Flower, hier is het vooral een budgetkwestie ik vertrouw die goedkope restjes niet zo en koop dus altijd cb plus. Vorige week dacht ik mijn nod te hebben en omdat dit mijn eerste ronde is heb ik de afgelopen 2 weken 5 testen gedaan, allemaal voor niets! Dus om niet weer overbodig testen te verspillen wacht ik toh eerst even op de ongi
Woooooooowwww... loop ik even achter in dit topic ineens! Wel gezellig om zoveel bladzijden ineens bij te kunnen lezen hoor Hier inderdaad nog helemaal geen kwaaltjes... echt helemaal niets! Oh ja, behalve dan: normaal krijg ik al supervroeg voordat ik ongesteld moet worden allemaal kleine puistjes en griezeltjes op mijn gezicht (hoe fijn! NOT!!! gelukkig zijn ze echt klein en niet heel zichtbaar...) en dit keer natuurlijk ook, hoewel ik vanmorgen zag dat ze alweer aan het wegtrekken zijn??? Huh? Ik natuurlijk meteen hoopvol... hoewel ik juist ook weer hoor dat puistjes bij een zwangerschap kunnen horen... Ik wil er echt zóó graag iets uit concluderen... maar ja.. dat gaat nu eenmaal niet We wachten af! Ben me trouwens ook enorm aan het inhouden met testen.. ik heb nog 1 test liggen... en ik geloof nooit dat ik die kan laten liggen tot dit weekend! Ha! Maar ben op het moment aardig thee aan het zuipen, dus misschien niet zo'n goed idee om het straks al meteen te doen.. is ie zeker weten negatief... MIsschien beter morgenochtend... hmmm... balen is alleen dat ik altijd zo vroeg op moet en eigenlijk dan gewoon zo snel mogelijk aangekleed, brood gesmeerd en de deur uit wil... (want hoe sneller ik weg ben, hoe langer ik kan blijven liggen! ha! ) maar niet echt het moment om rustig even een testje te doen... @flowe en reallove: leuk zo'n lijstje! En ja, positieve testen horen natuurlijk op roze! Ik hoop dat we er een boel krijgen hier! Ik ga duimen voor ons allemaal!!!!!!!
Blike1987: nod 15 okt 1ste test op 12 okt(negatief) Luca2504: nod 16 okt 1ste test op: 18 okt Reallove : nod nod 17 okt 1ste test op : 15 okt Bosuiltje: nod 18 okt 1ste test op: zo laat mogelijk! Flower: nod 19 okt 1ste test op: 16 okt Alice1974: nod 21 okt 1ste test op: 21 okt Zo.. heb mezelf er ook even tussengezet. Overigens: mijn cyclus is tussen de 26 en 31 dagen... en 18 okt is dag 32... das dus wel heel erg NOD... en vandaag is al dag 26! Dus ik technisch gezien zou ik nu al zo'n beetje bijna overtijd kunnen zijn (Ik reken even heel erg in mijn eigen voordeel hier ) En ik denk dus echt niet dat ik tot dag 32 kan wachten met testen hoor!!!
Blike1987: nod 15 okt 1ste test op 12 okt(negatief) Luca2504: nod 16 okt 1ste test op: 18 okt Reallove : nod nod 17 okt 1ste test op : 15 okt Stitchy : nod 17 okt 1ste test op 18 okt (is de bedoeling ) Bosuiltje: nod 18 okt 1ste test op: zo laat mogelijk! Flower: nod 19 okt 1ste test op: 16 okt Alice1974: nod 21 okt 1ste test op: 21 okt
heb me zelf der idd ook maar bij gezet Blike1987: nod 15 okt 1ste test op 12 okt(negatief) Luca2504: nod 16 okt 1ste test op: 18 okt NookY : nod 16 okt 1ste test op :zo laat mogelijk als het lukt Reallove : nod nod 17 okt 1ste test op : 15 okt Bosuiltje: nod 18 okt 1ste test op: zo laat mogelijk! Flower: nod 19 okt 1ste test op: 16 okt Alice1974: nod 21 okt 1ste test op: 21 okt
Blike1987: nod 15 okt 1ste test op 12 okt(negatief) Luca2504: nod 16 okt 1ste test op: 18 okt NookY : nod 16 okt 1ste test op :zo laat mogelijk als het lukt Reallove : nod nod 17 okt 1ste test op : 15 okt Stitchy : nod 17 okt 1ste test 18 okt (is de bedoeling ) Bosuiltje: nod 18 okt 1ste test op: zo laat mogelijk! Flower: nod 19 okt 1ste test op: 16 okt Alice1974: nod 21 okt 1ste test op: 21 okt Was eraf gevallen
Heb me zelf ook even in het lijstje gezet. Blike1987: nod 15 okt 1ste test op 12 okt(negatief) Luca2504: nod 16 okt 1ste test op: 18 okt NookY : nod 16 okt 1ste test op :zo laat mogelijk als het lukt Reallove : nod nod 17 okt 1ste test op : 15 okt Flowery: nod 17 okt. 1ste test op 13 okt. Stitchy : nod 17 okt 1ste test 18 okt (is de bedoeling ) Bosuiltje: nod 18 okt 1ste test op: zo laat mogelijk! Flower: nod 19 okt 1ste test op: 16 okt Alice1974: nod 21 okt 1ste test op: 21 okt
