hallo ik zit er toch mee,twee maanden geleden nu ongeveer heb ik te horen gekregen dat mijn vriend geen tweede kindje erbij wil,toen ik vroeg later dan? reageerde hij raar, en zei nee helemaal niet. de reden; hij denkt dat ie het niet aan kan, en is bang maar weet niet waarvoor. dat ie bang is weet ik sinds een week. het geeft me een erg naar gevoel maar ja, ik probeer het te accepteren maar dat is erg moeilijk. ik wil wel graag een tweede kindje,onze dochter is nu al bijna 2. ik hoop dat hij toch van mening veranderd dit jaar nog het maakt me erg verdrietig van binnen wie herkent dit probleem ? of kan me tips geven hiermee om te gaan!! help! afz anoniem
Hoi meid, Ik weet niet hoe het voelt, wij zijn nog bezig met een eerste kindje te krijgen/maken...!! Maar mijn man wil héél graag meerdere kinderen, 3 of 4, ik trouwens ook héél graag, maar eerst maar kijken of we kinderen kunnen krijgen! Maar stel dat hij dan ineens zou terug krabbelen zou ik héél boos zijn, en teleurgesteld, maar denk dat ik het op dat moment zou accepteren, ik zou het nl vervelend vinden als er een kindje op de wereld gezet wordt dat niet gewenst is door zijn vader, tuurlijk als het er is houden ze er net zo veel van als van de eerste, maar denk dat je echt zijn mening moet respecteren! Hoe moeilijk dat dat ook is, en dat me dat ook lijkt! Probeer anders samen de voor en nadelen af te wegen, samen met je man/vriend, en wie weet kom je er zo samen toch nog uit! Ik wens je in ieder geval heel veel succes meis! XXX
Hey summer4life mijn riend was er ook niet happig op toen ik voor een 2e kindje wilde gaan maar nu onze dochter bijna 2 word.... Het had van mij al wel eerder gemogen maar we zijn nu maand bezig voor een 2e! Je moet er duidelijk met hem over praten waarom hij niet wil en wat hem bang maakt! Bij mijn vriend was het een financiele kwestie maar we hebben alles op papier gezet wat er bij komt aan extra kosten en toen viel het enorm mee en was hij om!! Dus meid praten praten praten dat is erg belangerijk!! Suc6!!!!