Hallo doosje31, Nee was gestopt aan het begin van mijn strip, na 6 pillen ben ik gestopt, heb toen een bloeding gekregen en nu na 3 weken spontaan ongesteld. Vreemd??
Ik ben destijds gestopt met de pil en had na twee weken al mijn eerste bloeding heb het er ook al met meerdere over gehad en die zagen het als positief omdat mijn lichaam snel reageerde
Enne hier ben ik weer ff Vanochtend naar de huisarts gebeld enne eerst was de uitslag er nog niet toen ze ging kijken bij alles wat er binnen was gekomen was hij eindelijk binnen Maar nu durfde ze niet al te veel te zeggen het was niet de normale gang van zaken de uitslasg van mijn bloed en ging overleggen met de huisarts en zit nu te wachten op een telefoontje terug ...... pffffff wachten wachten wachten wordt er gek van Vanochtend ff bij de tandarts geweest met vriend lief enne nu mag ik een december weer fijn naar de tandarts ben dr zo verschrikkelijk bang voor Nu dadelijk hier in huis aan het ruimen voor onze logees voor aanstaande zaterdag en dan hopen dat ze zo bellen voor een duidelijke uitleg vna het bloed knuffels van mij
Nou heb ze gesproken Mijn hcg was beneden tien en duide op niet zwanger ik moet mijn volgende periode afwachten en als ik van die vage klachten blijf houden moet ik weer terug Dus ik ga deze ronde gewoon weer aan de klus nu weer verder hier in huis alles op zijn kop zetten voor onze logee's ben er morg tussendoor weer liefs mij
hoi meiden, zie dat hier alles weer rustig is, reallove lekker doorklussen en wellicht eind van de maand mooie positieve uitslag! Ik heb mijn ei vandaag! Ben helemaal blij Sinds gistermiddag al last van krampen, gisteravond best heftig. Dus maar een keertje extra geklust, en vandaag een superpositieve ovutest! Krampjes zijn nu ook sinds vanochtend alweer bijna verdwenen, dus denk dat ie vandaag is (geweest)! Goed geklust, dus nu op de wachtbank..
Dat belooft een gezellige avond Ik duim voor je meid!!! Morgen mag ik testen, maar ik wacht denk ik tot mijn NOD...pfff wel lastig hoor. Ineens voel je alles @Reallove; balen zeg! Idd gewoon lekker klussen en hopelijk eind volgende maand zit je echt op die roze wolk!!!
Goeie timing, ik ook op de wachtbank en nog steeds geen pos ovu test. Raar, maar goed, wacht wel ff af. Anders bel ik ha, want heb geen zin om half jaar te wachten terwijl ik misschien wel geen ei heb. Kan dat wel, geen ei hebben en wel een goede cyclus @Reallove, oh das balen, maar wel duidelijkheid. Op naar het klussuh !!! Dikke knuf
@Sunlight, ja heerlijk bij de kapper. Er is weer een heel stuk af, lekker fris weer alleen waren mijn mannelijke collega's er minder blij mee Ja dat kan ik me voorstellen, dan heb je toch iets meer duidelijkheid he, als je bij de gyn loopt. Kan je ook al je vragen kwijt. Hopelijk hoef je niet weer 2 jaar te wachten. @Reallove, oh nee he, toch wel dus! Kl*te zeg. Nu weer flink aan de klus dus. Dikke knuffel. @Mezelf, Mijn temp was in een keer 0,4 gedaald dus ei komt eraan. Dacht hem iets eerder te voelen maar voel hem eigenlijk nooit dus zal wel wat anders geweest zijn. Nu naar een verjaardag en dan aan de klus hihi, hopelijk een goede. Fijne avond en ik kom morgen weer ff kijken.
Wat is het rustig hier! Hoe is het met iedereen? Nou als we nu geen roze test hebben weet ik het ook niet meer. Gisteravond goed geklust en vandaag mijn ei. Ben heel blij want begin van de week ging het niet zo goed. Vanavond de stad in en manlief moet werken dus geen kans meer om te klussen dus hoop heel erg dat het voldoende is geweest.
Jah het is idd rustig zeg.... Ik ben er zelf ook even niet geweest. Na het neg. testen fllink gaan klussen. Nu even afwachten....heb alleen nog een opgeblazen buik die hard is. En aangezien in maar 55 kilo weeg valt dit iedereen op een krijg ik continu de vraag of ik echt niet zwanger ben. Ik heb met mezelf en me vriend afgesproken dat ik maandag naar de dokter ga en het verhaal even op tafel leg. Na 10 maanden gestopt te zijn met de pil mag het wel een keer raak worden....en anders maar even een paar onderzoekjes laten doen. Jullie horen het wel. Dikke kus
Hey Debby, Haha ja dat ken ik, heb hetzelfde "probleem" en als je dan ook nog eens toevallig een hand op je buik legt is het helemaa klaar hihi en dan werk ik nog wel tussen de mannen, zelfs die valt het op Wij gaan ook naar de huisarts als het deze ronde weer niet raak is, zie er erg tegenop maar ja, alles voor een beebje. Succes, nog even geduld, pffff.