Herkenbaar!! Onze 2 beste vrienden zijn 2 stelletjes gaan ook volgend jaar trouwen 1 in mei en 1 in augustus . Die van mei komt wel goed , dan loop ik alleen met een dikke buik, als ik nu zwanger ben , ben ik eind juni uitgerekend, dus dat zou super zijn precies tussen die twee bruiloften in, als ik volgende maand zwanger raak ,dan heb ik echt een probleem
@sunshine en bosuiltje Ow zo herkenbaar allemaal !!! wij geven de 30 deze maand groot feest voor over de 100 man en ik zit ook al wat als ik zwanger ben wat te doen zodat het allemaal niet te veel op zou kunnen vallen hahahah heb me eigen maar voorgenomen gewoon te denken dat ik gewoon in mijn periode ga komen had het er met de over buurvrouw al over gehad en die zei dat ik maar iets anders in een wijnglas moet drinken en wel roken alleen dan in mindere maten en dan na die dag stoppen !!! Nu heeft vriend lief tegen schoon moeders verteld dat ik weer misselijk ben dus die stuurde me ook al een mail hoe het nu was en ik maar hopen dat meneer zijn mond een beetje houd hahahah denk dat ik dadelijk maar ff een dansje ga doen en heel hard ga zingen lol wordt gek van me eigen lalalalala liefs mij
Oh was nog niet klaar ging niet helemaal goed hihihi... Ik ken dat gevoel ook dat je steeds denk met afspreken, misschien ben ik wel zwanger , vrienden van mij willen volgend weekend uit gaan, maar dan ook echt feesten , als ik zwanger ben vind ik uitgaan helemaal niet leuk, sorry maar heb wel een paar wijntjes nodig om een beetje los te gaan en het wat langer vol te houden .... Nou maar duimen dat het gewoon raak is deze maand i.v.m de bruiloften ....
best irritant he dat je niet gewoon kunt zeggen van en nu ben ik zwanger hahahah iedere maand in spanning is het wel of is het niet en dan zeggen mensen zo mooi je moet er niet te veel mee bezig zijn vindt het heel knap hoor als mensen dat kunnen ....
@sunshine: goed idee! @flower: nou dat zou wel echt perfecte timing zijn zeg, als het dan deze maand zou lukken Ik ga echt superhard voor je duimen! @reallove: ja je kunt natuurlijk altijd iets anders in je wijnglas doen... maar dan wel zelf inschenken altijd he! Ik heb wel eens gedacht al onze vrienden te neppen, door bij een feestje gewoon de hele avond niet te drinken En dan kijken hoe gauw de zwangerschapsgeruchten op gang komen! Hebben ze wel verdiend, want we worden nu al in de gaten gehouden. Laatst zei iemand zelfs tegen me: jij ook een wijntje? Nou, dan ben je in ieder geval nog niet zwanger... Toen dacht ik wel, kom op zeg! Bemoei je er niet mee!
Haha ja die is leuk bosuiltje. Ga ik ook eens proberen als ik niet zwanger ben deze maand. Je hebt ook alcoholvrije rode wijn, is ook nog een optie Ben nu al zenuwachtig om morgen eventueel te moeten testen, pffff. We duimen allemaal dat we allemaal deze maand gewoon zwanger zijn, dan maar niet naar een bruiloft hihi. Zal mijn broertje leuk vinden
Ga je morg testen sunshine ?? als jij het doet doet ik gezellig mee hahahah al is het voor de lol want denk niet dat het al wat uit zal halen ( heb van de week al een keer getest maar negatief ) enne alchohol vrije rode wijn goed dat ik het weet hahaha maar als het zo ver mocht zijn moet ik ff naar die tent waar we ons feest geven en even regelen ik ga zo ff douchen en dan naar bed ben dood moe mijn honden liggen steeds bij me iets wat ze de vorige keer ook deden en heb ineens een super melige bui wat ik ook al erg lang niet meer gehad heb sweet dreams allemaal enne tot morg knuffels van mij
Nou ff snel hoor maar kreeg net weer een pendel uitslag binnen enn weer een voor oktober nou van mij mogen ze uitkomen !!! slaap lekker allemaal ......
@Reallove ; haha als dat geen teken is dan weet ik het ook niet meer. Ik denk inderdaad dat ik er morgen eentje doe ookal weet ik dat het eigenlijk nog te vroeg is hihi. Ik zal aan je denken als ik in het bekertje plas hahaha. Succes en ik ga ook mijn bedje opzoeken, pff lekker slapen hoop ik en niet te veel piekeren, pffff, best lastig.
