Week van de Waarheid!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bosuiltje, Oct 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Vind het trouwens ook super gezellig hier!!!:p

2. reallove

reallove Actief lid

Aug 11, 2010
    250
    0
    0
    gelderland

Nou me vriend had het er vandaag over hahahah lach me weer helemaal suf hier
    normaal heb ik best veel behoefte aan seks enne laat ik hem niet echt met rust als hij eenmaal thuis is

en nu heb ik hem al drie dagen met rust gelaten en heb ik er niet de drang naar die ik normaal wel heb ben behoorlijk tam om het zo maar te zeggen
    Normaal zou ik wel zo verschrikkelijk boos zijn als ik een dag geen seks heb gehad laat staan drie dagen en nu vind ik het wel prima

en hier ook gtst aan met de laptop erbij alleen zo ff snel mijn jurk halen ;)

enne Ik ben al ff jarig geweest nu had ik al een kado gehad toen een mooie ring op 1 aug
    nu is hij binnenkort jarig en heb ik hem ook een kado gegeven alleen viel die ff nogal duur uit nu zag ik vandaag die laarze en toen zei die ga maar halen meid die krijg je dan als extra kado ( had niet gehoeven ) maar wel superrrr lief

3. Doosje31

Doosje31 Actief lid

Oct 12, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik ook eerder?? jaaaa langer altijd goed !!!! Niks mis met m'n sexleventje, denk bijna om de dag :p hihi

en jij en reallove.... allebij zwanger zekers!!!
    Testen testen ben benieuwd

4. ja, 1e ronde :) eigenlijk 1,5e ronde omdat ik mijn NOD al eerder dacht te hebben en dat bleek later te zijn, dus heb nu het idee al twee rondes te hebben gehad omdat ik weer die laatste week vol spanning doormaak :p

Mijn vriend komt net thuis, wil ie me een kus geven ruikt ie opeens naar vrouwenparfum! :p Ik zeg je ruikt naar vrouw! Bleek dat zijn vest nieuw was en dat ik dat rook :p
    En toen ik hem een kus gaf rook ik dat ie een uur geleden een wijntje had gedronken :) Nu lig ik weer in een deuk!

Vooral door dat verhaal van Sunshine, ik zie het al helemaal voor me zielig op zijn knietjes

5. Doosje31

Doosje31 Actief lid

Oct 12, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    ikke ook :p:p:p
    Wou gaan douche maar denk blief nog ff hanguh hiero :p
    Erg leuk

6. Doosje31

Doosje31 Actief lid

Oct 12, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij ken ik jou... paardrijden...... Gelderland ja

7. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Ik lag eergister helemaal in een deuk om een flesje bier van vriendje wat ´explodeerde´ :D
    echt ALLES zat onder!!!
    de bank, de tafel, de vloer, de deur want hij rende naar buiten toe.. ik heb me toch gelachen hahaha moest het wel gaan opruimen maar ik vond het echt grappig :D
    Ik ben de laatste dagen beetje een pestkop, zit meneer heel de tijd te vervelen :p
    heerlijk toch meiden! Al dat vrolijke gedoe!

8. Doosje31

Doosje31 Actief lid

Oct 12, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaaa heerlijk, je leest zat dingen hier op de forums, dat ik denk.... brrr daar wordt je niet vrolijk van....

Blijven lachu, das mijn motto
    maar jij ook goed ant oefenen.......

9. reallove

reallove Actief lid

Aug 11, 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    Op dag 22okt zou je op dag 10 zitten
    24 okt op dag 12 ( voor mijn doen is dat vroeg )
    ik zat nu bv op dag 15 met een posi test
    als je die banner pakt van een onregelmatige cyclus en daar de datums invoert wat krijg je dan ?? bij mij klopt die banner ongeveer wel

Heb je deze maand geen steken gevoeld tussen dag 10 en 16 of later ?? vaak voel je dat er iets gaande is in je buik
    enne klussen kun je niet vaak genoeg doen voor het goede doel :p

enne je mag gewoon mee blijven kletsen hoor als je dat niet storend vind voor je eigen je blijft wat mij betreft gewoon welkom hier ;)

liefs mij

10. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    heel goed geoefend!
    had de 9e positieve ovulatietest, hadden die ochtend ook de liefde bedreven :p en toen de dag erna nog een keer...!
    dus nou zit ik braaf te wachten, heb eigenlijk nergens last van alleen heel erg van mijn boobietjes.
    mocht je nog wat vragen hebben over ovulatietesten, je mag altijd pb sturen!

11. reallove

reallove Actief lid

Aug 11, 2010
    250
    0
    0
    gelderland

ken jij mij jah vertel vertel

12. sunshine81

hahahaa ik kom nu niet meer bij. Manlief zat stiekum mee te lezen, hij zegt jullie lachen me toch niet uit:p Hahaha zou niet durven hihihihi

13. Doosje31

Doosje31 Actief lid

Oct 12, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    lief van je
    ik ga ff kieken bij die onreg cyclus, moment.......

14. reallove

reallove Actief lid

Aug 11, 2010
    250
    0
    0
    gelderland

lol dat we hebben hier
    maar ik ga ff mijn jurk halen !!!!!!! anders kom ik nooit achter dit ding vandaan .............

15. sunshine81

Haha ben je nou niet weg??? Super lief trouwens dat ie nog laarzen geeft!!!

16. reallove

reallove Actief lid

Aug 11, 2010
    250
    0
    0
    gelderland
    @doosje op de banner nu onderin geeft ie ook dag 14 aan volgens mij is dat best goed .. en dan van te voren al beginnen ;)

17. Doosje31

Doosje31 Actief lid

Oct 12, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    #177 Doosje31, Oct 13, 2010
    Last edited: Oct 13, 2010
    ja denk ik ja
    ik rij al 28 jaar

18. sunshine81

Oh nee, julllie wonen toch ook nog niet in de buurt??? Dat zou helemaal een grap zijn:D

19. Doosje31

Doosje31 Actief lid

Oct 12, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    onreg banner geeft hetzelfde aan!
    Das goed dus

20. Doosje31

Doosje31 Actief lid

Oct 12, 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat denk wel, zag haar foto in de avater of hoe heet dat ding....

Share This Page