spannend allemaal voor iedereen !!! Vandaag hier het huisje schoongemaakt de hondjes uitgelaten en net ff bij mijn paardje geweest en nu dood op erg he normaal heb ik energie voor tien en vragen ze me of ik adhd heb en op het moment is een ronde met de honde lopen al veel hahah Zit nu te twijfelen wanneer te gaan testen omdat het de vorige keer zo raar is gelopen ben ik er nu weer bang voor maar of ik het volhou om te wachten tot volgende week das nog maar de vraag hahaha hoe is het met de rest hier allemaal .... liefs mij
Er zijn er trouwens een hoop met de nod datum 17 okt!! Ik heb sinds een paar uurtjes een beetje een gevoelige buik , het gevoel dat ik uren in de sportschool heb gestaan zeg maar , alleen dat heb ik al een jaar niet meer gedaan , dus dan kan niet he Had deze kwaal vorige maand ook , welke niet trouwens , toen had ik echt een hele waslijst hihihih
Blike1987: nod 15 okt 1ste test op 12 okt(negatief) Luca2504: nod 16 okt 1ste test op: 18 okt NookY : nod 16 okt 1ste test op :zo laat mogelijk als het lukt Sunshine81 : nod 16 okt 1ste test op : ik ben bang 13 okt. Reallove : nod nod 17 okt 1ste test op : 15 okt Flowery: nod 17 okt. 1ste test op 13 okt. Stitchy : nod 17 okt 1ste test 18 okt (is de bedoeling ) Bosuiltje: nod 18 okt 1ste test op: zo laat mogelijk! Flower: nod 19 okt 1ste test op: 16 okt Alice1974: nod 21 okt 1ste test op: 21 okt
Hey meiden, Zoo wat is er veel bij te lezen, wel zo gezellig en allemaal in hetzelfde schuitje. @Reallove ; ik ben donderdag de 14e jarig! We hebben precies dezelfde klachten alleen heb ik ook erg rammelende darmen. Wat is het toch spannend. Ik voel me gewoon heel anders en waarom kan ik niet zeggen eigenlijk. Mijn borsten zijn sinds mijn ei vreselijk gevoelig, je hoeft er alleen maar naar te kijken en ze doen al pijn Heel irritant. Heb een ontzettend opgezette buik en ben gewoon moe. Oh laat het alsjeblieft zo zijn Ben bang dat ik het niet kan laten om morgen te testen, ben dan vrij namelijk en weet ik meteen of ik wel of niet mag drinken op mijn verjaardag. Aan de andere kant denk ik, doe maar zondag testen, dan valt het ook niet meteen op anders weet iedereen meteen dat ik zwanger ben. Wat een dilemma's he?! Pfff wordt gek van mezelf, jullie ook wel eens (heel vaak)????
Oh ik herken echt zó wat je zegt Sunshine! Bij alles wat we tegenwoordig afspreken (voor de toekomst zeg maar), etentjes, verjaardagen, als we het over de vakantie hebben... bij echt álles denk ik: maar wat als ik dan zwanger ben??? Het lijkt wel of de tijd is verdeeld in een pre-NOD en post-NOD tijdperk... pre-NOD hoef ik nog nergens rekening mee te houden en alles wat post-NOD gepland wordt, denk ik maar wat als, wat als wat als?? En als ik straks ongi word, ligt er weer een heel pre-NOD tijdperk voor me...
Oh bosuiltje zo irritant he?! Wordt helemaal gek van mezelf. Mijn broertje gaat 10 juni trouwen en ik ben ceremoniemeester en dan denk ik nu al van oh jee als ik nu zwanger ben, dan ben ik dan net uitgerekend. Pfff, wat is een vrouwenlichaam toch irritant. Donderdag ben ik jarig en dan denk ik al, oh leuk volgend jaar met een kleintje erbij en zo kunnen we nog heel lang doorgaan hihi. Gelukkig ben ik niet de enige Gelukkig hebben we elkaar hihi.
He wat toevallig! Vrienden van ons trouwen in augustus en hebben ons gevraagd ceremoniemeesters te zijn.. Echt superleuk om te doen hoor! Maar ik dacht wel meteen: of we hebben dan echt nog een heel klein ukkie... of ik sta misschien wel behoorlijk op knappen tegen die tijd... Maar gelukkig zei mijn lief dat hij er natuurlijk ook altijd nog is Maar poehee! Ik word ook echt heel erg moe van mezelf... but you said it: gelukkig hebben we elkaar nog hier! Zijn we tenminste niet in ons eentje gek