@Reallove, hihi ben je bang? en dat zet je dan bij mij? haha ka je gedachte raden. Balen he, maar ja we wisten het eigenlijk wel want het is nog veel te vroeg. Ik wil nu tot zondag wachten, zaterdag is NOD dus heb nog ff. Pff weer wachten. Raar trouwens dat je dan posi heb getest, wel balen dan!! Ben je even heel blij en dan klopt het niet, grrrr. Thnx voor het duimen Blike, ze doen al aardig pijn haha.
Blike1987: nod 15 okt 1ste test op 12 okt(neg.) 13 okt ongi Luca2504: nod 16 okt 1ste test op: 18 okt NookY : nod 16 okt 1ste test op :zo laat mogelijk als het lukt Sunshine81 : nod 16 okt 1ste test op : ik ben bang 13 okt. neg Reallove : nod nod 17 okt 1ste test op : 13 okt neg volgende 18 okt Flowery: nod 17 okt. 1ste test 13 okt neg Stitchy : nod 17 okt 1ste test 18 okt (is de bedoeling ) Bosuiltje: nod 18 okt 1ste test op: zo laat mogelijk! Flower: nod 19 okt 1ste test op: 16 okt Alice1974: nod 21 okt 1ste test op: 21 okt @blike1987 Knuffel, hoop dat het de volgende ronde wel lukt Vanochtend eerste test gedaan - negatief -was ook wel erg vroeg om te testen. Van het weekend misschien nog een keer testen, wanneer periode nog niet begonnen is. Merk wel dat nu de laatste dagen eraan komen, mijn concentratie (ivm werk) een stuk minder is...
Thx blike enne klinkt haar maar ben er nog steeds best positief onder Hoop eigenlijk wel dat het deze maand zo ver is mijn vriend is over een week jarig en dan wil ik mijn buik laten bodypainten als xtra verjaardags kado En als het niet zo is krijgt ie maar een kadotje hahahah
ik een beetje een doos he hahahah concentratie is er ook al niet meer lol sorry .... echt balen doe ik niet vraag me niet waarom ben er nog steeds heel posi onder enne tot zondag wachten wordt gek van dat wachten hahahah maar ben nog steeds niet sjaggo en heb nog steeds geen vreetbuien die ik normaal wel heb voor mijn ongi en ook nog geen steken dus hoop heel hard dat het allemaal weg blijft Ja vorige maand was een klote maand op dag 25 een posi test in handen beiden helemaal blij ( moest vroeg testen ivm met kijk operatie ) en de dag erna ineens bloedverlies en dan ook niet mijn normale 4 dagen maar twee dagen heel licht en de derde al zo goed als weg daarna dacht ik dat het weg was en toen ik in de avond naar de wc ging zag ik weer bloed verlies overdag weer alles weg en in de avond nog een keer heb die week nog drie of 4 x getest maar alles nega contact gehad met de huisarts en die vermoed dat ik een vroege mk heb gehad dat was echt flink balen daarom nu wat voorzichiger als ik bv zondag zou testen en posi dan wacht ik toch eerst een week met vertellen aan vriend lief want wil hem niet blij maken met niks Dus meiden we hebben nega getest maar het kan nog alle kanten op ! het is nog heel vroeg te vroeg denk ik zelf persoonlijk
enne nog een vraagje eigenlijk waar testen jullie allemaal mee ?? ik heb op dit moment de sensi test liggen hier nog twee dus moet van de week nog andere testen bij halen ....
@Reallove, Nee ik baal ook nog niet echt, het is wel jammer maar ja, was ook veel te vroeg haha. Ik heb vanmorgen getest met kv 2v5 en heb ook nog twee sensitesten liggen. Wat is je eigen gevoel over vorige maand? Ik heb ook zo'n maand gehad alleen geen test gedaan maar echt een kl**te ongi-periode. Ben echt zoveel bloed verloren. Het is wel moeilijk, aan de ene kant denk je dan van, oh het kan dus wel en aan de andere kant, shit waarom niet. Ik ben er niet teveel mee bezig geweest. Wat een supergaaf idee zeg om dan je buik te painten, ik duim voor je!!!! @Flowery, hihi kon je ook niet meer wachten? Wat zijn we erg he?! Gaan we gezellig met zijn allen weer zondag testen en dan allemaal roze!!!!!! Wel spannend.
