Week van de Waarheid!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bosuiltje, Oct 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NookY

NookY Fanatiek lid

May 12, 2010
    2,263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    is goed ik ga bakkie thee drinkn met een vriendin

2. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

Jul 15, 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Dag dames! Oi wat een gezelligheid :) Echt leuk om zoveel pagina's geklets door te lezen :) En wil ook graag weer even echt reageren, maar ben net thuis uit mijn werk en ga eerst even douchen en slapen... Ik ben echt kapot!

Verder hier overigens nog geen ongi te bekennen. Dus das goed nieuws :) Hoewel ik verder ook nog steeds niets voel, dus eigenlijk verwacht ik nog steeds niet dat ik zwanger ben...

Anyway, trusten! Tot straks!

3. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

Jul 15, 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    Ok, kan het toch niet laten... lig inmiddels in bed met de laptop (forumverslaafd? hoezo?;))

Allereerst @ Blike: jeetje wat vervelend meis!!! Echt balen :x En eigenlijk ook nog te vroeg, zie ik aan je NOD.. niet eerlijk!!!

Lijkt me trouwens superleuk om zondag een tegelijke test te doen met iedereen!!! Ik doe mee! Als ik tegen die tijd nog niet ongi ben natuurlijk...

Trouwens even een praktisch test-vraagje: hoe vangen jullie je urine op? Want ik heb 's ochtends zo'n haast dat ik dan echt niet een momentje neem om te testen... en ik plas altijd over zo'n stickje heen zeg maar.. maar ik heb ook wel eens gelezen dat je ook gewoon je ochtendurine kunt opvangen om te bewaren om later te testen? Maar hoe dan? Want dat wordt namelijk echt een geknoei bij mij.. straks plas ik over mijn hand! Gatver! Tips zijn welkom!

En ik vroeg me nog iets af: in mijn wanhopige zoektocht naar zwangerschapstekenen (sorry.. kan het niet helpen!) viel me net onder de douche op, dat mijn onderbuik nog helemaal niet zo hard en opgezet is, als anders wanneer ik ongesteld moet worden... toen dacht ik he! eindelijk iets dat anders is dan andere maanden... maar daarna dacht ik... stel dat er wel een eitje zich heeft ingenesteld in mijn baarmoederwand.. dan zou mijn buik toch juist net zo hard en opgezet moeten zijn als anders? Denk ik?

Nu ga ik echt even slapen!! Trusten en tot straks!

4. reallove

reallove Actief lid

Aug 11, 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Nou meiden Ik test met jullie mee hoor aanstaande zondag
    wil dan wel graag meteen testen als ik uit mijn bed kom schijnt het beste te zijn volgens zeggen .... en mits ik natuurlijk nog niet in mijn periode zit ;)

@bosuiltje Ik vang het hier sinds deze ronde op in een schaaltje en daarna hou ik de dipstick erin een 5 seconden ong en dan is het wachten geblazen ... werkt bij mij prima
    het plassen over het stickje heen is bij mij geen geslaagde actie ;)

Hier vandaag een trekkende beweging in mijn buik zowel links als rechts toen ik net een paar minuten in de auto zat maar voel zoveel op het moment dat ik het allemaal niet meer kan plaatsen dus vindt het allemaal reuze spannend

knuffels van mij voor iedereen

5. linde90

linde90 Niet meer actief

Hai meiden,

Ook ik kan zondag gaan testen, zit dan 12 DPO. Zolang is iedere keer mijn lf geweest.
    Ik hoop op veel positieve testjes dan ...

6. goedemiddag dames, ik wil even mijn ei kwijt hoor..!
    Zoals jullie al hadden gelezen is dit mijn 1e ronde en had ik die nogal verkeerd ingeschat, waardoor mijn nod nu ongeveer 1,5 week later is dan ik dacht, as zaterdag. Omdat ik afgelopen vrijdag nog een negatieve test in handen had (toen ik dacht 2 dagen overtijd te zijn, maar uiteindelijk dus pas 6DPO zat), was ik er vrij zeker van dat het deze ronde niet raak zou zijn. Ik had mezelf dan ook beloofd om me er niet meer mee bezig te houden en rustig mijn ongi af te wachten. Dit ging prima en ik voelde me kiplekker, maar nu sinds gisteren begin ik toch stiekem weer te denken dat ik misschien zwanger ben. Ergens zegt iets in mij dat het gewoon echt niet meer kan, en dat het wishful thinking is. Maar aan de andere kant heb ik nu weer last van allerlei kleine dingen, die voor mijn gevoel veel eerder op een zwangerschap wijzen dan alle kwaaltjes waar ik tot 1 week geleden last van had.

