Ik weet het even niet meer. Vorige jaar juni mk gehad met 6wk. Nu eindelijk weer zwanger alles ging erg goed tot gisteravond. Ik verloor gister avond licht roze bloed/slijm ik weet dat dat kan en niks hoef te betekenen. Meteen kreeg ik denk ik buikpijn....of ik hebbsndenpijn ik weet het niet. Ik maak mezelf compleet gek! Nu vanmorgen iets bruinbloed op een inlegkruisje. Maar tijdens plassen weer roze (geen helder rood) met klontjes (slijm?) sorry voor het onsmakelijke verhaal! Ik heb gewoon een zeurende buik nu. Maandag heb ik mijn eerste echo met 8wk. Maar ik word gek van onzekerheid nu. Wat zal ik doen...wachten of bellen en vragen of ze de echo eerder willen doen?
Maandag is gelukkig best dichtbij maar als je echt je zelf gek blijft maken zou ik toch de vk bellen en overleggen hopelijk kan ze je geruststellen dat je t weekend door komt en zo niet toch eerder echo kan regelen. Klinkt heel stom. Maar als t fout gaat maakt t niet meer uit of je vandaag of maandag een echo hebt. Maar ik snap je gevoel wel. Je wil liefst vandaag nog weten dar je voor niets zorgen maakt. Deze zwangerschap heb ik ook tot ongeveer 12 weken regelmatig roze en bruin verlies gehad. T is zenuwslopend maar hier was er totaal niets aan de hand gelukkig. Hopelijk is dat bij jou ook zo.
Gewoon bellen! Misschien heeft de gyn nog wel een plekje voor je vandaag. Ik weet precies hoe je je voelt namelijk. Ben vandaag 7 weken en nog geen dag aan het genieten geweest. Wel al een echo gehad en woensdag de tweede.
Dankjewel dames! Ik heb net de vk gebeld en ze denkt toch echt dat er een klein vaatje is gesprongen... Ik heb wel wat buikpijn maar volgens mij zijn dat mijn darmen dit omdat ik net ook 2x diarree heb gehad. Zolang ik geen helderrood bloed verlies of erge krampen heb dan afwachten en anders terug bellen. De vk zelf belt me vanmiddag ook nog even om te horen hoe het gaat. Toch een kleine geruststelling...denk ik....pffff hormonen!!
snap je zorgen helemaal, ik hoop dat de vk je wat gerust heeft gesteld, en wat lief dat ze zelf ook nog even belt vanmiddag een fijn gevoel dat ze je serieus neemt... probeer wat te ontspannen, want van zo veel spanning kan je ook aan de diarree gaan... en dan maandag heb je vast een super echo in handen
Fijn dat ze je toch wat gerustgesteld heeft. De woorden van een vk zijn soms magie Hoop dat je nu wat geruster t weekend doorkomt. Had mijn vriendjn pas ook. Ik zei tegen haar iets maar ze geloofde t pas tot haar vk exact hetzelfde zei whaha. Dus de magie van de vk Ach als ze maar gerustgesteld werd vond ik t prima
Ja de vk heeft me wel even gerust gestel en dank voor jullie lieve reacties dat doet me ook goed! Hopelijk maandag een mooie echo in handen! Misschien is het ook wel (onbewuste)spanning.. Of het dit keer goed mag gaan na 2,5 jaar...net huis tekoop staan...open huis voor de deur enz... Misschien toch een beetje vertrouwen in mijn lichaam zien te krijgen... Kon je de eerste 3maanden van de zwangerschap maar overslaan hè
Heb weer gebeld en verteld...moet rekening houden dat het niet goed zit. Ik krijg om 14:15 een echo...
Ja dat scheelt weer. Ik ken meisje/vrouw die verloor ook bloed enzo en die ging er al helemaal van uit dat t niet goed zat en dat ze kindje verloren was. Toch wilde vk na paar dagen even kijken of ze dan wel schoon was en daar zat haar, nu alweer 2 jarige, dochertje Het KAN dus gewoon goed zitten.
Ja die verhalen hoor je meer...ik ga van het ergste uit maar blijf een klein beetje hoop houden natuurlijk....wat tikken de minuten langzaam weg...
Geen goed nieuws! Geen kloppend hartje te zien waarschijnlijk bij 5wk al mis gegaan. Had nu toch echt al bijna 8wekrn moeten zijn dus ook geen late innesteling... Ook was het niet mooi rond maar met haperingen ook niet goed dus..,. Nu wachten tot ik het verlies...