heb ik een slijmprop verloren??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovekisses, 5 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden!
    Beetje in paniek hier..
    Wilde net gaan douchen en vond een beetje een lange en dikkige slijmdraad bij me vagina. Ik trok eraan en het ging helemaal mee en brak niet ofzo. Het was dezelfde kleur als mijn afscheiding.. is dit een slijmprop en wat houd dit dan nu in? Had bij afbeeldingen op google gekeken en het lijkt heel erg op een slijmprop.
    Heb verder geen buikpijn gehad ofzo.. wel gister nog wezen zwemmen maar niks gebeird ofzo.

Heb alleen even snel op internet gelezen dat je je slijmprop vlak voor de bevalling verliest.. maar ik ben pas 11 weken..

Zeg me dat jullie dit ook wel is hebben gehad ofzo :(

2. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Heb ik ook heeeeel erg deze zwangerschap. Maar denk eerder dat het gewoon heel stevige afscheiding is hoor. Tijdens je zwangerschap veranderd dat heel erg, tenminste bij mij wel!
    Ik kan bijvoorbeeld ook niet meer zonder inlegkruisjes omdat ik zeg maar hele klodders verlies :cool: Niet erg smakelijk maar ja.

Bij mijn dochtertje ben ik de slijmprop verloren paar minuten voor ik weeën kreeg. Nou en ik zeg je... dat was echt een mega prop!! Die dingen op het internet die waren er niets bij haha.

Maar denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor! Doe je dat wel echt, dan zou ik gewoon even navraag doen als je weer op controle moet bij de vk!

3. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Volgens mij heb je bij 11 weken nog geen slijmprop maar dat weet ik niet 100% zeker.
    Wel had ik enorm last van afscheiding toen ik (net) zwanger was dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Mocht er nou bloed bij zitten zou ik ff de vk bellen.

4. Bri

Bri Niet meer actief

Je kunt je hele zwangerschap vreemd slijmverlies hebben. Zolang je daarbij niet veel bloed verliest zou ik me daar geen zorgen over maken. (en zelfs met bloedverlies kan het nog goed gaan, maar daar zou ik toch even voor naar de vk of het zkh gaan.)

5. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh jullie hebben mij alweer een stuk gerustgesteld!
    Bizar hoe je je druk kan maken om zulke kleine dingen als je zwanger bent haha!

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Nee hoor dat is geen slijmprop, die is echt enorm en bloederig. En zelfs al was dat wel zo was ie echt wel weer aangegroeid.

8. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Zelfs al is het je slijmprop dan kan hij nog terug aangroeien.
    Ik ben tijdens mn vorige zwangerschap drie keer een deel van de prop verloren. Eerste keer 'gespaard' zeg maar en naar de gyn (hier geen vk in België). Was idd een groot deel van de prop maar dat was geen probleem.

9. lovekisses

lovekisses Bekend lid

24 okt 2012
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is goed om te horen! Dankjulliewel!

Deel Deze Pagina