Zo heb ik enorm veel puistjes opeens, moet ik veel meer plassen en heb ik last van obstipatie (terwijl het eerst juist diarree was, wat dus veel minder vaak een zwangerschapssymptoom is). Verder ben ik heel erg moe zo halverwege de middag terwijl ik toch echt voldoende slaap. Ik word wel vaak wakker 's nachts en droom vreemd en heb heel erg veel last van borrelende darmen en steekjes + ongikrampjes, die komen en gaan. Verder merkte ik dat ik een enorme dorst heb en veel beter geurtjes ruik dan normaal. De sigaretten van mijn vriend kan ik sinds een paar dagen echt niet meer verdragen bijvoorbeeld. Verder voel ik me enorm vrolijk, terwijl ik me juist vorige week heel erg ziek voelde en helemaal niet vrolijk. Toen had ik vanmorgen ook nog eens dat bloedend tandvlees, en ben vandaag ook af en toe licht in mijn hoofd (als ik stilsta en mijn ogen dichtdoe val ik om). Ik ben de hele tijd heel warm en heb een gloeihoofd, af en toe opvliegers en om het af te maken heb ik sinds vanmiddag ook een ijzersmaak in mijn mond, die ik herken van een eerdere zwangerschap.

In eerste instantie zocht ik er echt niets meer achter, vooral niet achter de krampjes en dergelijke, omdat ik daar eerder ook last van had en het toen ook niets betekende. Maar nu de kleine dingetjes zich langzaam op beginnen te stapelen, ga ik toch weer een verband leggen met zwangerschap.

Ik ga echt niet eerder testen dan zondag of maandag, aangezien mijn NOD zaterdag is en de kans groot is dat ik gewoon ongi word, maar ik word af en toe zo moe van mezelf dat ik nu al die dingetjes die ik merk toch weer een betekenis ga geven! Terwijl het juist zo goed ging en ik er echt niets meer achter zocht!
    Ik zou het overigens helemaal niet erg vinden om nu niet direct zwanger te zijn, want in mijn hoofd was ik toch al in de volgende ronde en we hebben nog alle tijd, er is helemaal geen haast bij. We zouden eigenlijk sowieso pas in januari beginnen, maar wilden allebei niet langer meer wachten en toen toch maar onverwachts besloten meteen te stoppen, voor als het allemaal nog even 'op gang moest komen'.

Heb nu het idee dat ik me veel te veel mee heb laten slepen in het hele zwanger worden gedoe, en dat kost ook heel veel energie in mijn dagelijks leven omdat ik steeds heel veel daaraan denk!

Ik vraag jullie niets hoor, wilde gewoon even mijn hart luchten omdat ik denk dat veel van jullie het herkennen, aangezien we nu allemaal een paar daagjes voor NOD zitten.

7. reallove

reallove Actief lid

Aug 11, 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    nou luca van mij mag je je hart hier luchten hoor weet dat het af en toe heel fijn is om van je af te schrijven

Het zou natuurlijk helemaal super zijn als je nu al zwanger zou zijn en ik weet er maar alles van dat je veranderingen in je lichaam bewust mee maakt

Ik zou zeggen test gezellig met ons mee aanstaande zondag en dan hoop ik dat alle meiden hier mee op roze mogen

Ik heb vandaag weer nieuwe testen besteld bij zwanger en kids dus hoop zo voor het weekeind binnen te hebben hihi

knuffels van mij

8. reallove

reallove Actief lid

Aug 11, 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    @lara welkom hier zie dat ook jij drie pendels voor oktober hebt spannend !!! en dat dit ook je vierde ronde is

hier precies hetzelfde ;)

9. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@allemaal, goed idee, met zijn allen testen zondag haha!!! Gezellig, hopelijk is het dan nog nodig. En allemaal op roze!!!!