Ik test morgen met je mee in een bekertje en dan meteen als ik wakker wordt slaap lekker enne we spreken elkaar morgen weer !
zo wat een hoop gekletst hier. morgen maar even door lezen! hier nog geen ongi te bekennen maar heb wel last vam ongi krampjes dus we wachten maar weer af! lekker slapen iedereen
Blike1987: nod 15 okt 1ste test op 12 okt(neg.) 13 okt ongi Luca2504: nod 16 okt 1ste test op: 18 okt NookY : nod 16 okt 1ste test op :zo laat mogelijk als het lukt Sunshine81 : nod 16 okt 1ste test op : ik ben bang 13 okt. Reallove : nod nod 17 okt 1ste test op : 15 okt Flowery: nod 17 okt. 1ste test op 13 okt. Stitchy : nod 17 okt 1ste test 18 okt (is de bedoeling ) Bosuiltje: nod 18 okt 1ste test op: zo laat mogelijk! Flower: nod 19 okt 1ste test op: 16 okt Alice1974: nod 21 okt 1ste test op: 21 okt
Blike1987: nod 15 okt 1ste test op 12 okt(neg.) 13 okt ongi Luca2504: nod 16 okt 1ste test op: 18 okt NookY : nod 16 okt 1ste test op :zo laat mogelijk als het lukt Sunshine81 : nod 16 okt 1ste test op : ik ben bang 13 okt. negatief Reallove : nod nod 17 okt 1ste test op : 15 okt Flowery: nod 17 okt. 1ste test op 13 okt. Stitchy : nod 17 okt 1ste test 18 okt (is de bedoeling ) Bosuiltje: nod 18 okt 1ste test op: zo laat mogelijk! Flower: nod 19 okt 1ste test op: 16 okt Alice1974: nod 21 okt 1ste test op: 21 okt @Blike ; Balen dat je ongi geworden bent zeg. @Reallove ; En.... en.... en.... heb je al getest? Die van mij was witter dan wit, toch een beetje teleurstellend ookal is het eigenlijk nog te vroeg. Zit wel pas op 9 DPO zag ik.
Goedemorgen meiden, Blike@ Jammer zeg dat je ongi bent geworden, hopen dat deze week lekker snel gaat, kan je weer aftellen naar je ei! Zijn er al meiden die hebben getest vanmorgen. Ik moet me echt heeeeeeeeel erg inhouden hoor, maar ik zit een week voor mijn nod, dus dat heeft echt totaal geen zin. ik ga zaterdagochtend als ik wakker ben meteen testen, zoooooo spannend. Ik heb gelukkig bijna geen last meer van die schimmelinfectie , was echt niet fijn zeg!!! Heb wel last van een gespannen buik en ben een beetje verkouden aan het worden, voor de rest nog steeds met de grote schoonmaak bezig ..... Straks even een rondje roteb en vanmiddag lekker op de koffie bij een vriendin. Ik ga vanmiddag nog wel even kijken, meiden een hele fijne dag vandaag ! liefs flower
Sunshine is idd nog te vroeg hoor, zou gewoon over 2 dg weer een testje wagen. Niet terleurgesteld zijn er zijn maar weinig mensen die zo vroeg positief testen hoor, wacht maar over een paar dagen heb je gewoon een mooie roze test in je handen !!
Dank je wel flower voor je opbeurende woorden. Ik weet het ook wel maar af en toe, pfff. Gelukkig heb je niet zo veel last meer van je infectie, lijkt me inderdaad echt niet fijn. Hihi maar wel een goed teken misschien, dan hebben we met zijn allen zaterdag een mooie roze test!!!!
Goedemorgen allemaal !!!!! Nou sunshine hier ook braaf in een bekertje geplast en testen ennnneee harstikke wit denk dat ik nu na het weekeind ga testen als ik dan niet in mijn periode kom de vorige x had ik een dag voor nod getest en die was harstikke posi een dag erna ineens bloed verlies snapte er geen bal van dus dat wil ik dit keer voorkomen ik hoop zo dat we hier op roze mogen he !!!!!!!!!!!!
Blike1987: nod 15 okt 1ste test op 12 okt(neg.) 13 okt ongi Luca2504: nod 16 okt 1ste test op: 18 okt NookY : nod 16 okt 1ste test op :zo laat mogelijk als het lukt Sunshine81 : nod 16 okt 1ste test op : ik ben bang 13 okt. neg Reallove : nod nod 17 okt 1ste test op : 13 okt neg volgende 18 okt Flowery: nod 17 okt. 1ste test op 13 okt. Stitchy : nod 17 okt 1ste test 18 okt (is de bedoeling ) Bosuiltje: nod 18 okt 1ste test op: zo laat mogelijk! Flower: nod 19 okt 1ste test op: 16 okt Alice1974: nod 21 okt 1ste test op: 21 okt @blike1987 balen meis hoop dat het de volgende keer raak is voor je knuffel voor jouw
dankjullie wel dames Mijn duimen zijn nog steeds aan het draaien voor jullie!!! En voor de dames die negatief hebben getest.... kan nog steeds hé? Mijn motto is geen bloed is goed!