Ik ga maar eens boodschappen halen voor mijn verjaardag en alvast een taartje maken, pff heb geen zin. Heb zin om iets leuks te gaan doen
taart bakken goed idee moet ik ook weer eens gaan doen vind vriend lief erg leuk en lekker voor op de vrachtwagen vorige maand was echt een rare maand ook omdat ik juist haast geen bloed verlies had snapte er echt totaal niks van deze maand weet niet maar heb er een bepaald gevoel bij dat het raak is maar ja mijn lichaam heeft me al zo vaak voor de gek gehouden dat ik haast niks meer durf te zeggen enne iets leuks doen ja goed plan indd lekker naar de stad en shoppen ergens wat drinken en ff aan niks denken
nou ik ga pas testen als ik overtijd ben...meschien dat ik wel k 2v5 testen ga halen....zodat ik wel alvast in huis heb...nog nergens last vanik voel me gewoon enorm vrolijk en niet sago heb last van rommelende darme,me boobs doen pijn me tepels lijker roder en groter te worden meer blauwe adertjes zichtbaar en ze voel gespannen en zwaar....moest zelfs me bh minder sraks zetten vanwege dat ze der uit knallen zowat..
Dat klinkt allemaal heel erg posi ik ga mee duimen draaien voor je vind het wel heel knap dat je het testen uit kan stellen
goedemorgen dames! Balen voor degenen die nega hebben getest, maar was wel erg vroeg zag ik al. Dus er is nog hoop! En blike balen van je ongi maar dat had ik je al gezegd Ik ben nog niet ongi, de komende dagen wordt wel heel erg spannend.. Ik was ervan overtuigd niet zwanger te zijn en voel me ook gewoon goed maar juist daardoor ga ik weer denken dat het misschien toch mogelijk is.. Omdat ik zo overdreven vrolijk ben terwijl dat echt al een hele tijd geleden is! Vanmorgen bij het tandenpoetsen had ik opeens bloedend tandvlees, terwijl ik het bijna niet eens aanraakte.. Heb wel vaker gelezen dat het een symptoom is, maar het kan ook net zo goed zijn dat ik gewoon niet goed genoeg poets Afwachten maar! Zal denk ik toch wel teleurgesteld zijn als ik nu ongesteld word..
hahah ik ken me denk ik niet beheersen maar me vriend let wel goed op me...die vind zonde dat ik geld uit geef aan elke keer zo veel testen als ik overtijd ben...heel spannend idd ...zit hier echt me een gevoel van ik moet testen maar ik heb ook geen geld nu voor testen
@ Sunshine Inderdaad zondag gaan er veel meiden testen, spannende dag! Wel toevallig trouwens moet van de week ook weer aan de slag met taarten bakken, a.s. zondag viert mijn man namelijk zijn verjaardag. Moet nog even gaan kijken wat ik precies ga maken!
Oh nou ik wilde eigenlijk zaterdag gaan testen ,maar ik doe lekker met jullie mee zondag gezellig, beter ook zit ik iets dichter bij mijn nod......... Zullen we het allemaal op hetzelfde tijdstip doen hahahah..
Ja is wel lachen idd , 9.00 uur b.v Alleen niet hopen dat dan zwangerschapspagina eruit ligt , dan gaan we allemaal flippen hahahha
hahaha jaa idd en anders gaan we idd volgens mij keihard flippen hahahaha en ben zoo benieuwd wie der allemaal gaan testen en wie der Roze krijgt
Ja ben ook erg benieuwd... ik heb vandaag wel veel last van mijn buik pffff beetje en zwaar gevoel kan het niet echt omschrijven, lekker vaag dus hihihi... Ik ga nu even een bakkie doen bij een vriendin. Spreek jullie vanavond damens ! liefs