10. Bosuiltje

Bosuiltje Actief lid

Jul 15, 2010
    354
    0
    0
    Brabant
    @luca: goed juist dat je je hart lucht! En ik snap echt helemaal wat je bedoelt. Wij zitten nu pas in ronde 2, en ik merkte vorige maand, toen ik ongesteld werd, hoe teleurgesteld ik eigenlijk was, en hoeveel energie het me had gekost om naar dat moment toe te leven. Daar schrok ik toen echt een beetje van. En op dat moment kreeg ik echt onwijs gigantisch veel recpect voor de meiden bij wie het niet meteen lukt, die echt al heel lang bezig zijn. Want ik dacht toen wel meteen: ik ga deze emotionele achtbaan van wachten, wachten, hoop, wachten, nog meer hoop, zoeken naar symptomen en dan die teleurstelling, dat ga ik dus echt niet jaren volhouden.... Het kost zóveel energie om er zo veel mee bezig te zijn.
    En tegelijk lukt het dus ook niet om het los te laten.

Wat je beschrijft als symptomen klinkt trouwens wel goed volgens mij! Ik ben heel benieuwd! IK ga voor je duimen hoor meis!

11. reallove

reallove Actief lid

Aug 11, 2010
    250
    0
    0
    gelderland

Hoe is het met je taart al klaar ;)

12. sunshine81

@Reallove, oeps betrapt:D Heb wel alles al in huis. Na het stofzuigen (hele huis,pfff),wassen, de boodschappen en de wc schoonmaken was ik het zat en ben ik lekker bij een vriendin een bakkie gaan drinken dus dan maar na het eten.

13. reallove

reallove Actief lid

Aug 11, 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Je hebt ook reht op ontspanning ;) zeg ik hier ook altijd lol die taart komt wel toch

14. sunshine81

Haha thnx je hebt gelijk en die taart is ook zo klaar. Heb ook nog een stukje bruidstaart uit de vriezer gehaald. Leuk voor morgenavond!

15. reallove

reallove Actief lid

Aug 11, 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    En als je het uiteindelijk niet redt zijn er zat plekken waar je taart kunt halen toch hahahah ;)

en al zin in morg ??

Hier is het weer stilin huis vriend lief is weer weg straks nog even mijn jurk ophalen die ik heb laten inkorten en dan weer terug thuis denk maar op tijd naar bed zo gaan de dagen ook wat sneller voorbij ;)

16. sunshine81

Vind een feestje altijd wel gezellig haha. Werk alleen bij een mannenbedrijf en dat is soms wel een beetje jammer hihi.

Ja kan ook altijd nog halen, maar ach vind het ook wel leuk om te doen.

Waar ga je je jurk ophalen dan? Zijn de winkels open vanavond? Haha ja zo kunnen de dagen ook sneller gaan.
    Hier ga ik manlief eerst in bad en dan op tijd het bed insturen, hij is niet lekker zegt ie, pfff, mannen. Heb geen zin om ziek te worden deze dagen.

17. reallove

reallove Actief lid

Aug 11, 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Die jurk is hier bij iemand thuis op maat gemaakt ideaal ;)
    enne feestjes zijn indd erg gezellig wij houden er samen ook wel van enne blijven vaak met zijn twee erg goed zitten ;)

enne man lief niet goed ?? wat heeft ie dan anders misschien een grogje maken had vorige maand de griep onder mijn ledenen
    en toen zei die van mij ff een grogje nemen hij heeft het voor me gemaakt en voelde me de dag erna haast weer beter ;)

hij moet natuurlijk wel fit zijn op je feestje

18. sunshine81

Zo, taart staat in de koelkast!! Ideaal die kwarktaarten. Ik vier het eigenlijk zaterdag maar er zijn er altijd weer een paar die perse op de dag zelf willen komen haha. Ach heb ik tenminste ook het gevoel dat ik jarig ben hihi.

Geen idee, hij is nooit ziek. Ik denk gewoon beetje moe en last van zijn keel. Heb net al kamille-thee gemaakt voor hem en zijn bad loopt nu vol. Meestal moet hij mij verzorgen als ik ziek ben dus dit is wel gek.

Ideaal bij je thuis ja, dus waarschijnlijk blijf je nu daar hangen haha.

19. Doosje31

Doosje31 Actief lid

Oct 12, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas, vandaag rood :( rrrrrrr
    Op naar de volgende ronde

iemand wel pos nieuws??

20. sunshine81

Oh nee he, balen doosje!! Sterkte en op naar je ei!

Hier nog geen pos nieuws, we gaan zondag allemaal tegelijk testen haha.

Share This Page