoor, heb er nu ook geen last van. heb wel heel erg veel last van opruim drang, echt niet normaal, heel me tuin ligt vol met zooi, morgen maar even een ritje roteb doen hihihi.. liefs flower
Ik zie dat er een hoop damens zijn die echt wachten tot na hun nod om te testen, vind ik zoooooooo knap!!! Ik kan het niet hoor.
Hoi hoi Ik ben ook nog steeds aan t wachten.. Ik heb vandaag mijn nod aangehouden, omdat ik niet precies weet wanneer mijn nod is.. (precies 2 weken geleden mijn positieve ovutest gehad) Ga nog niet testen, dat wil ik nog een paar dagen uitstellen Al ben ik wel erg nieuwschierig inmiddels hahaha Succes allemaal met t wachten en testen